sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Halloween


 Viime hetken sankari minä, keksein kuin kekseinkin jotain päälle laitettavaa Anniinan järjestämiin halloween-pippaloihin. En nyt tiedä millon se halloween on oikeasti, se on aina yks kysymysmerkki kun kyseisiä bileitä suunnitellaan. Eipä sillä niin väliä ole, kun ei halloween Suomessa oikeen olekkaan mikään varsinainen juhlajuhla. Pääasia että kaikki panostaa (yhtä paljon kun minäkin..) asuun ja pitää kivaa.
16 viikon kuivakausi katkesi eilen, mutta haittaakse. Sori kännykkäkuvista, mutta mulla oli eilen joku ihme oikosulku kaikissa elektroniikkalaitteissa ja bim, kaikista loppui akku samaan aikaan. 
Tyypillistä. Just sillon kun tarvittas kameraa, niin se pettää.
Anniinalla on lemmikkinä vähän isompia kastematoja. Mä en oo niiden suuri fani, ylläri, mut kyllä turpajuhlat meinas tulla kun isäntä ehdotti joskos meillekin tulis jalattomia lemmikeitä. Juu,ei.
"ei nopeita liikkeitä" "älä panikoi" joo...
Yritin ja "yritin" miettiä asua mutta ei se oikeen auennut mulle, ja punaamiossakin on ihan liikaa vaihtoehtoja mun makuun, ja tietty, olinhan mä niin viime tipassa asian kanssa ettei mikään lähetti ois saanut sitä ajoissa perille enää. No kuitenkin päädyin pikaseen tiimariin isännän kanssa, jonka terveyttä piti uhata ennenkun se innostu "pukeutumaan". 
Kotona tajusin, ettei mulla oo maskeeraukseen kun viime vuoden tekoveripullo. Yritin kattoa youtubesta erilaisia tutorialeja, mut kaikkiin ois tarvittu 
a) aikaa 
b) taitoa 
c) no ne hiton maskeeraustarvikkeet, 
ja mulla ei ollut mitään. Ei muutakun paniikkipenkomaan kaappeja ja kaikki mahdolliset sudit ja luomivärit ja maalit käyttöön ja sit suti heilumaan. 
Lopputulos..
Ahaha, mä en kestä tota maskia. Varsinaista mielikuvitusta vaati tuo isännän asutoteutus. On miehillä kyllä niin helppoa. 
Aina.


jenny.

4 kommenttia:

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)