perjantai 6. syyskuuta 2013

Nothing to say

 Mulla on inspiraatio ihan hukassa. Sen näkee kiinnostuksesta blogiin ja työssäkin luovuus tökkii oikeen olan takaa. (Tosin se johtunee siitä, että kaikki himoitsee mun superlöytöä, joka on oikeen kunnon shokkipinkkiglitteri.) Mutta muuten tökkii ja tökkii, ja oon jopa lopettanut nukkumisen! Yliarvostettua sellanen. Ajan tuhlausta suoraan sanottuna. Tänään kyselin asiakkaalta usein, että onko mulla jotain tummaa likaa naamassa kun muka olin näkevinäni jotain kun hymyilin, kunnes löytäessäni itseni peilin eteen tajusin...
Ai ne olikin ne silmäpussit.
Kahden viikon päästä tähän aikaan siemailen sangriaa ja puhun latinaa, poltan nahkaa, vingutan visaa ja kellun meressä, mutta hei tjkaks viikkoa? Antakaa valitus anteeksi, mutta hei, vielä kaksi viikkoa? Tuntuu niin tajuttoman kaukaiselta ajalta, vaikka se hujahtaa hetkessä. Tai mitä ne nyt sanokaan.."Odottavan aika on pitkä"
Ou jea.
Viimiset kaks viikkoa on työn ja stressin kannalta kamalinta. Yrittäjänä on ihan sairaan upeeta, käytännössä sanoinkuvailemattoman upeeta yrittää jäädä lomalle. Nää on niitä hetkiä, kun mietin tätä ammatinvalintaa hyvin kriittiseltä pohjalta. Hullun hommaa, ja sydän hakkaa stressin takia tuplat, ainakin! Ennen lomaa vois toteuttaa joidenkin ihmisten kuvitelman kauneushoitolan 24/7 aukioloajoista, huoh. Voitte päätellä mun stressitason, jos stressiaihe nro 1 on se, etten löydä kivoja biksuja. Sitten kun on liikaa tekemistä, liian vähän aikaa ja stressiä jota riittäs jaettavaks pienelle afrikkalaiselle kylälle, niin ei vaan saa mitään aikaseks. Periaatteessa oon jo aivottomana turhanpanttina rannalla makaamassa, kunnes todellisuus täräyttää bitch slapilla takas tähän hullunmyllyyn. Tässä käy taas niin, että teen töitä ja töitä ja töitä, ja yhtäkkiä istunkin Helsinki-Vantaan kentällä. 
Olen puhunut.
(Valittanut.)


Asu vuodelta sorkka ja kirves, pahoitteluni mutta näitä nyt sitten on ja löytyy hyvä lista julkastavaksi.
Edelleenkin, jos teillä on postaustoiveita, voin yrittää toteuttaa ennen reissua, niin olis ainakin hyvä syy pysähtyä hetkeksi paikoilleen. Ja uppoutua The Scriptin musiikkiin ja alkaa vaan kirjottaa, niinkun nyttenkin teen. Tein oman pienen datausnurkan itselleni, jotta ei tarvitse kokoajan olla vahtimassa, näkeekö joku mitä kuvia muokkaan taikka mitä yritän kirjoittaa. Ajatus katkee ikävästi. Onneks isäntä on oppinut jo siihen, kun se ees kattoo mua päin ku oon koneella... 
"MÄ KIRJOTAN, ÄLÄ KATO".

 Noudin postista tänään pari juttua, ja kaupasta löysin aletuotteen, jotka pääsee kaikki ankaraan testiin nyt! Viikonloppuna postailen varmaan lisää tuotteista.


jenny.


2 kommenttia:

  1. Mulla olis yks postausidea:) Olis kiva jos tekisit jonkin musiikki aiheisen postauksen:) vaikka et millasesta musiikista tykkäät ja mitä kuuntelet,jos kuuntelet jotain :) Ja olis kiva jos linkkaisit vaiks siihen jotain tän hetken lemppari biisejä ym. Vaikka tossa mainitsit jo the scriptiä kuuntelevas, mutta olis kiva jos haluisit tehdä sellasen!

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)