torstai 29. elokuuta 2013

Stripes&Flowers

 Mistä ihmeestä niitä lisätunteja vuorokauteen saikaan? Hirveesti tekemistä, ei aikaa eikä saa mitään aikaseks kun stressaa niin että alta pois. Ja taisin tulla siihen lopputulokseen, että pihakirppikseen ei yksinkertaisesti ole aikaa, joten vien sitten tavarat torstaina kirppikselle. Ilmotan sitten heti, kun olen tuotteet sinne ehtinyt viedä. Varautukaa sitten siihen, että sitä tavaraa on ja löytyy, ihan käyttämättömiä ja kerran pari päällä olleita, joten hintahaarukka on suurinpiirtein 1-40e. Jos niistä kahdesta ikean kassillisesta vaatteita ja korillisesta kenkiä pääsis eroon!

jenny.

ps. Jos teillä on postausideoita joita toivotte mun toteuttavan ennen reissua niin let miii nouuu!


11 kommenttia:

  1. Videopostausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äääääh! Mä en oikeen tie.:D En ehkä osaa olla ns.oma itteni silleen ton kameran edessä vaan tulee ihan tyhmä olo ;D let's see, ehkä joku kerta!

      Poista
  2. Mihin kirpparille oot viemässä tavaroita? ja minkä kokoisia kenkiä sinne on tulossa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunhan saan paikan, niin Superkirppikselle. Muita täällä porissa kun ei oikeen oooooo... 38-39 :)

      Poista
  3. Kaipailen vielä sitä postausta niistä sun inhokkijutuista muotiin liittyen. Ja inhokkijutuista, joista sittemmin oletkin alkanut tykätä :)

    VastaaPoista
  4. Siis tietkö!! Mä oon koonnut sitä jo siitä asti kun ehdotit ekan kerran sitä. Mutta jotenkin mulla on se vielä niin tynkä, kun en oo päässyt selaamaan esimerkiks parin vuoden takasia kuvia niin sais vähän lisäinspistä! Kyllä se vielä tulloo :)

    VastaaPoista
  5. ois kiva jos tekisit kavereistas postauksen! tai perheestäs :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jaa. Emmä varmaan kyllä tälläsiä lähe toteuttamaan kun ei moni varmasti asiasta innostu :)

      Poista
    2. Jaa et mää en oo postauksen arvoinen?? TÄNKS! ( ;D )

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)