torstai 1. elokuuta 2013

Helsinki Shopping Haul

Otsikkoon enempää lisäämättä- helsingin (ale)ostokset! 
Cubus, pääsi päälle heti ekana työpäivänä<3
GT, ei aletuote, mutta oli niin överi että oli pakko ostaa:-D
Zara
Cubus, ehkä täydellisin valkonen maximekko jonka vihdoin löysin. Ah<3
Zara, en oo vannoutunu sinisen ystävä, mutta tää oli oikeen kunnon royal blue ja aleessa, joten...
BikBok, suurin pettymys hetkeen.. Ei oikeesti löytynyt mitään muutakun nää seeprapökät, oliks näillä hintaa jopa 4,95€ !
Zara
Zara, toinen rakkausmekko, näyttää kyllä henkarissa mitäänsanomattomalta, mutta heti kun säät suosii niin meikä vetää tän päälleen!
KappAhl:in viitta, ainoa hyvä syy odottaa syksyä.

 Viime postauksessa sanoin, että kertoisin mun tollaseesta ikuisuus haaveesta, jonka joskus vielä ostan. Niin mä ainakin luulin, kunnes tuli se hetki, että olis pitänyt suunnistaa kohti Vuittonin liikettä. Noh.. Sitten tuli sellanen fiilis, että hei haloo, monta sataa siitä yhdestä huivista? Onhan se edelleen pirun hieno ja kalvaa mieltä kun meni pupu pöksyyn ja ehkä vähän järkeäkin tuli päähän sillä samalla sekunnilla. Edelleen mulla on monen monta kuvaa tallennettuna googlesta kyseisestä huivista, mutta... Emmä tiedä! Jotenkin vaan tuli sellanen fiilis, etten oo valmis siihen vielä. 
Joo, sekasin koko nainen.
 Sitten alkokin päivä kääntymään iltaan ja oli aika lähteä kohti juna-asemaa, kun sanoin siskolleni, että käydäänpäs ihan nopeesti kurkkaamassa Stokkalla- olin vältellyt sinne menoa koko reissun, tietoisesti!
Ja sitten, surullisena "olen luuseri"- välikohtauksesta Vuittonin huivin kanssa tallustin ihan kun sumussa, näin dramaattisen huumorillisesti kuvailtuna pitkin Stokkan käytäviä. Varmaan ensimmäistä kertaa kyseenalaistin negatiivisesti ostostani, joka olisi siis ollut tämä huivi.. Ajattelin masentua junassa ja googlettaa lisää kuvia huivista. Käveltiin ympäri ämpäri Stokkaa ja sisko intoili jostain Harry Potterin näyttelijän meikkimainoksesta ja mä mietein vaan, että oliko tää nyt tässä. Kunnes nostin katseeni maasta (mikä oli tietynlainen virhe tyylilleni uskollisena) ja näin tämän:
Ja sitten mä tiesin, ettei tämä todellakaan ollut tässä. En kokenut hetkeäkään omantunnon tuskia tämän kanssa, enkä koe vieläkään, päinvastoin. Isäntäkin jopa ensimmäistä kertaa ikinä kehui mun ostostani- ei tie pitäiskö itkeä vai nauraa..
<3x1000000..
Uudet omat kynnet, toinen käsi siis vaan on valmis.. Keltanen mulla? Saa nähä;D

 jenny.

6 kommenttia:

  1. Oho onpa pitkät kynnet haha,miten pystyy olemaa noiden kans??:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo enkai mä sellasia pitäis jos en pystys oleen!:D

      Poista
  2. Toi laukku on niin upee! Yksi kateellinen täällä!

    VastaaPoista
  3. Ooo mikä laukku, ihan sun tyylinen - parempi ku LV:n huivi ! Jos olisi hopeisilla niiteillä, voisin haluta myös....... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo.. mut se lv...:/ yyh! ei ollu hopeena hah;D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)