maanantai 18. marraskuuta 2013

Indiedays Inspiration Awards

 Koska kukaan muu ei olekaan vielä näistä kerpaloista kirjoittanut, on hyvä mun alottaa. (Lue: tulla kertomaan samat jutut vol.234) Päivä oli enemmänkin kuin onnistunut, jos ei lasketa kahden yön unien saldoksi onnetonta 9 tuntia ja sitä väsymystä, mahdollista flunssaa (joka kuitenkin helpotti kun sai koneeseen ilojuomaa..) hemmetin kallista parkkimaksua, pahaa aamupalaa ja kolmea hajonnutta vetoketjua. 
Kyllä, minä lopetan käyttämästä vetoketjullisia asioita. En voi sanoa, että lopettaisin käyttämästä esimerkiksi vetoketjullisia takkeja, koska mulla hajosi kolmesta eri tuotteesta se! Ensinnäkin toilettilaukusta, toista kertaa käytössä. Toiseksi mun ihanaakin ihanempi Zaran takki, jonka ostin sillon Mallorcalta, kolmatta kertaa päällä ja kerran jo vaihdettu joku osa vetoketjusta, ai että kun vetäsi päälle ja taksissa huomas että taas sitä mennään. Siinä sitten leikin Hulkia ja repäsin vetoketjun auki. Koska ilman väkivaltaa mulla olis se takki vieläkin päällä. 
Kolmas. Tätä en haluais edes kirjottaa. Mun jumpsuitin vetskari. Ton mun täydellisen asuni. Rikki.? Pliis? Kahta tuntia ennen h-hetkeä? Kelle näin tapahtuu? No ei auttanu kun toivoa ettei kukaan huomannut mun harottavaa vetoketjua joka oli auki n.4cm. Ei ssssaaaa… Yritin kaikkeni. Oikeesti kaikkeni- yritin jopa liimata kynsiliimalla sitä paikoilleen. 
Turha kysyä, ei toiminu.
Päiväohjelman simppeli asu
Instrumentarium oli yksi yhteistyökumppaneista ja mä ihastuinkin noihin keskellä oleviin harmaisiin laseihin. Harmi vaan etten saanut palvelua yhtäkään kertaa kolmesta kerrasta kun kävin niitä sovittamassa, jäi klaaasit ostamatta:/
 Paikalla oli myös edustusjoukkue Ruotsista: Angelica Blick ja Andreas Wijk. Miekkonen oli mulle entuudestaan ihan tuntematon, paitsi jostain syystä luulin hänen olevan norjalainen? Eiks se ny oo melkeen sama asia.
 Ja Angelican osasin yhdistää "joskus luin jonkun blogia jolla oli hienoja kuvia"- tituleeraukseeni. Mutta muuten ihan uusia "tuttavuuksia" mulle.
 Tuolla päivätilaisuudessa kävin myös blogitunnilla ja maistelin pikkupurtavaa. Taisin koomata ihan kohtuu hyvin ja taistelin vaihdevuosien (flunssan) oireita vastaan. Kylmäkuumakylmäkuuma. Tilaisuus oli aveciton, ja olisinkin kaivannut kamustani seurakseni, kun tuntui että kaikki ympärillä oli ihan tuntemattomia, vaikka muutaman bloggaajan bongasin, joiden blogia luen sillon tällön. Ei ihan rohkeus kuitenkaan riittänyt mennä höpöttään, koska meininki oli kuitenkin suht hektistä ja mun aivot vaan ei toiminut. 
 Itse iltajuhla sen sijaan oli Klaus K- hotellissa, jossa me Nitan kanssa myös punkattiin. Juhlatila oli upea, ehkä vähän hajanainen kahden kerroksen jaon takia.. Yhtenäinen tila olisi voinut toimia ehkä paremmin. 
Mä sain nukuttua reippaan tunnin hotellissa ja vähän ladattua illan rientoihin, ja jaksopa sitä vähän jutskailla muidenkin kanssa. Juoma-ja ruokapuoli oli kyllä kunnossa. Tuntui että joka suunnasta olis saanut erilaisia drinksuja, mut mitäs se sit haittaa.
"Nita. Voitko keskittyä ottamaan yhden heilahtamattoman kuvan musta (ja mun juomasta)"- ilme. 
 Uusia tuttavuuksia, vasemmalta Essi, ja siskonsa AnniIna ja Heidi. Ihanan positiivista seuraa ja erittäin huonoja juttuja. Sori nyt likat vaan. Ei sillä, huonojen juttujen porukka- paras porukka. Oli hyviä ajatuksia yleisesti bloggaamisesta ja anonyymien negakommenteista, joita saatiin jakaa huutonaurujen kera. Kaiken muun väsyneen läpätyksen lomassa siis. Toivon mukaan pääsee joskus vielä kuluttamaan aikaa kyseisten mimmien kanssa<3!
 Oli ilmeisesti meikäläisen hyvä idea jonkin asteisena chili-allergikkona vetästä #movember:it tohon huulille. Jostain kumman syystä tunti kuvan oton jälkeen sössötin ja lässytin kun kieli turpos ku poppari mikrossa. Aina kun ei ollut ihmisiä näkemässä niin mä roikotin mun kieltä ulkona kun maratonin juossut koira. Ei ollu kivaa! Tosin toi turpoaminen saatto johtua siitä että selityksissäni purasin aika kohtalaisen hyvin kieleeni takahampailla. Joo.
Koin hämmennyksen hetkiä, kun osa yllä olevista tytöistä kertoi lukeneensa mun pikkupikku blogia ja sainkin muutaman kehusen sanasen, aika käheetä saada tollasilta konkareilta jotain hyvää palautetta. Ehkä mun asut inspiroi oikeasti tai mun supervitsikkäät teksit viihdyttävät jotain. Ja kuitenkin en oo vielä edes vuottakaan kirjotellut ja pääsin näillä eväillä blogigaalaan. Nää on niitä hetkiä kun tekis mieli näyttää niille ihmisille, jotka aikoinaan sanoivat, ettei kannata alkaa bloggamaan, ihan typerää eikä kukaan tulisi sitä koskaan lukemaan, mitäpä siellä ees jakaisit ja miksi. 
Mutta nyt ehkä mun on aika astua ulos päästäni ja tajuta, ettei tää blogi olekkaan ihan niiin pieni mitä oon kuvitellut. Bileissä rupesin pohtimaan, että haluaisin jotain uudistuksia blogiin, uusi ulkoasu, uusi helpompi nimi? Ehkä uusi objektiivi  kameraan luomaan entistä selvempiä kuvia. Luonnonvaloa ympäri vuoden?
Saa nähdä.
Superkaunis Nitasein ja mun matalat korkkarit.


