keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Embellished shirt

Kirjotin hyvin tovin tosta ilmasta, miten mua masentaa ja missä hitossa mun energia ja rusketus onkaan, mut sitten se meni valittamiseks. Ja nyt mulla ei oo aikaa keksiäkkään muuta kirjotettavaa, sillä on se mun hetki viikosta, kun vetäsen foliohatun päähäni ja sulaudun sohvaan kiinni ja lasitan katseeni Greyn Anatomiaan.
Jos mulla ei olis herkkupäivä vasta lauantaina, kahmisin pari pussia karkkia vaikka pollyja ja vähän aurajuustoa viinirypäleen kylkeen. Pepsimaxia pari pulloa, sulattaisin vaahtokarkkeja kynttilän valossa, yllättäisin itseni leipomalla juustokakun ja avaisin juustonaksupussin ja jättäisin sen yöksi auki niin, että naksut nahistuvat. Sitten niitä on kiva syödä salaa seuraavana päivänä, kun ei ole enää herkkupäivä. Myöskin popparit ajavat saman asian. Onneks mulla on toi ruokavalio nyt, niin pitää syödä kokoajan eikä oo nälkä, eikä pitäis tehdä mieli herkkuja. En tie sitten kellä sekin on todettu, meinaan nyt hypin pitkin seiniä. Aaaaa lauantai tuu jo.
Ehkä mä toteutan nää kaikki yhdessä Sonjan kanssa, jonka pitäisi tulla mua piristämään Poriin perjantaina. Viimeks meillä Sonjan kanssa herkuteltiin ja katottiin (LUE: kuolattiin) Channing Tatumin sitä strippausleffaa. Jostain syystä en muista sen nimeä just nyt. Ja oon aivan liian kiireinen googlettaakseni sen. Mut kyl te tiedätte. Ja katottiin se leffa ilman tekstityksiä, kummankin ymmärrys elokuvan juonesta jäi jostain kumman syystä vaan Channing Tatumin vatsalihaksiin.
 Hups, oon jo vartin myöhässä telkun äärestä!!
Glögiä ja maitorahkaa (<3<3<3) naamaan, kyllä ne aina noi herkut voittaa... 
Itken verta.



jenny.

20 kommenttia:

  1. kysytkö tosiaan että missä sun rusketus on !?!? Oot täydellisen ruskea. nimimerkillä kateellinen :D

    VastaaPoista
  2. No joo ku nää on jo kk vanhoi kuvia ni tuntuu ettei oo mitään enää jäjellä:(

    VastaaPoista
  3. MÄ MIETIN JUST SAMAA^^ :DD oot niin ruskee näissä kuvissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, joo vielä näissä oonkin.. Vaan en enää:( ootko muuten tulossa sinne gaalaan ens viikon la?:)

      Poista
  4. magic mike on leffan nimi :) Ah, ihanan värine huulipuna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietty se muistu heti mieleen kun sen sanoit! Ihan hiukan ärsyttävää kun ei muista ja varsinkin kun pitäis muistaa ni juu näin on.:D joo, se on sieltä reissusta, joku ysl<3

      Poista
  5. juustonaksut NAHISTUU :D ihana

    VastaaPoista
  6. lauantaina ollaa läskei....juustokakkuu......karkkii......limuu.......sipsiii................

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaaaa lauantai tuuuuu jooooooooooooooo, kuola valuuuuuu.....onkohan täs ruokavalios mitää ideaa jos sit yhtenä päivänä vetää koko viikon edestä :'DD

      Poista
  7. Oot tosi upean näköinen! Ja ihana paituli :)

    VastaaPoista
  8. Voiks tehä postauksen sun nykysest ruokavaliost ja treeniohjelmast jos sellane o ?:) ihana tunika !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja en! Kokonaisuudessaan ruokavalioo ei voi kertoa mutta voin jotain sinnepäin heitellä:) jos ens viikolla sais tehtyä :)

      Poista
  9. WAUU! oot mieletön kaunotar <3 :)

    VastaaPoista
  10. Onko tää H&M:n pusero sama, mikä sulla on red lips&heels postauksessa: http://www.hm.com/fi/product/14037?article=14037-A#article=14037-A Näyttää tosi kivalta sun päällä!

    VastaaPoista
  11. voi onpas ihana asu! :) Olet kaunis!!

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)