sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Labello

 Sain viime viikolla yhteydenoton Labellolta, jossa kysyttiin, olisinko halukas tutustumaan pariin tuotteeseen, ja tottahan toki lähdin mukaan!
Toinen tuote on Labello Classic care, mikä on mulle jo entuudestaan tuttu, taikka hei, kelle nyt ei olis?! Eli se ei siis paljon esittelyjä kaipaile. Käytän tätä päivittäin. Löytyy laukusta ja meikkipussista ja ja ja... 
Ei vaan oo parempaa.


Sitten olikin toi toinen, Vitamin Shake, joka oli mulle ihan uus tuttavuus. Oon ehkä vähän huono käyttämän noita huulirasvoja jotka tuoksuu joltain hedelmiltä, koska mulle tulee muka paha olo siitä hajusta. Tätä pari päivää testailtuani on pakko todeta ettei ton huulirasvan tuoksu oo ilmeisesti niin voimakas, ainakin niin ahkeraan tahtiin sitä käytän, vähän niinkun ohimennen tajuumattakin. Ja on kiva, että toi rasva tuo hieman väriä lisäksi! 
Mutta kuitenkin annan pojot silti Classic Carelle.

 Labellolla on myöskin hauska kuvakilpailu menossa, jossa voit voittaa erilaisia lahjakortteja ja loppuvuodesta kahden hengen matkan Berliiniin. Kisaan osallistuminen onnistuu tästä!


jenny.

6 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! Mä pidän Labellon huulirasvoista myös :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mä en jotenki tykänny tosta Classicista, ainakaan sillon peruskouluvuosina. Mulle tuli sen laiton jälkeen aina tunne, niinku huulet ihan pikkusen turpoais. ;o Ei kyllä mitään muuta kummallista tullu, mutta tuo tollanen kummallinen tunne. En oo tainnu sen jälkeen Labelloja käyttääkään. Tuo Vitamin Shake kuulostaa houkuttelevalta, että ehkä uskaltaudun sitä vielä joskus kokeilemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei nyt kun sanoit!!! Mulle tuli jotenkin sellanen fiilis et oliskohan mullekin joskus peruskouluaikoina käyny samalai :o tai siis juurikin tullu tollanen hassu fiilis ;D

      Poista
  3. Oot niiin kaunis ja hieno banneri :)!

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)