keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

meow

 Leopardikuosin suuryököttäjä täällä (jälleen) hei, alan huolestumaan omaan mielenterveyteeni, siis siltä osin, mikä koskee kissoja. En tykkää kissoista, en sitten yhtään. Ne on itsekkäitä olentoja, jotka luulee pärjäävänsä yksin, ja aiheuttavat surua ja murhetta ja kuitenkin juoksevat auton alle. Moodswingeistä puhumattakaan. Toisena hetkenä se on sulonen pieni enkeli varustettuna suuren suurilla silmillään ja sekunnissa pään karvojen alta kurkistaa pirun sarvet ja sitten se puhkasee sun silmäs. 
(Joo, mä tiedän että tää mun mielipide kissoista herättää varmasti kissaihmisissä suuria tunteita, "ei mun kissa sitä, ei mun kissa tätä". Juu, - kukapa omaa lastaan menis haukkumaan.)
Nyt tuli kyllä itellekin sellanen fiilis, että miten ihmeessä tää jonkun päivän asu lepardikuvioineen sai käänteen mun kissavihaan? No varmaan siks, kun tänään mun typerän-uhka-rohkea puudeli näki itsensä kokosen katin, juoksi sen luokse häntä heiluen ja sitten siinä samassa tää kattimatikainen oli selkä notkollaan karvat pystyssä, korvat luimussa esitteli hammasrivistöään. Voin kertoa että pikkasen sai ottaa juoksuaskeleita, ettei tosiaan kissa ois tehny viimeistä temppuaan mun koiralle. 
Ei sillä, et mun superpelottava Bichon Frisé ois sen rökittäny, mut..
Taas vois laittaa rastin ruutuun, "vaate, mitä ikinä et kuvitellut pitäväsi päällä" on juurikin leopardikuosi kaikissa malleissaan. Näin se mieli sitten muuttuu. Noi täplät on vaan niin hauskoja ja niitä on kiva yhdistellä kaikkien vaatteiden kanssa. 

Ehkä mä sittenkin ostan itelleni leopardikissan.

jenny.


16 kommenttia:

  1. Oi että, jäin ihastelemaan oikeen hämilläni kuinka tyylikäs ja kaunis oot! Ihana blogi, miksiköhän en oo tähän aikasemmin törmänny :3 pitää liittyä lukijaksi ♥

    VastaaPoista
  2. Meidän kissa vihaa koiria, se on kerran antanut saksanpaimenkoiralle kuonoon :D mut taas vastaavasti tiedän koiran joka on ottanut usealta kissalta hengen pois :( yleensä se on niin että jompi kumpi on liian utelias ja astuu ns toisen varpaille.
    Mutta joo, kissoista ollaan kyllä montaa mieltä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, siinä on se kokoero ja kun koirilla on sitä voimaa niin paljon enempi, että yleensä sellaseet yhteenotot ei pääty hyvin:/ Aivan, juuri niin!:)

      Poista
  3. Todella ärsyttävä toi eka tekstiosio :) 'kuka omaa lastaan haukkumaan', voin kertoa ettei sun tarvi kissoista tykätä mut meillä on ollut kissa 4vuotta eikä oo kertaakaan purrut, puhkassut silmää tai raapinut käsiä verille :) kuinka usein uutisoidaan et kissa tappo toisen kissan tai hyökkäs lapsen kimppuun? Harvemmin. Ps. Kiva asukokonaisuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaha! Eka mielensäpahoittaja. 21 vuoden aikana suurinpiirtein kaikki kissat, lukuunottamatta kahta ei oo meinannu tehdä edellä mainittuja juttuja, joten en siis ymmärrettävistä syistä tykkää kissoista. Ja toiseksi, mikä uutinen oiskaan jos kissa tappo toisen kissan ois? Ei hirveesti varmaan palstatilaa sais. No joo, kuten jo vastasin yhdelle kommentoijalle, että koirillahan on sitä voimaa hiukkasen enempi kun kissoilla niin tuhotkin on sen mukaiset jos niikseen sattuu. Mutta kuinka usein sitä uutisoidaankaan, että rotweiler taikka joku susikoira tappoi lapsen yms, vaikka kyseessä ois ollut joku pikku puudeli.:) Ehkä mun kohdalle on sattunut tyhmiä kissoja, vaikka välttelen allergiankin takia niitä, mutta aina kuulee saman lauseen, kun kerron mielipiteeni kissoista "mut ei mun kissani et se on sellanen nössö vaa.." - tästä toi "todella ärsyttävä toi eka tekstiosio".
      Kiitos.:)

      Poista
    2. Kiitos pitkästä vastauksesta :D eläimistä ollaan aina eri mieltä, toiset tykkää ja toiset ei ni tavallaa täst iha tyhmä ees 'taistella' :D sattu vaa kolahtamaan :3

      Poista
  4. itse en vaan ymmärrä miten joku voi vihata muita eläimiä, itselläni 2 kissaa ja 2 koiraa, ja pidän kaikista eläimistä. Eläimet ovat viattomia eikä niitä kuuluisi vihata. Mutta omat lapset ovat kyllä aina niitä kiltimpiä, ei meilläkään kissat tai koirat ole koskaan purrut tai raapassut ketään, ainakaan tahallaan :) tietysti riippuu tosi paljon eläinten kasvatuksesta, yleensä jos eläin on arka, vihainen jne niin se on omistajan vika. terveisin hölmö eläinrakas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoin vain, että en tykkää kissoista. En mä niitä nähdessäni rupea nylkemään elävältä. Terveisin 6 kanin, hamsterin, 3 gerbiilin omistaneena, 13v hevosia harrastaneena ja 2 koiran omistajana. Ainiin, kotona asuessani meillä oli vielä 3 koiraa, joten luokitellaanko mut nyt eläinrakkaaksi vaiko ei.

      Poista
    2. vastaat aina niin helvetin ilkeesti t: toinen ano

      Poista
    3. Ja mun bloggaajana pitäis tietysti olla mielinkielin jokaiselle kommentoijalle? Juu ei.

      Poista
  5. Oot niin kaunis! :))

    crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Mulla on ollut kissa aina. Jo mun syntyessä meillä oli kissoja. Rakastan kissoja ja niiden luonnetta ja itsenäisyyttä. Ne symboloi mulle vapautta. Ja kissat kyllä RAAPIVAT ja ovat arvaamattomia ja jos eivät ole pennusta asti tottuneet koiriin niin käyvät helposti kimppuun. Kissa on peto. Kissa sopii lemmikiksi tälläselle akalle, kuten minä, koska kissatkin osaavat olla itsepäisiä ja ilkeitä, mutta välillä myös rakastavat pienellä varauksella :D Täplät on ihania ja tuovat mieleen villin esi-isän. Siksi meilläkin on se leopardi. Ja se on kaikista aiemmista kissoistani tulisin. Raapii ja hyökkää, diivailee tyylillä ja rakastaa lujaa :D Ja silti olen taas hankkimassa toista :D Suosittelen. Ps. Ihana paita. Mistä se on? - Terhi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo! Mut se sun lepardikissas onkin poikkeus jonka takii oon ehkä alkanu tykkää kissoista, tai siitä kisusta;D! Oon jopa googlettanu (ja niitähän on kahta eri väriä?!) ja puhunu toisen asiakkaan kanssa, jolla on monta kissaa että sellanen olis hieno ku sun kisu. :) Paita on muistaakseni tilattu joskus NewLookilta!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)