lauantai 24. elokuuta 2013

@Hairdresser

 Eilen, ah eilen mä vihdoin pääsin tosta mun varmaan 5 sentin juurikasvusta eroon! Onhan se ihan kiva että on niin laiska että tykkää vaan kattoa todisteita siitä, että se tukka oikeasti vielä(kin) kasvaa. Mutta sitten riitti ja käskin meidän liikkeen uutukaisvahvistuksen Nitan fiksata minun karvat. Oli muuten todella häiriintyneen tuntusta vaan kävellä omasta työpisteestä muutama metri liikkeen toiselle puolelle, istua penkkiin ja alkaa hommiin.
Lähtötilanne
Teiltä on tullut muutamia kyselyitä siitä, että mitä mun tukkaan kampaaja laittaakaan.. Jos mun pitäs tähän omin sanoin vastata niin "vaalennusainetta ja jotain ruskeeta raitaa"- eli seuraavat lauseet, jotka kirjotan on mulle täyttä hepreaa.

Jennyn tukka:
Tyviraidat: Vaalennusjauhe+ 9% hapete+ 7 tippaa Prism Violet pigment
Raidat:
KC 6.32+ 8.13, puolet & puolet +1,5% hapete.

Okei....
 Huh kun meinas valo loppua kesken kun eilen saatiin operaatio päätökseen illalla ysin aikoihin, mutta enivei, lopputulos on tämä<3
 Mulla tahtoo toi tukan tummentamisvillitys alkaa aina kun mennään syksyyn päin. Tummanruskea houkuttelee joka kerta, mutta joka kerta kun herään talvihorroksesta kiitän itteäni hyvästä itsekontrollista. En oo 3 vuoteen vielä sortunut tummaan tukkaan takaisin.
Ehkä olis pitänyt, koska toi meidän isäntä kun ei taaskaan huomannut mitään. Ehkei se huomaiskaan vaikka vetäis itsensä kaljuks, niinkun yks lukija heitti! Mut hei c'moon.. Isäntä toi meille liikkeeseen mun henk.koht. hiustenpesutarvikkeet, kun meillä ei liikkeessä niitä vielä ollut.. Siinä oli eka vihje, että tukka värjätään.
Toinen vihje oli se, kun ihan kerroin, että tänään menee myöhempään kun tukka värjätään.
Vasta kolmannella kerralla tulee se "ahaa"-elämys kun isäntä lukee facebookista, että mun tukka on saanut uutta väriä. Eli tyyppi selaa facebookkia, vilkasee mua, jatkaa sekunniks lukemista ja sitten kattoo takasin, että hei, sun tukkaas on värjätty. 

No shit, hyvä huomio. 


jenny.

19 kommenttia:

  1. Minkäs hintasia kampauspalveluja teillä on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa vielä sanoa, niitä varmaan päivitellään facebookkiin tulevalla viikolla:)

      Poista
  2. sulla on aivan mahtavat hiukset <3 ! näyttää todella hyväkuntoisilta (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Voi kiitos<3 Tosin voishan niistä pätkästä muutaman sentin, mutta ei raaski vielä ;) oon vaan tosi aktiivinen kakshaarasten leikkaaja !!

      Poista
  3. aikan kovan hapetteen laitto tyviraitoihin.. kuvien perusteella kun on kattonu sun tukan tummuuttaa.. ite oisin laittanu 3 tai 6 mutta kukin tyylillään.. kiva on lopputulos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en noista tiedä mitään mut eiköhän Nita hommansa osaa kuitenkin :) Kiitos :)

      Poista
  4. Missäpäin poria tää teen liike sijaitsee :)

    VastaaPoista
  5. Oon seuraillu tätä sun blogia jo hetken ja nyt on pakko myöntää että välillä on jäänyt tekstit lukematta ja pitää kysyä että teetkö kynsiä työksesi vai mitä että kun ekassa postauksessa taisi lukea että teet kotoa käsin? Utelen nyt samaan syssyyn että ootko jonkun kurssin käynyt että oot kynsiteknikko? Ite oon ihan innostunut kokeilemaan myös kun oon kattonu sun tekemiä kynsiä! aivan upeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tee enää kotona vaan liikkeessäni.:) En oo käynyt kurssia mutta joo siis kynsiteknikkona ihan! Kiva kuulla:-)

      Poista
  6. Pakko udella miksi valitsit nitan töihin ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä voidaan keskustella jos laitat mulle viestiä facebookissa.:)

      Poista
  7. Kysyn ihan mielenkiinnosta, että saatko noin kutsua itseäsi kynsiteknikoksi, vaikka koulutusta ei ole? :) Teet kyllä upeita kynsiä, paljon hienompia kun suurin osa ihan koulutetuista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mua kukaan ole tullut kyllä kieltämään, niin miksei? Jos nyt joku kysyy niin pitäskö sanoa "kouluttamaton kynsien tekijä" tai "valekynsiteknikko";D koska kuitenkin kaikkihan sen tietää, ettei koulutus/kurssi tee tekijää, mikä on ihan valitettava fakta. Ja kuitenkin niin monta vuotta on takana tätä hommaa, että kyllä mä voisin ammatikseni sanoa ton. Varmaan joku ottaa nokkiinsa, mutta sitten on no can do. Kiitos sulle:)

      Poista
    2. paistaa vähän läpi sellanen vittuilu tästä sun vastauksesta :DDD Kuitenki ihan asiallisen kysymyksen ano esitti...

      Poista
    3. Jep, jokasesta mun vastauksesta saa vittumaisen, jos oikeen hakemalla hakee :- )

      Poista
  8. Kateelliset hölmöt taas kirjoittelemassa! Jennyn kynnet on upeita, taidolla ja mielikuvituksella tehtyjä. Oli koulutusta tai ei :D ammatiltaan voi olla esim ompelija tai tarjoilija vaikkei mitään niihin liittyviä kouluja olisi käynyt, hankkikaa ihmiset elämä. Jenny olet upea nainen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin samaa mieltä tosta! Kiitos ihanasta kommentistasi<3

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)