maanantai 22. heinäkuuta 2013

New in

Sanaton x 1000000.. Jos tänä päivänä saa aivan uskomattoman loistavaa asiakaspalvelua, on sitä hehkutettava! Eli tänään noudin postista sen jutun, mihin kirjoitin sijoittavani. Kelloon. Eikä mihin vain kelloon vaan (rumpujen rummutusta) tittitidiididiiiii, 
Michael Korsin kelloon. 
Sen se sitten tekee, kun rakastut päätä pahkaa johonkin, mitä ei voi saada tai sitä ei ole saatavilla, jonka takia oot valmis käyttämään monen monta tuntia löytääksesi sen. Jopa kuukausia. 
Ja nyt se löytyi.
 Lähetin viime viikolla sähköpostia Keskisen kelloon jälleen kerran, ja kyselin kellon perään.. Ei oo eikä löydy, tulee ehkä syyskuussa. Mutta mikä tekee heistä nro 1 kellonostopaikan minulle, on se loistava asiakaspalvelu. Koska haluamaani mallia ei ollut heillä, he tarjosivat -10% alennuksen jostain muusta mieltäni miellyttävästä kellosta. Pyh. Minä tiiän mitä tahdon.
Eikä mennytkään kun muutama päivä ja sain loppuviikosta heiltä sähköpostia ja mielyttävää sellaista. He ilmoittivat, että saivat yhden kellon varastoon ja muistivat minua. He varasivat tuotteen minulle muutamaksi tunniksi. Loppujen lopuksi sain tuotteen -20% alennuksella. Käsittämätöntä. Postitus ilmainen, tilasin perjantaina ja maanantaina noudin postista. Kyseinen rakkauskello tuli maksamaan minulle hieman yli 100euroa vähemmän, kuin toisesta paikasta, jossa sain tylyjä vastauksia ja kieltäviä vastauksia koskien postitusta, liian työlästä vissiin postittaa.
No ei muistella huonoa palvelua vaan siirrytään itse asiaan.<3
 Oon tilannut Keskisiltä 3 kelloa, enkä voi ylistää tarpeeksi heitä. Sain joskus heiltä jopa vastauksen sunnuntai-illalla, kun olin muutamaa tuntia aikaisemmin laittanut sähköpostia ja jälleen kerran tilasin, alennuksien kera! Kannattaa siis kysyä alennusta, jos innostuit tilaamaan.
Ihanaa, ihanaa, ihanaa, elämä on taas niin ihanaa.

jenny.

11 kommenttia:

  1. loistavaa palvelua ja upea kello (: !

    VastaaPoista
  2. Ihana kello :)) & olis kiva jos tekisit postauksen vaatteistas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jea! Huh, siihen saattas mennä pieni ikuisuus;D

      Poista
    2. Sitä vähä mieteinki ;D

      Poista
  3. Oon koittanu ettiä itekkin kultasta kelloa, mutta sopivaa ja oikean hintasta ei oo löytyny. Tuo on hirmu kiva :))

    KickstartMyHeartIina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä ihan true lovee heti ekalla silmäyksellä ja tosiaan ton alennuksen kanssa ni eeii huono!;D

      Poista
  4. oi hieno!:) itse suosin brittiläistä Watchshoppia, sielläkin on nuo Korsit paljon halvempia, eikä postimaksuja tule:) Tilauskin tuli neljässä päivässä! Harmittaa, kun Suomessa kaikki on niin kallista..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa! Tuo onkin uusi paikka mulle, pitääkin tehdä tuttavuutta..;) Jep, kun haluis suosia kotimaista mut... millä järjellä kun noi hinnat on mitkä on.

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)