sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Minun viikonloppuni

Minun uusi rakas
Tiedossa on aivan liikaa kikkailua uudella objektiivilla. Pahoitteluni.
Meille tuli joulu viikonloppuna
Instagram zoomailua. (@jenyn)
Karkkipäivä. Kerta toisensa jälkeen ostan re-mix karkkipussin, vaikka tykkään vaan kaksista karkeista siinä. Ja niitäkin on vaan muutama.
Kävin myös kahvittelulla kaverini kanssa, jota tuskin olin nähnyt moneen vuoteen. Ollaan oltu niitä heppa_tyttöjä^^ tallilla. Ei vaan oo parempaa huomata, ettei toinen oo muuttunut juuri yhtään niistä päivistä. Tää ihanainen toi mulle myös pussillisen jotain, mistä teen joulu-lahja-idea-postauksen kunhan kerkeän!
Jäin vielä kaupungille ostoksille kun kaverini heivasi mut, ja sattumalta törmäsin äitiini...
<3
Ja kuinka niin löydettiin jotain joululahjaostoksia? (ja jotain muutakin..)
Oltiin sovituskopissa äitin kanssa, kun yhtäkkiä tulee kuulutus että kauppakeskus on suljettu, ja oltiin et hetkonen! Ei muutaku juoksuvaatteet (läppä heh) ja sit hakemaan autoa toisesta ostoskeskuksen parkista. Nooh.. Oli ne ovet sitten menny jo kiinni tovi sitten. Ja siinä me sit nuoltiin näppejämme, kunnes vartija avasi oven meille. Blondit liikentees.
Uutukaiset, kaikki H&M
Molemmat ihanuudet myöskin H&M, molemmat myöskin -50%.. 
..Käy.
Kyseinen takki on ollut pari kertaa mulla ostoskorissa jo, mutta joku siinä on tökkinyt. Vaikka sain sen päälleni ekaa kertaa eilen, ei se heti sytyttänyt, mutta jokin siinä silti kiehtoi. Loppujen lopuks se sitten tuli mukaan. Ja nyt kun tovin sitä on kattellu päällään niin kyllä se on paikkansa ansainnut vaatekaapissa!
Tiimari.
Höh, miten kuva vääristää, toi vasen on oikeasti todella neutraali vaalea ja toi toinen on oikeasti luumuhtavampi (onks se sana?)
Koska mun mielestä tavallinen shoppailuviikonloppu on ihan vähän liian tylsää, päätin järjestää pienen sairaalakeissin. En olis halunnukaa lähtee tänään tampereelle jatkamaan joululahjaostoksia.
Vielä kun kuusen saa, niin siitä se sitten lähtee joulufiilis kattoon! Tosin kun ulos kattoo niin tulee vaan sellanen -.-' fiilis. Kyl te joulun ystävät tiedätte.
Rakas pullukka järjesti myöskin viihdykettä. Hän päätti tutkia tyhjää pussia yläkerrassa ja lähteä alakertaa kahva kiinni jalassa. Ja sitä huudon määrää, mä olin saada toisen slaagin jo samaan viikonloppuun, mut onneks oli vaan ahneelle katala loppu. (Koira on sitten tullut hetki sitten suihkusta, selittää turkin :D)
Isäntä pesi molemmat koirat, ja meillä se tarkoittaa jäätävää showta. On tyynyä pitkin lattiaa, peitot hujan hajan ja kynnet ruopii lattiaa minkä kerkee ja sitten välillä piehtaroidaan.
Sit ku mua ei kuivattu heti, mulle tuli vilu. Niinku aina. Vähän mä sit tärisin mut kyl se sitten unohtu ku saatiin herkut.
Äitin ihan ihan uus villapaita onkin parasta mihin voi märän turkkinsa kuivata. #turpajuhlat

 jenny.

10 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä olit tehny ja tosi sulonen toi huivi! ♥ Miksi sä sairaalaan jouduit?:(

    VastaaPoista
  2. Voi ei, miten sä sairaalaan jouduit? :o (anteeksi, olen ihan kamalan utelias. :( )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän oli heikko happi ja nyt selvitellään. Ei mitään vakavaa :)

      Poista
  3. Voi eiiiii, mikä sulle tuli? :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oikeen satavarma tiedetä mutta selvitellään:)

      Poista
  4. Tää oli kiva postaus! Paljon erilaisia kuvia sun päivästä, ettei vaan pelkkiä asukuvia, näitä jatkossakin! :)

    VastaaPoista
  5. Ihania löytöjä :) Kiva että pistit sun koiristakin juttua, ne on niin vallottavia :D <3 Toivottavasti oot kunnossa eikä oo mitään vakavaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos :) Joo, kyllähän noista koirista sillon tällön on kiva jotain laittaa! Oon ihan ok kyllä ei mitään hätää=)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)