keskiviikko 9. lokakuuta 2013

SkullxStripes

 Tässä tulee nyt vaan tällänen asupostaus, en edes muista kuinka vanhoja kuvia ovat, varmaankin kuukauden! Yritän kuumeisesti saada ton hemmetin videon toimimaan mun iMacilla, mutta ei ei, kaikki ohjeet mitä löytyy on Windowsin käyttöjärjestelmälle ja mulle ei oo mitääääää.. Vääryys, typerä typerä typerä iMac. 
Jos omistat myös iMacin ja tiedät millä ohjelmalla sais 
a) videon koneelle
b) saada tiedoston luetuksi
c) leikattua,
niin jaa ihmeessä nörttivinkkisi antinörtille. 
Mä vasta opettelen. Yyh.


jenny.

10 kommenttia:

  1. Rakas, sulta löytyy iMovie koneelta, lisää se video ihan kameran kautta koneelle normaalisti, jos käytät esim iPhotoa (suosittelen) mut anyways mihin ikinä tallennatkaan sen videon ni iMovien kans saat muokattua sitä vaikka miten! Ite oon käyttänyt sitä jo monta vuotta ni muru soittele mulle jos oot iha eksyksis ;D
    terveisin Norppa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietkö mitä!!! Selvitin ton googlesta että pitäs olla toi iMovie tässä, mutta woot, missä ihmeessä se on täällä kun oon sitä nyt hakenut tunnin verran :-D mä olen hukassa. Noora auta.

      Poista
  2. Haha, mulla on kans toi iMac ja en osaa käyttää sitä yhtään :DD + ihana asu ja ihana sinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla.Menee.Hermo. :--DD kiitos hirmuisesti.:)

      Poista
  3. Se löytyy tuolt Launchpad:istä ja se on tommonen tähdenmuotonen kuvake.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tietkö! Ei löydy koko koneesta?! Oon kolunnut koko laitoksen läpi, hakenut spotlightillä yms eikä mistään:O

      Poista
    2. Outoa :o Pystyyköhän sitä lataamaan jostain netistä sitte? :)

      Poista
  4. löysin sun blogin tänään instagramin kynsikuvien kautta ja ei vitsi oon käyttänyt koko päivän sen selaamiseen :D (oon kipeänä kotona, en kuitenkaan ihan nolife) oot ihan mielettömän kaunis ja inspiroiva, tästä tuli kyllä heittämällä yks mun suosikkiblogeista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei. Nää on niitä ihan parhaimpia kommentteja mitä bloggaaja voi saada! Kiitos.<3

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)