sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Playa de Mallorca

 Nyt tulee sitten eka lomapostaus! Tosin tää on tällänen seka-sotku-fiilistely-kuva-postaus, koska meikäläisellä ei oo hajuakaan mitä ekana 4 päivänä on tapahtunut, nimittäin oli pieni kiukku ja totaalinen kooma päällä. Seuraavat postaukset on sitten (toivottavasti) selkeempiä.
Meidän lento lähti siis 20.9 perjantaina klo 7:05, matka oli Tjäreborgin eli lentoyhtiö oli Thomas Cook airlines- eka ja vika kerta sillä lafkalla.
Perillä!
Mummun ruuat <3
Näkymä sängystä.
Kyllä kannatti maksaa ekstraa tästä maisemasta<3
 Ei lisättävää yllä mainittuun lauseeseen "hottest week of the year"- olihan se parhaimmillaan 34°C. Huh, mulle riittää se alle 30°C kevyesti! Kun mä sitten koomailin rannalla, niin taas vois heittää note to self listaan, ettei saa laittaa öljyä naamaan ja sammua rannalle iltapäivän aurinkoon. Menihän siinä kevysti kolme tuntia. Hyvät unet siihen nähden, että tallustin ihan yksin rantaan ja lösähdin hiekkaan kun mikäkin valas. Kun mä siinä sitten jossain vaiheessa heräilin.. Tunsin kivaa poltetta naamassa. Seuraava kuva ei aiheuta hilpeyttä. 
(Ainakaan mulle.)
Auts.
Illan fiiliksiä. Huomaa nätti punottava naama ja kaula. Huomaa myös alkava turvotus luomissa ja poskissa.
Seuraavana päivänä näytin kyllä sitten tiettekö sen kissanaisen? Ja siihen risteytetään vielä se lihava kiinalainen lapsi. Jep. Siltä mä näytin aamulla. Ei muuten naurata vieläkään!!! Koko tähän 169cm ja 100kilon pakettiin mahtuu hyvin paljon huumoria, mutta sen verran puuttu, että oisin ottanu kuvan naamastani, joka näytti paistetulta kanamunalta. Eli joudutte tyytymään vaan mielikuviinne. Älkää vähätelkö, mitä pahemmalta mielikuvanne näyttää, on se lähellä totuutta.
Minun taivas <333
Oli muuten ihan hemmetin upeeta mennä nukkumaan omaan sänkyyn 2vkn jälkeen kun oli nukkunut noiden ruskeiden "peittojen" kanssa, jotka oli yhtä mukavat ja pehmeät kuin perunasäkki. Huomaa myös edelleen hieman turvonneet silmät ja poskipäät.
Minun raksu
Siinä oli sitten ekat 24 kuvaa, ei enää montaa siis jäljellä... Eipä! Eli sellaseet hauskat tunnit mulla vielä edessä kootessani ja muokatessani niitä. Yritän saada postauksen huomiseksi taas valmiiksi.


jenny.

16 kommenttia:

  1. VOI EI. Mä niiin tunnen sun tuskan ! Kävin heinäkuussa (tuntuu että se oli ihan äsken, mutta j o3 kk !?!? MITÄ !?) Espanjassa moikkaamassa kaveriani ja koska olen muuten valkoisempi kuin itse Muumipeikko, päätin lähteä extreme-rusketuksen haku linjalle ja tulos olikin sitten aika kamala. Tuo ensimmäinen punoituskuvasi, kuvittele, että mulla oli KOKO kroppa alaselkää ja kylkiä lukuunottamatta sellainen. Jestas, että oli muuten tukalat oltavat. Iskin kreikkalaista jogurttia kropan täyteen ja makasin seuraavan päivän sängyn pohjilla :D Oot kyllä ihanan näköinen "lihava kiinalaislapsi" (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh noo.. Ai saakeli ! Tiedän tuntees, sillä paloin joskus (taas kerran nukkuessani) Kanarialla koko kroppaa myöten aika huolellisesti että vietin 2 päivää aftersunissa käärittynä lakanan sisään :--D Ja kaikista parasta oli, että muutaman päivän jälkeen palamisesta mentiin vesipuistoon, josta mulle oltiin ostettu uintihetki mursujen kanssa, joka oli niin hintava ettei voinut jättää väliinkään. Ei siinä mitään mut sitten kun näin sen märkäpuvun........ Ei se päälle vetäminen mutta se POIS ottaminen!!! Tuntu kun olis vedetty omakin nahka mukana. Ai että:'D
      Ehkä meen pitäs lähtee reissuun seuraavan kerran parin solkkukäynnin jälkeen ;)

      Poista
    2. "uintihetki mursujen kanssa" :DDD eikä! ihanaa! mut ai perrrrrrrr kun nassu näyttää kipeeltä.

      Poista
    3. Hahah;D mursut oli hauskoja!! Joo, kyllähän se aika jäätävältä näytti ja tuntu...:s

      Poista
  2. Repesin totaalisesti tota ''paistettua kananmunaa'' :-D

    VastaaPoista
  3. Oon ollu kans mallorcalla ja meijän hotellissa oli tollaset ruskeet peitot/viltit ja oli kyl niin hirvee nukkuu niissä :D ja tosi kivoja kuvia !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, ei ollut kyllä mitään luksusta noi peitot, jos niitä nyt tosiaan peitoiks vois ees sanoo..:D Tosin mulla on reissussa se aina, että peitot loppuu kesken. Nimimerkillä kesät talvet minimissään kaksi peittoa ;D

      Poista
  4. Aivan ihania kuvia! Minkä merkkinen toi sun kamera on? Ootko ollut tyytyväinen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hmm jos en väärin muista niin Sony nex-5r ! Joo kyllä mä tästä tykkään. Pieni ja näppärä ottaa mukaan ja kuitenkin saa parempia kuvia kun kännykällä!

      Poista
  5. Miten sait turvotuksen laskemaan naamasta? Musta tuntuu että mulla turpoo kans heti koko naama kun otan vähän enemmän aurinkoo >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan karsea määrä aftersunia ja bepanthenii yöks naamioks naamalle ja aamulla sitten tollasia puhdistuslappuja jotka on kylmiä, ainakin mulla autto :)

      Poista
  6. Hahaha oot kyl hauska :DDD! Voi eii säälin kyl myöski, toi on nii vituttavaa ku lähtee ottaa brunaa siin toivos et koht ollaa iha mustii ja sit lopputulos onki palanu nahka nii ettei ulos kehtaa lähtee xD been there done that! ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, älä mitään!! :--D Siis se fiilis kun heräsin sieltä rannalta, et ei hitto.. Vähän kiristeli naama ":)"

      Poista
  7. tää saattaa kuulostaa vähä oudolta mut oisitpa mun isosisko ;_;

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)