torstai 15. elokuuta 2013

Little white dress

 Muistatteko tämän mun Zaran-rakkaus-mekko-ostoksen, josta postailin Helsingin reissun jälkeen? Tässä se vihdoin nyt on päällä! 
Ja pysy puhtaana sen yhden kaksi tuntia. 
"gimme some loooove"

 Mä tiedän, että teitä varmasti ärsyttää yhtä paljon kun mua nää kuvauspaikat, jotka on aika rajalliset mulla. Aamusti kun lähden töihin, mulla ei oo muutakun kolmijalka, sillä isäntä nousee jo seiskaksi töihin. Ja mä saatan tulla kotiin vasta 6-8 aikaan, niin sillon ei oo enää ihmisen näkönen työpäivän jälkeen ja isäntäkin on saleilemassa, niin siksi niitä kuvia ei tuu usein "eri ympäristöissä". Kaikista parhain olis vaan yks valkonen iso seinä ja siinä kuvat niin pääsis helpommalla, mut ei löydy. Aina joutuu metsästää kera kolmijalan parasta luonnonvalon lähdettä ja blaa blaa blaa. Ja mulla ei pokka riitä mennä tonne ulos kolmijalan kanssa poseeraamaan! Meinaa hermo mennä, varsinkin täällä Porissa kun ottaa kuvia julkisella paikalla niin jokanen ihminen kyylää kun hullua?! Loppu sitte sellane.
Voin luvata silti, että reissussa tulee otettua asukuvia palmujen ja ostoskeskuksien luona. Isäntä siis kieltäytyi kantamasta mun ostoksia, mutta eipä maininnut mitään kameran kantamisesta.. 
Ollaan asiasta ihan shh, niin se ei (ehkä) tajuu!


jenny.

10 kommenttia:

  1. Kengät <3 mistä?

    VastaaPoista
  2. täydellisen värinen huulipuna! mikä huulipuna on kyseessä ja mikä väri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumenen se on mutta se värikoodi on kulunut pois niin en osaa sanoa :/

      Poista
  3. näin sinut tänään isokarhussa, oot niin jumalattoman kaunis!! :)

    VastaaPoista
  4. Kivasti näkyy rintsikat läpii, eiks se haittaa sua ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kappas, en ees huomannu ennenku sä huomasit:) Enpä sitten tiedä millä toi estetään. Valkonen vaate, valkoset rintsikat...? Niinhän mulla on

      Poista
    2. Ihonväriset !

      Poista
  5. Voi vitsit löysin tänne blogiis ja tykästyin kyllä heti! Ehdottomasti jään seuraamaan :) Sulla on upee tyyli ja ihanat hiukset :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)