lauantai 13. heinäkuuta 2013

Indiedays Inspiration?!

 Voi juku! 
Sain yhteydenottopyynnön Indiedaysiltä, ja he tarjosivat minulle jäsenyyttä Indiedays Inspirationiin. Näin ollen olen yksi kolmestasadasta Indiedays Inspiration- jäsenistä. 
Aika makeeta.
Koin ensin hieman ristiriitasia tunteita..Että hei, onko tää joku vitsi? Mun pikkupikku blogi, jota oon kirjottanu ehkä 5kk, ja he ovat kiinnostuneita juuri minun blogistani? Sain lukea sähköpostin pari kertaa ennen kuin tajusin koko jutun. Eihän tämä blogi tästä mikskään tule juurikaan muuttumaan, siitä ei pelkoa, mutta kyllä on hieman epärealistinen fiilis. Kuitenkin kun blogeja on kymmeniä tuhansia. Ja sitten valitaan 300 blogia. 
Ja yksi niistä on mun. 

No hehkutus sikseen (vielä kerran, speechless!!) ja siirrytään asuun. Voisin alkaa tehdä kerran kuukaudessa postauksen, missä kerron mitkä on ollu mun kuukauden lempparijutut (=pakkomielteet.) Kiinnostaisko sellanen? 
Nyt voisin heti nimetä tämän tyyliset topit, jossa on noita naruhärpäkkeitä (selässä oli kaksi tollasta vaakanarua, ennenkun meikäläisen hermo meni kun toinen jäi kiinni nutturaan ja saatoin, jälleen kerran, melkeen virheistä oppineena, repäisin aika vauhdilla voimasanojen kera narun irti nutturasta. No, nuttura kärsi, mutta naru irtos toisesta päästä....) ja toisena lempparina letit, joihin oon hitaasti mutta varmasti (ehkä) lämpeämässä. Ne saa mut näyttämään niin beibifeissiltä! Mut haittaakse kun tässä ollaan lähempänä kolmeakymmentä kuin omaa syntymää.. 
Vitsi vitsi. 

Nyt uhraan ihanan lauantain iltapäivän siihen, että alan vastailemaan teidän kysymyksiin!

jenny.

13 kommenttia:

  1. Vau! Miten oot oikeen tehny ton nutturan?? Tosi hieno!:)ja Onnee tosta indiedays jutusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Jaaa'a :D Pyöräyttänyt vaan ja kiinni pinneillä!

      Poista
  2. vautsi iha huippu hienoo! onnea :)

    VastaaPoista
  3. Sulla ei taida rintsikoita olla ton topinkaa ? Käytätkö jotain nänni lappui vai millä estät niiden näkyvyyden jos ne alkaa nöpöttää ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan on kuule rintsikat, jos katot tota alinta kuvaa niin siinähän näet että tota toppia on rullattu tosta selästä rintsikoiden alle:)

      Poista
  4. Jee vähän siistiä t.wallriver

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)