perjantai 11. lokakuuta 2013

No words

 Siis vou. Oon sanaton, ja tällästä tapahtuu äärettömän harvoin. Onkohan mulla ihan parhaat lukijat?! KYLLÄ. 
Ton edellisen postauksen kommenttiboksi täyttyi niin upeista kommenteista, että jos mä itkisin muutenkin kuin kerran kuussa naistenvaivojen aikaan tai kun mun hengenlähtö on lähellä lentokoneessa, niin nyt olis ollut sellanen hetki että olis tää icequeen voinut muutaman kyyneleen tirauttaa. No okei okei, mitään en kiellä.. Mut ei voi myöntääkään!
Vielä kerran kaikille iso kiitos, you made my day. Teidän tsemppauskommentit sai mun fiiliksen nousemaan, että hei, tää näitä bloggaamisen ehdottomia plussapuolia.
 Asukuvat on otettu ajalta ennen rusketusta, jolloin vielä tarkeni noin ohkasissa ja avokkaissa. On silti ihan kiva, että tulee syksy. Saa pukeutua ja oikeesti joutuu käyttämään aivosoluja asukokonaisuuksien suunnitteluihin. Nyt vielä kun sais ton videonmuokkausohjelman toimimaan, käytettiin iMac jo gigantissa ja blaah, tuloksetta. Muuten jää teiltä ostokset näkemättä! Kaikkeni teen että se saadaan ladattua tänne. Nyt meikä hipsii saunaan ja sen jälkeen lepuuttelee aivojaan Jersey Shoren myötähäpeäaallon harjalla.


jenny.

2 kommenttia:

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)