maanantai 25. marraskuuta 2013

#BigHairDon'tCare

 Mua instagramissa (@jenyn) seuraavat ovatkin jo varmasti nähneet kuvia nopeasti kasvaneesta tukastani. Ja tarkkasilmäiset huomas Blog Awards postauksessa myöskin tämän, eli vastoin kaiken maailman kieltojani etten enää ikinä ota pidennyksiä, että annan tukan kasvaa nyt kunnolla ja lässynlässynlää, niin mun on puolustauduttava! Nää lisäkarvat on vaan klipsit. 
Klipsit- toi taivaallinen pelastus niille ihmisille, jotka ei niitä koskaan päähänsä lykkää, vaan ostavat ne kaappiin kakshaaraistumaan. Ei vaiskaan. Nää on vähän niinkun mun Vuittonin huivi, joskus ja jouluna käytössä ja sillonkin hetken ja toiminta tasaista. Ja mitä mä joskus oon sanonut, etten enää koskaa ikinä milloinkaan tilaa Rapunzelin kökkötukkaa, mutta kun oikeesti budjetti sekä varsinkin aika oli rajallinen ennen blogigaalaa, johon tukka oli saatava. Onneks tukka istu ku nyrkki silmään, eikä tarvinnut vaivata kampaajiani hätäpaniikissa taittamaan sävyjä, tai mitä ne nyt niille olis tehnytkään.
 Mietein ensin, että olisin valinnu koko vaaleen pidennyksen, mut sit se olis menny kamalaks säätämiseks niin otin sitten riskin tän raidotetun kanssa, onneks kävi kerrankin hyvin! Tukan pituus on siis 50cm, mikä kuulosti tosi hurjan luonnottomalta, mitä se on kyllä suorana, hyi! Laineilla se on täydellinen mitta. 
Mulla on ollut ennenkin klipsit, tosin suklaanruskeina. Tykkään kun ne on niin vapauttavat, saa laittaa päähän sillon kun huvittaa ja kerkee, saa vähän pientä muutosta ja juhliinkin näyttävämmän lookin! Tosin kadehdin niin paljon niitä ihmisiä, jotka vetää itsevarmoina lyhkäsellä tukalla, jossa on tyylikäs leikkaus tai sitten sellanen polkka, vitsin hienoja, mut ei vaan oo mun juttu, ainakaan vielä.
Mun tukkakokeilut olis kyllä ihan oma postauksensa ja voin tähän todeta, että on sitten kokeiltu tuhoisat sinetit, onnettomat microringit ja melkeen täydelliset teippipidennykset. Silti, valitsen nyt oman tukan ollessa pidempi nämä klipsit.
Ja sit rennon tasseli-inkkari-hippi-tyttö-asuun, johon mun oli vaan niinkun saatava noi karvat päähän. Joo, en tiedä mikä käsikompleksi mulla on näissä kuvissa, mut kun toi tukka on kiva niin pakko hipelöidä.
ahh miten ihanalta tukan väri näyttääkään tässä valossa.<3
 Onko paikalla muita pidennyksiin koukuttuneita, kun (melkein) allekirjoittanut?


jenny.


10 kommenttia:

  1. No on! Oon käyttänyt klipsejä varmaan joku 7v jo enkä vois luopua. Onneks hiukset ei oo kyl kauheesto tosta kärsinytkään. Kerran kokeilin Rapunzelin hiuksia, ja oli kyllä todella huonolaatuista. Itsellä ne meni ihan järkyttävään takkuun koko ajan. Onko laatu nykyisin parempi?
    Muuten oonkin sitten käyttänyt Dreamhairin hiuksia, johon oon ollut tyytyväinen. Yleensä Dreamhairin hiuksia käytän sen 6kk ja sitten tilaan uudet.

    Ja sitä piti vielä sanoa, et oot uskomattoman nätti ja terkut sinne kotikaupunkiini! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eihän noista klipseistä kai pitäis ees mennä huonoon kuntoon, ellei nyt sitten joka päivä niitä laita :) Nojaa.. En mä nyt lähtis vieläkään ylistämään, enempi on sellanen fiilis, että yliarvostettu koko pulju :'D Pitääpi laittaa toi Dramhair korvan taakse!
      Voi kiitos kiitos=)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Huuups, on taas meinaa jääny vähä ostopaikat kirjoittelemati ! :D anteeksi. Neule h&m, kengät ebay, laukku asos.com, kaulakoru Sfera,housut NewLook tai VeroModa, t-paita h&m kappahl tms!

      Poista
  3. Sulla on kyllä niin ihanan värinen tukka!! :)) ja muutenkin upea nainen ;)

    VastaaPoista
  4. Vau! Upeat noi sun hiukset ja näyttää tosi luonnollisilta toisin kuin osalla klipsejä käyttävillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, mulle on supertärkeetä ettei tukka näytä pidennetyltä, vaikka kaikki tietäiskin, että on pidennykset;D

      Poista
  5. oj, såå vackert! rapunzel of sweden är bäste..

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)