maanantai 7. lokakuuta 2013

First Mallorca outfit

Perus hengailuu
 Kun mun naaman kans kehtas ees vähän astua ulos ilman puolen naamaa peittäviä arskoja ja isoa hattua, niin mentiin illalla käppäilemään rantakadulle ja kiertelemään ja lopulta sitten drinksuille ja pizzoille. Onko hienompaa kun istuskella rannalla ja syödä katsellen auringonlaskua!
Selailin tota vaatekasaa minkä toin mukanani, ja mietin et hetkonen, jos aion ne kaikki kuvata niin siihen menee ikuisuus, niin hetken aikaa jo hairahduin videopostauksen kannalle, tosin ajatuksen tasolle vaan. Alkaa naurattamaan jo nyt, minä puhumassa yksin kameraan. 
Terve.



jenny.

15 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja ihana blogi! Ihan mun lemppari!:>

    VastaaPoista
  2. Joo tee ihmeessä videopostaus niistä vaatteista mitä ostit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvasin tänään. Kuolin nauruun. Huomenna uus yritys :'D

      Poista
  3. Oot aivan mie-let-tö-män kaunis. Oikein kiehuttaa (: Muutenkin ihanaa lukea sun blogia, kun voi oikeasti samaistua asuihin ja kuvitella laittavansa päälle, toisin kuin sellaisten 30-kiloisten riisitikkujen blogeissa, joista tiedän jo valmiiksi tursuavani oksettavasti ulos (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Kiva kuulla että joku saakin irti jotain mun asusöhellyksistä:)

      Poista
  4. Moi! Löysin sun blogin facebookin kynsiryhmän kautta :-D ensinnäkin, teet aivan upeita kynsiä! Kauan oot tehny niitä? :) Tykästyin paljon tähän sun blogiin ja oot niin kauniskin! Sitte mulla olis vähän kysyttävää liittyen tohon sun Mallorcan reissuun! Missä päin olit? Oon itse lähdössä n. viikon päästä matkaan ja kohteena ois Palmanova. Oisko sulle kertoa mitään vinkkejä esim. Palman kauppakeskuksista ja missä kaikkialla siellä kannattaisi käydä? :) Tahtoisin myös tietää missä toi ekan lomapostauksen kuvassa näkyvä kenkäkauppa oli haha :-D ihan unelmaisen näkönen! Sori tästä tuli nyt kunnon romaani, toivottavasti jaksat vastata :) Hyvää syksyn jatkoa sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Hah, okei, kiitos kiitos :-) Sellaseet 3 vuotta on nyt takana kynsien tekoa. Oi, kivaa reissua sulle!! Itse olin Magalufissa, eli no, en tiedä miten Palmanova eroaa siitä? Mutta kuitenkin, ihan ovat Magaluf ja Palmanova joko sama asia taikka niiden välimatka on olematon! Ja se kenkäputiikki löytyy siis Magalufista, hitsit kun en nimeä muista.. Mutta siellä kadulla se on, ravintoloiden ja baarien välissä:) Oli todella edullisia kenkiä.<3
      Me ei käyty kauppakeskuksissa, vaan oltiin siellä vanhassa kaupungissa. :) Tietty Zara on käytävä, ja ja ja..Sellanen kun Sfera, suosittelen!!!! Olin pelkästään sovarissa tunnin sovittelemassa. :) Noissa kahdessa tein isoimmat ostokset varmaankin, ainakin tulivat ekana mieleen!

      Poista
    2. Kiitti paljon vastauksesta! :-)

      Poista
  5. Niiin ihana toi viiminen kuva :)) ja muutkin kuvat on kyllä ihania !!

    VastaaPoista
  6. Joo videopostaus ois tosi kiva :)! Oon löytänyt sun blogin tänä syksynä ja oon ihan koukussa:->

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos kehtaan vaan sen julkasta.:D Kiva kuulla että tykkäät!! :)

      Poista
  7. Olen kuullut, että magaluf olisi kova bilepaikka? Näkyikö paljon bilettäviä nuoria vai onko rauhallisempi paikka kuin olen saanut ymmärtää? :D

    VastaaPoista
  8. Kyllähän se taitaa olla aikamoinen menomesta. Tosin nyt tais olla hiljempaa, tai no!! :D en edes kyllä suostunut menemään sinne kadulle illalla, kun siellä nyt oli joka nurkan takana jotain hämärätyyppejä tarjoomassa toinen toistaan parempia nappeja, mutta joo.. Ei oo toi superhyperbiletys ihan meikäläisen juttu, että en ois kyllä mennyt yhteenkään yökerhoon siellä..

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)