sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Leo, again.

 Ihan ekaks, saatiin tänään soitto, että olis pari paikkaa vapaana Porin Superkirppiksellä, ja jep, sit me mentiin! Oli tarkotus niin, että äiti ottaa toisen loossin ja meikä toisen. Vaan kuinkas kävikään. Hups
Mä valtasin molemmat. Eli paikat 59 ja 60! Vaatteita koossa XS-L, kenkiä 38/39 ja laukkuja, clutcheja ja ja ja huomenna tulee vielä koruja ja muuta pientä sälää. Ja hämmästyksekseni huomasin, että hittolainen, mullahan on suhteellisen paljon sellasia kuteita, joita oon käyttänyt vaan kerran jostain kumman syystä, tai sitten jostain toisesta syystä ne on jäänytkin käyttämättä. Tosin ne onkin niitä vaatteita mitä ei oo jaksanu lähtee palauttamaan, kun postarit ois ollu sen verra hintavat. Joten.. Ne on jäänyt sitten kaappiin lojumaan, ja nyt etsivät uutta omistajaa!
Lopuks vielä, ylläri ylläri, leoparditäyteinen asu. Emmä käsitä mistä toi leo on oikeen hiipinyt salakavalasti mun vaatekaappiin. Nimimerkillä ex-vihaaja.

Ainiin, piti heittää vielä superpinnallinen juttu tähän loppuun- mulla kun ei oo mitään feikkiä tällä hetkellä, ja olo on oikeesti ihan hirveä! En voinu kuvitella että tästä tällänen fiilis tulis. Ei ripsienpidennyksiä (ei tosin omiakaan heh heh..) ei rakennekynsiä (koska ei ole yksinkertaisesti aikaa niitä nyt laittaa. Lomalle sitten!!) ja hiuksissa ei mitään, mihin oonkin nyt jo tottunut.. Tälleen puolen vuoden jälkeen varmaan. 
Tuskin ja toivottavasti en oo ainoo, joka kärsii feikkeyden vierotusoireista taikka riippuvaisuudesta. Nyt kärsin poika-käsi-syndroomasta ja kaljuista silmistä, joita yritän parhaani mukaan peitellä tekoripsin, jotka on kyllä kans jonkun neropatin varsinainen älynväläys. Ja sitten pohdin syviä, ostaako vai eikö ostaa tota NeuLashia, mitä niin monet on suositellut. Alkaa toi oliiviöljyn levittäminen ripsiin jo vähän nyppimään. Ja sitten pohjanoteeraus... Alotin koirille ja kissoille tarkoitetun karvankasvatusbiotiinikuurin, jotta sais tähän tukan kasvuun ja ripsiin ja tietty vaikka kynsiinkin vähän vauhtia, kun mitään ei tapahdu mukamas. 
Voi morjes, ja kaikkeen me naisetkin lähetään mukaan.


jenny.

19 kommenttia:

  1. Kuulostaa tosi tutulta tuo ilman mitään feikkiä oleminen! Vuosi sitten minulla oli vielä pidennykset, tekoripset ja kaikkea muuta mutta oon pikkuhiljaa luopunu niistä ja vaikka se on ollu tosi vaikeeta niin olo on vaan helpottunu. :D

    Oon kans miettiny tuota biotiinikuurin aloittamista niin oisko mahdollista että kerrot myöhemmin että tuottaako se tulosta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän se varmaan ajallaan helpottaa;D Ripsienpidennykset on kivat ja samoin pitkä (teko)tukka, mutta mulla menee niiden kanssa hermo vähitellen! Niinpä on parempi olla ilman. Ja sitten kasvataa kaikin keinoin omia karvoja!:D Rakennekynsistä erossa oleminen on kaikista kamalinta. Yök.
      Joo, voisinhan mä kertoa! Ottaa vaikka kuvat heti huomenna et näkis ennen ja jälkeen. Oon syöny jo "normi" biotiinikuurin ja sitten on kokeiltu priorini, mutta ei tullut sellasta "voooou" elämystä oikeen..:/ Eli let's hope toi elukankarvan kasvattaja toimis:D

      Poista
  2. Hihi, voin samaistua tohon leopardikuosin hiipimishyökkäykseen, mulla on käynyt ihan sama homma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhtenä päivänä sitä vaan tajuu et hetkonen kuinkas paljon tätä kissakuosia onkaan!!;D

      Poista
  3. Mä kokeilin tota eläinten valmistetta puol vuotta ja voin sanoa että karvat alkoi kasvamaan. Mun ohkasesta tukasta tuli paksu! Mutta loppuvaiheessa tehoo ei enää ollu ja tukkalin oheni takas samaan malliin, en tie mistä johtui. Yritin uudelleen myöhemmin mutta ei enää auttanu samalla tavalla kun aluksi. Oon kokeillu myös apteekin Brioirinia ja ei mitään eroa tullut siitäkään valmisteesta, kallista huijausta:( mutta onnea kokeiluun ton eläinvalmisteen kanssa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Priorin on kyllä aika hirvittävän kallista huijausta, siihen hintaan ja lupauksiin nähden.. Auts. Mutta joo, katotaan mitä tän päähänpiston seurauksena tulee;D

      Poista
  4. Voi ei miks asun suomen toisella puolen, muuten oisin varmasti käyny tyhjentämässä noi sun vaatteet mukaani tuolta kirpparilta!! :D
    Mä luovuin pari vuotta sitten pidennyksistä ja tekoripsien satunnaisesta käytöstä ja ihana vihdoin nähdä tuloksia kun on saanu omat hiukset kasvamaan ja paksuuntumaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi harmi! Blogikirppis olis ollu kans yks vaihtoehto mutta ei vaan aika ois riittänyt.:( Haaveilen että vois ostaa clip-onit vielä mutta blaah.. emmä tiedä:D oma tukka kun kasvais niin ois kyl kiva. :)

      Poista
  5. Käytätkö noita vaatteia niinku päivän tai siis töissä ja tällee ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai. Ei oo aikaa huvikseen pukea monia eri vaatteita päälleen päivässä :D

      Poista
  6. Miks oon just nyt rahaton kun naapurikirpparilla komeilee tollanen hylly! hitto :D noi kaikki kengät ois <3

    VastaaPoista
  7. Moikka. Hei, osaatko sanoa miten tuolla
    Boohoo.com nettisivulla toimii tuo tilaus ja postarit?:) ja jos haluis palauttaa ni miten onnistuu? Onko koot muuten ihan ok, kun oon kuullut joskus sellaista että
    Niissä koissa olis jotain outoa?:o kiitos jos osaat auttaa!:) mua niin kiinnostais tilata sieltä vähän jotakin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo.. Koot on aika tosi heitteleviä että ittellä meni vähän maku siihen..:/ Tilaus-ja palautusjutut löytyy varmastikin nettisivuilta:)

      Poista
  8. Heips! Oliko nuo mulberryn laukut aitoja? Eikö ne ollut ulkomailta ostettuja sillon siltä reissulta missä menit kihloihin ? :) paljon oli hintaa kyseisillä laukuilla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei todellakaan olleet aitoja :D Turkista on ostettu ja öö olisko ollu 6e :)

      Poista
    2. siis kirppishinta 6e. 15e maksoin turkissa:))

      Poista
  9. Voi ei :( olin hidas. noi on tietty kaikki mennyt ku tänään käyn katsomas, nyyh

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)