tiistai 29. lokakuuta 2013

Cheetahlepard


Mun on ihan pakko tehdä joku isompi postaus, jossa on kuvat viimisen 1,5 kkn ajalta, sillä tätä rataa postailen vielä ens vuonnakin vanhoja asukuvia, jotka nyt jo ärsyttävät mua! Tai ei asut, vaan näissä kuvissa olevat tekoripset. Ihan tosi, miten voikaan silmät/ripset tehdä ihmisen naamaan niin paljon. Jos pitäis ottaa yks kosmetiikkatuote minkä kanssa elää koko loppuelämä on mun ehdoton valinta ripsari. Sitten kulmakynä. 
Miten jännä valinta, koska ilman niitä mun naamasta näkyis ainoastaan pupillit ja nenäreiät.

 Tää on taas yks näitä lepardikepardi asuja.. Ei tarvi sanoa mitään, "en ikinä pue lepardia""eläinkuviot kuuluu eläimille" jne, tässä sitä ollaan (jälleen..)

jenny.


ps. Indiedays järjestää gaalan ensi kuussa ja siellä palkitaan parhaimmat blogit viidestä eri kategoriasta. Olisi ihanaa jos kävisit antamassa äänesi blogilleni, jos edes hieman se on sinua inspiroinut! Eli kategoriaan muoti. Joo, en mä missään nimessä oleta että oon siellä mitään pystiä sieltä hakemassa, mutta ois kiva ihan tietää, saako joku tästä blogista jotain irti. TÄSTÄ pääset äänestämään. 
Kiitos äänestäsi.<3

6 kommenttia:

  1. Moikka! Tiedustelisin sellasta, et kuinka ajoissa kannattaa tehdä varaus, jos haluaa joulukuun alussa sun liikkeeseen ottamaan ripset/kynnet?

    Tosi kiva tää sun blogi, kaikkea hyvää ja kiitos etukäteen vastauksesta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Hmm, en osaa oikeen sanoa tarkalleen anniinan (ripsiteknikon) kalenterista mitään, mutta tietty mahd pian, varsinkin jos on jokin tietty aika, esim iltapv ajat menevät heti jo yleensä vakkareille jotka varaavat parit kolmet ajat eteenpäin. Eli taidan vastata että mahd pian vaan=) Kiitos itsellesi!

      Poista
  2. En löytäny sua osallistuja listasta? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en kans löytänyt:o Vaikka sinne ilmotin! Täytyy laittaa viestiä eteenpäin missä vika

      Poista
  3. KULMAKYNÄ. Se ihminen, joka ensimmäisenä aikoinaan on keksinyt, että kulmakarvoja voi tummentaa, oli se sitten kynällä tai muulla värillä, on arvostuslistoillani hyvin lähellä kärkeä. Irtokarkkien keksijä saattaa mennä edelle, mutta ilman kulmakynää muistuttaisin albiinoa. Ei kiitos ! Se olisi siis myös ehdottomasti mun ykköstuote, jos jokin pitäisi valita. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, hyvä kommentti:D Joo, olen kyllä aivan samoilla linjoilla ja ihailen ihmisiä joilla on ruskeat kulmakarvat, eikä tarvi muuta tehdä kun nyppiä ja sitten ovat valmiit. Mulla kasvas kulmakarvat, tai no ne haituvat pitkin silmäluomea jos en niitä kitkis kerran pari viikossa.. Joskus netissä tuli vastaan sellanen kuva julkkiksista, kun niiltä oli muokattu kulmakarvat pois ja määäää kuolin nauruun..:D pitäsköhän kaivaa linkki jostain tuolta :'D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)