sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Celebration!

 Eilen oltiin taas pienellä rimpsalla. Tällä kertaa juhlistettiin mun ja Nitan yhteistä asiakasta ja äitin kamun 40v synttäreitä. Ruokaa ja juomaa oli riittämiin ja meno oli huipussaan! Me tytöt jatkettiin vielä Porin loistavaan yöelämään, Havanan kautta Punaiseen Kukkoon ja sitten kotiin nukkumaan. Laitoin päälleni ton uuden mekon, joka on Sferasta. Mulla on edelleen ristiriitaset fiilikset siitä, mutta no, ainakin sai parit kehut. Ehkä se on ansainnut paikan vaatekaappissa.
joo.. Taas sitä lepardia:D
Mä ja minimimmit?!
Nita, synttärisankari, Heidi, hullunkiiltosilmissä ja äiti<3

Ihana Nita pääsi sinne, minne moni ei pääse kuin kattomaan, mun vaatekaappiin käsiksi! Soviteltiin tovi siinä, kunnes keksein mitä Nita saa luvan pukea päälleen, sopi hälle tai ei. Ite tykkään tosta magendasta, mutta mun silmään se sopii enemmän tummatukkaselle. Blondi ja toi väri ei oikeen iske, tai tuleekohan siitä liikaa mun mielestä. Pääsipä noi vuos sitten ostetut kengät neitsytmatkalleen Nitan jalassa. Oli huippua pukea toinen päästä varpaisiin asusteiden kera ja vielä saada positiivista palautetta kokonaisuudesta, miten se tuntui niin omalta.



jenny.

8 kommenttia:

  1. pääsitkö kenties äitisi siivellä PK:hon? ikärja sinne on 22 ja sitä sinä et vielä ole

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekeekö joku sellasta? Siis menee jonkun siivellä baariin?:D äiskä ei kyllä mun tietääkseni edes lähtenyt baariin. Hö. Multa ei kysytty papereita joten ei voi auttaa:/

      Poista
    2. Ketä kiinnostaa miksi ja miten jenny on päässyt johonkin baariin sisään :D ihme paikka tää pori
      Kun toisten asiat kiinnostaa näin paljon että tulee blogiin kyselemään tollasta! Ehkä se on niitten pokejen päänvaiva ketä
      Päästää sisään ketä ei !:D

      Poista
    3. Niih. Onhan toi melkonen vääryys silti, varsinkin kun on ihan hitosti mun ongelmani jos poke päästää sisään edes katsomatta papereita.
      (hakkaan päätäni pöytään just)

      Poista
  2. Tosi kaunis mekko!

    Ellet olisi paljastanut, olisin luullut äitiäsi isosiskoksesi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ai! No mut et oo eka kerta kun näin luullaan ;D

      Poista
  3. sulla on tosi kaunis hymy!

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)