jenny.

16 kommenttia:

  1. Voi chilli-turpokieli-Jenny-mattoon-nuupahtanut = oot niin mainio ja persoonallinen! <3 Todellaki kannattaa ja pitää ottaa kehut vastaan. Ja varmasti nähdään vielä tulevaisuudessakin, vaikka tuskin ne vitsaukset yhtään siitä paranee.... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule ihan ite oot<3 Toivottavasti nähdään ja toivottavasti jutut paranis ;'D

      Poista
  2. Oli ihana nähdä teitä!♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3! olis kiva nähä joku päivä uusiks!!

      Poista
    2. Vois treffata kyllä joku päivä! Meillä kun ei tuota ongelmia tuo välimatkakaan!! :D haha

      Poista
    3. Älä muuta sano!! :) Laitetaan viestiä fbssä!

      Poista
  3. Aivan ihana toi sun asu! En yhtään ihmettele, jos inspiroit ihmisiä. mistä noi housut ja kengät on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Jumpsuit on mangosta ja kengät oli jostain liikkeestä mallorcalta!

      Poista
  4. Ihana tuo jumpsuit. Mistä oot ostanut?

    VastaaPoista
  5. Uuu! Löysin tänään, muutama tunti sitten sinun blogin ja pittääpä sanoa että jään kyllä ehdottomasti seuraamaan! Oot yks kauneimpia naisia mitä oon nähny eövr. Ja ihana tyyli. Ihan selvä tuleva lemppari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau mikä kommentti!!:) Kiitos kiitos ja tervetuloa seuraamaan.:)

      Poista
  6. Oon ollu täällä sun lukiana alusta asti ja oon ite ollu ain sitä mielt et oot ihan super hyvä täs bloggamises ja rakastan yhä sun väsäämiä kynsiä! Joku päivä viel matkustan sinne hornantuuttii ottaa kynnet sulta koska ihailen niitä aina kielipitkänä ku tänne laitat kuvia uusista kynsistä! ;D<3

    VastaaPoista
  7. Olet ollut todella kauniina! :) Hiuksesi ovat aivan upeat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti :) Pidennyksillä saa ihmeitä aikaseks;)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)