maanantai 9. joulukuuta 2013

Löpinää

 Oon ehkä inan liian neuroottinen sellaiseenkin tärkeän asian kanssa, kun sen, että meinas nää kuvat jäädä julkasematta siks, että toi huivi näyttää kermaselta verrattuna laukkuun ja paitaan. Asia mitä en voi sietää, ja mikä pistää mun silmään aivan totaalisena maailmanloppuna, tai vähintääkin pienenä luonnonkatastroofina on se, että yhdistetään puhtaan valkosta ja luonnonvalkosta. 
Tiedän, oon ärsyttävä ja pinnallinen, sou, se kontrastiero on mulle eräänlainen pakkomielle. Siks toi huivi olikin tosi hyvä ostos, kun jossain valossa se näyttää valkoselta, sitten taas toisessa valossa kermaselta ja taas eri valossa vähän hopeeseen taittavalta monogramien takia. Ei auta kun hommata sellanen hemmetinmoinen spottivalo, jossa huivi olis sen alla just sen värinen kun pitäskin. 
Olen vaikea. Myönnettäköön, mutta tää on yks asia mistä en jousta. 
Onkohan tällä planeetalla muita, joita luonnonvalkonen vs.puhtaan valkonen yhdistelmä pistää silmään?
Mulla on muka kauheesti asiaakin, mutta en saa mitään kirjotettua! Isäntä-parka kun on tällä hetkellä sairaalassa yön ja on siellä tuskissaan, mutta toivon mukaan se sen hullu kuorsaaminen olis vaikka lopullisesti ohi. Mikä tietäis mulle kunnon yöunia varmaan ekaa kertaa 4,5 vuoteen... Ja mä ole iha yksin mun karvaisten beibien kanssa kotona ja syödään salaa edelleen noita niin överinahistuneita juustonaksuja. (Ja ei, en tällä hetkellä noudata ruokavaliota tai saliohjelmaa erinäisten terveydellisten syiden takia..:/ tarkoitus on ensi vuonna jatkaa, heti kun on mahdollista.) 
Mulla olis jostain kumman syystä virtaa just ny lähtee vaikka maratoonia juoksemaan, ei väsyttäs hetkeäkään, ja sainkin päähäni villin ajatuksen, että kun joskus mulle vielä tulee tällänen energiapäivä niin voisin tehdä taas videopostauksen. Vai joko ootte toipunu vanhastakaan! Mä en ole, mut ei multa kysytäkkää just nyt. 
Vaikka joku kysymyspostaus videon muodossa? 
Yees noo yees noo...?
Ehdottelen tässä uutta videopostausta, kävin varaamassa tänään viiden tunnin tatuointiajan ja tein itselleni taas uudet kynnet, ranskalaisen manikyyrin? Mulle. Kyllä mä saan taas tästä asiakkailtani kuulla!! Ironista on, että kuuntelen tässä samalla näköjään tota Jannan biisiä, "Sä et ole hullu"... Noh...
 Tää oli tällänen sekanen postaus mutta kerrankos tällänen vaihteeks. Kauhee kasa kirjotusvirheitä varmaan mut tää mun diagnosoimaton ADHD puskee päälle ja en jaksa tämän enempään keskittyä. Toiseks sain tietokonepöytätuolistani otettua ruuvin pois paikaltaan niin että penkki pyörii ku karuselli konsanaan ja tiputinpahan sitten lampunkin lattialle. 
Mutta kertokaahan, miltä videopostaus kuulostaa ja mitä ideoita siihen teillä olis? 



jenny.

33 kommenttia:

  1. Vaadimme videopostausta!

    VastaaPoista
  2. nahistuneet juustonaksut, mikää ei oo parempaa!

    VastaaPoista
  3. Jossain vaiheessa tukkapostaus mahdollinen? :)
    Mukavaa joulun odotusta sinne! :)
    Terkuin, Ansku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, kunhan tietäisin, halutaanko tukkapostausta esimerkiksi väristä, vai laitosta, kihartamisesta tms?=) Kiitos samoin!!:)

      Poista
  4. Minkä merkkinen toi takki on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zara, se kohtalokas takki jonka vetoketju on nyt vaihdettu kahdesti ja ollut käytössä varmaan viidesti vaan:( ihana takki mutta blaaahhh.

      Poista
  5. Minkä merkkinen toi takki on :)?

    VastaaPoista
  6. Oot kyllä niin kaunis! Video olis tosi kiva! :)

    VastaaPoista
  7. ADHD on vakava asia. Kannattaa käydä tutkituttamassa itsensä, jos oireet siihen viittaavat, lääkitys löytyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeehkä kyseessä oli pieni läpändeerus vaan.:) Tänään kyseisiä oireita ei ollutkaan. Joku häiriötila eilen ollut :D

      Poista
  8. Videopostausta kehiin!! Kysymys-vastaus postaus olis kiva!

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. GT!!! Ostin mustanakin. Ihana. Kun se on sellasta paksua kangasta. Ihana. Ihana, ihana.

      Poista
  10. Joo,videopostaus olis kiva,vaadin myös :D
    Mun mielestä oli kiva tää postaus missä kaikkea "sekalaista" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, asia selvä;D Kiva! Mä jo ajattelin et tää on ihan karsee..vaihtelua !

      Poista
  11. en kestä miten kaunis oot! todellakin joo videopostaukselle:) onko sulla noissa kuvissa pidenökset? laitat sun tukan ihan hirmukivasti, oisko mahdollista jossain vaiheessa saada jotain postausta myös noista laineista ?

    tulipa överikehumiskommentti!

    kiitti kivasta blogista hihi:->

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kiitos :) Näissä kuvissa mulla on oma karva. Joo! Voisin kuvata jonkun videon kun esim teen noi laineet. Menee ehkä helpoiten niin!
      Kiitos itsellesi !:)

      Poista
  12. Sulta on varmasti ennenkin tätä kysytty, mutta millä saat noin ihanat kiharat hiuksiisi? :)

    VastaaPoista
  13. ihana asu!! paras minkä oon sulla nähnyt :) hitto ku en ite ikinä sit ite saanu tota hametta metsästyksestä huolimatta... ja en ees alota tosta huivista! <3 noita takkejahan näkee vähän joka puolella mut tosi kiva kyl toi väri mikä sul on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hmm oon ainakin nähnyt Vilassa samankaltasia?! ootko sieltä metsästänyt.:) huivi on kyllä aika..<3 Edelleen, en oo ees kyllästynyt;D Joo, mä luulin ostavani jotain tosi spesiaalia ton takin suhteen mutta mutta..:D

      Poista
  14. Haha arvaa vaa just eilen menin bikbokkii ja siel oli tosi samantapainen, ei kylläkää semmost paksuu kangasta niinku ne ginan, mut ostin silti ku sai vielä -30% kaikist normihintasista tuotteista :) Joo mul kävi oikeestaa iha sama semmose yhden zaran takin kanssa, mis on nahkahihat ja muuten vihreeparkamalli ja sisäl vaale turkis :D aattelin et ei ois kauheesti muilla mut arvaappas vaa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta kyllähän se ostos kannatti vaikkei samaa matskua ookkaan;)! Joo...nää on just näitä :'D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)