torstai 8. elokuuta 2013

Forgotten outfit

 Emmä voi muuta sanoa tän päivän perusteella kun sen, että yksinkertasesti mun asiakkaat on niin parhaita. Kestää mua kerrasta toiseen vaikka tänäänkin oli päivä, jollon mentiin 3 batteryn voimin ja sekoiltiin ihan huolella ja ajatus pätki mulla (tavallista enemmän) ja kerran jäi jopa yksi kynsi geelaamatta..? Joo, ehkä vois alkaa ihan tosissaan harkita kunnon yöunia, mikä tarkottaa siis sitä, että isännän kuorsaus on lopetettava tavalla tai toisella. Lääkäriin se ei toimeudu kuitenkaan. Oon pari kertaa ollut puolunessa tyynyn kanssa ja harkinnut kahdesti, mitä sillä tekis että ton traktorin sais hiljennettyä. Alkaa mielenterveys kärsiä. (=kadota loputkin järjen rippeet..)
Enivei, selailin kansioita ja löysin Jazz-viikolta yhden julkaisemattoman asukokonaisuuden.
 Joten julkastaan se nyt.

Huh, nyt sitä foliohattua päähän ja vedän itteni x-asentoon lattialle naksauttaakseni selkääni.. Harrastukset kullakin. Sen jälkeen jos toimeudun, nousen, siirryn sohvalle, laitan telkun päälle, ja alan katsomaan Skinssiä. Saatan syödä sohvapöydällä olevat irtokarkitkin. Nam. Kauppaan ei pääse, kun kaara teki tenät, jippii, ja jääkaappi huutaa tyhjyyttään.
Ei oo helppoo.

jenny.


ps. Uudet See by Chloe:n uudet popot on aika hyytävän täydelliset. Ja mitä musta vois nyt sanoa.."Hei hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä".. (Mun taloustilannetta seuraileville tiedoksi: Shoppailulakko on voimassa, nää oli tilattu sen alkamista.)

6 kommenttia:

  1. Ihanat kengät! :)

    http://larazonee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Söpöt shortsit! :) ja söpö sä!

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Osta apteekista sellaiset muovailuvahamaiset korvatulpat. Ihan maailman parhaat, eikä satu korvissa. Itsehän en ois nukkunut vuoteen ilman noita miesystävän kuorsaamisen takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pelkään et ne jää mun korviin?! Tai sit saan unta niin hyvin etten herää herätyskelloon....:D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)