tiistai 13. elokuuta 2013

Oranki

 Ensinnäkin, lomakohteeksemme valikoitui tittididiiidiidiiii; Mallorca! Löydettiin meille täydellinen reissu ja määä en jaksas odottaa. Hämmentävintä on, etten oikeen osaa ottaa aurinkoa. Tai osaan, mutta se on niin tuskastuttavan tylsää! Jos meen ottaa araa, niin on mentävä sängystä suoraan heränneenä, että voi jatkaa unia parin tunnin ajan sitten ulkona. Toi oli oikeestaan yks syy siihen, miks Barcelona hylättiin.. Ei tahtonut löytyä hotellia jossa olis ollu kunnon allas heti kättelyssä. Mutta kyllä se sen verran jäi kaivertelemaan, että saattaapi olla, että lähen joku kerta tässä pidennetylle viikonloppu-shoppailu-matkalle sinne.
Mä tykkään rusketuksesta ja mun mielestä ihmiset näyttävät kivemmilta pienen päivetyksen kanssa. Mutta silti mulle meno solkkuunkin on työn ja tuskan takana, kun pitäs makaa sen 20 min paikoillaan ja hikoilla. Ekat 8 min menee, sitten alkaa vippaamaan paikat. Epäilen, että mulla on jonkinlainen diagnosoimaton ADHD. Arvatkaa vaan, millasta on, kun pitäs ripset huollattaa.. Voi Anniina-reppanaa ja sen hermoja!
Ja vihdoin toiseksi asiaksi on tämä hiton oranssi mikä pikkuhiljaa valtaa mun vaatekaappia. Kaikki alkoi siitä yhdestä hiton sormuksesta. Niinkun oon sanonu, että mun ja keltasen suhdestatus on "vaikeasti selitettävissä"- niin on myös oranssin.
 En oo ees ihan varma, tykkäänkö siitä, tai siitä, että onko se mun väri ollenkaan?!
Mekko- Vila
Kengät- Nelly
Toppi- F21
Housut- Seppälä
Kengät- F21
Kello- MK
Kaulakoru- H&M, GT tai NewLook

 Kyllä on naisen elämä taas niin vaikeeta. Näytin kyseisiä kuvia isännälle, ja kysyin sopiiko oranssi mulle ollenkaan.. Mitä mä saan vastaukseks "Toi näyttää vähä vaaleenpunaselta". M-i-t-ä... miehet.


jenny.

11 kommenttia:

  1. miehillä on joku värisokeus oikeesti! ite ostin poikaystävälleni omasta mielestäni hyvin kivan ja siistin vaalean ORANSSIN paidan, mut sen mielestä se on vaaleenpunanen. wtf?

    VastaaPoista
  2. Miehethän nyt tuskin huomais, vaikka olis ajanut itsensä kaljuks. :) Oranssi on hieno väri ja tuo toppi on hieno.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta !! Toppi oli kerran kaksi hieno, nyt sen on aika siirtyä kirppismaailmaan..:)

      Poista
    2. tuhlausta tuhlausta. ei vaatteita ole tarkoitettu kertakäyttöön.

      Poista
    3. Eiköhän se oo ihan ihmisen oma asia vaikka ostais joka päivälle uudet vaatteet.=) Ja itselleni käy joskus ja jouluna niin että käytän jotain vaatetta vaan kerran, ja siks laitan vaatteita kirppikselle, niinkuin varmasti moni muukin.:)

      Poista
  3. Mä niin rakastan sun tyyliäs!! Muuta turkuun niin susta tulee mun stylisti ah :D

    VastaaPoista
  4. Että mä rakastan sun tyyliäs!! AH :) Sun tarttee muuttaa Turkkuuseen niin varastan sut mun stylistiks haha! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups julkasin vahingossa sun molemmat kommentit! Haha, mutta ehkä joku päivä muutankin pois porista;D

      Poista
  5. Mäkin lähden juuri tänään Mallorcalle! Minnepäin ootte menossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii mäki haluan jo! :) Meillä on hotelli Magalufissa:)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)