tiistai 6. elokuuta 2013

Hair this and hair that..

 Multa on sillon tällön kysytty miten hoidan hiuksiani ja kamalan kamala myöntää sanomalla etten juurikaan mitenkään.. No, nyt mä sitten keräsin kaikki tuotteet, joilla voisin ees hieman yrittää puolesta puhua, etten oo totaalisesti hylännyt mun tukkaa. (Siis lukuunottamatta tätä 4cm juurikasvua ja 20cm kakshaarasia..) Ja yleensähän blondattu tukkahan ei tarvitse mitään superhyyybermaxtehonaamioita.. Oonpas sellasiakin joskus käyttänyt, käsi ylös än yy tee nyt, varmaan 2 vuotta sitten?!

Mä en kestä, mua naurattaa ihan hirveesti tehdä tällänen "näin hoidan hiuksiani"-postaus, koska ihan tosi, hyvä jos en mäntysuovalla pese hiuksiani. Ja toinen asia on se, että mulla ei oo mitään satoja euroja maksavia tuotteita, koska oon superlaiska juurikin hoitamaan tukkaani ja toiseksi, lähtemään erikseen ostamaan jostain kampaamosta tukkatuotteita. Siksi suosin markettikamaa- saa napattua kätevästi mukaan kun käy ruokaostoksilla. 
 1. Sunsilkin kuivashamppoo pelastaa meikäläisen shittyhairdayt, joita on siis varmasti kuukaudessa enemmän kun tarvis ees olla.  Mulla on vaan joku ihme taipumus, tai noilla pulloilla, että ne tyhjenee ihan ittellään tyyliin kerran käytön jälkeen?!
2. Joku lakka. Kaikista vahvin lakka niin hyvä tulee. Ei merkillä niin väliä.
3. Tätä hiuksiin suihkutettavaa hoitoainetta oon käyttäny varmaa vuoden. Emmä sanos, että se niin upeesti toimis mutta eipä oo tukka takussa ja syy oikeestaan miks käytän tota..on sen tuoksu.
4. Joo.. Lämpösuoja. Kiitos vaan kaikille jotka herätti mut ajoissa varmaan viime vuonna käyttämään tätä tuotetta. Enpäs ookkaan kun varmaan 10 vuotta suoristanut tukkaani ilman mitään. Hehheh.
5. Tää toimii ihan oikeesti! Jättää mun yhtä-karhea-kuin-hevosenharja-tukan aika sileeks ja pehmeeks ja kiiltäväks ja ja ja...!
6. Latvoihin laitettavat öljytipat.. Nooh.. Tuskimpa mun tukka tippus jos en käyttäis. (Positiivinen minä.)
7. Sillon tällön heitän tätä karvoihin jos esim kiharien jälkeen laineet on menny liiiiiiian suoriks niin tätä ja puristelee tukkaa, niin johan helpottaa!
Moni on myöskin kysellyt, millä käsittelen tukkaani. Vastaus on näissä kuvissa! Joko Babylissin hiustensuoristajalla tai Remingtonin jumbokihartimella.

jenny.

13 kommenttia:

  1. Oon huomannu kans että kuivashampoo kummasti katoaa sieltä pullosta ekan käyttökerran jälkeen :o :D

    http://larazonee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo?!?! Eikö ookkin ehkä maailman ärsyttävintä! :D Sit ku tarvis sitä eniten, ja tietää vielä että jee melkeen uus pullo odottamassa, ja sit se on tyhjä. -.-

      Poista
    2. Suosittelen vaihtamaan kuivashamppoota, mullakin tyhjeni tigin mut ne on nyt uudistunut eikä pitäis enää tyhjentyy. En oo kyllä vielä uskaltanut kokeilla koska löysin toisen yhtä hyvän(ainakin mun mielestä) cutrin chooz refereshing dry-shampoo

      Poista
    3. Mikä ihme siin on et ne tyhjenee ittellään:o

      Poista
  2. Käytin kans joskus wellaflexin lakkaa ja vahvinta koska sillä pysy! Ei tatvinnu edes paljon laittaa. Mut en tiedä mistä johtu et mun tukkaan tuli sellasta valkosta mikä ei lähteny edes pesussa !!! Oli hiukan ruman näköstä, mistään muusta lakasta ei oo tullu :o ehkä toi oli vaan niin tujua :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tää wellajuttu on ihan uusi mulle, tai voi olla että oonki käyttäny ennen ku otan aina kaupan valikoimasta vaan sen vahvimman ;D mut ai?! mitäs se sit oli? Hämärää:D jos se oli vaan hilsettä, haha ;D

      Poista
    2. Kannattaa muistaa pestä tukka sillon tällön syväpuhdistavalla shampoolla jos käyttää paljon tai tosi voimakkaita aineita hiuksiin :) tavallisella shampoolla sinne saattaa just jäädä vähän vanhoja "jämiä" ja aiheuttaa tota valkosta möhnää esimerkiksi. Vaikkei mitään möhniä tukassa oiskaan ni suosittelen silti silloin tällöin hiustenpesua kunnon suväpuhdistavalla! :)

      Poista
  3. Ei tainnu olla :D jotai wellan lakkaa ja eniten suihkutan lakkaa otsatukkaan et pysyy kuosissa, niin just siihen tullu sitä ja syväpuhdistavalla shampoolla lähti pois ! Ärsyttävää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no mut onneks ei ollu pysyvää tatinaa:D!!

      Poista
  4. Haha, toi hiustenhoito kuulosti hyvin samalta mitä itellä on. Jatkuvasti kysytää kuinka hoidan hiuksiani, tai kui kaua oon näitä kasvattanu..no, enpä hoida erikoisemmin ja koko ikäni omistanu pitkät hiukset (alaselkään asti) :D

    http://elanaurajarakasta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, sitäpä! Mä en oo koskaan ymmärtänyt liiallista hiusten hoitoa, et olis sitä ja tota ja tätä ainetta tohon ja tähän ja tota ainetta tohon:D No way!

      Poista
  5. Pakko kysyä että miten värjäät noita sun hiuksia? Tiiätkö yhtään mitä värejä ne kampaajat käyttää?sun hiukset on meinaa aivan upeat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Itseasiassa mulla ei oo sen tarkempaa hajua, mutta mun tukka värjätään varmaan huomenna perjantaina joten siitä on tulossa sitten postausta viikonloppuna ehkäpä:)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)