keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Bun and Cheetah

 Olkaa vaan kuinka vihasia, mutta mulla on edelleen näitä asukuvia siis varmaan 10 jonossa, että näitä nyt sitten tulee! Jos jotain väli-kyllästyn-kohta-blogiisi-postauksia haluatte, niin toivetta tulemaan. Sen lupaan, että luultavasti tällä viikolla vielä tulee yksi shopping haul Asoksen aleista, jos paketti nyt vaan ruhtinaalisesti viitsisi saapua. Aina saa vaan olla odottelemassa!
Tänään mulle toimitettiin F21 pienen pieni paketti, josta voisin kanssa tehdä postauksen. Oon ollut säästölinjalla nyt. Eikä oo kun yhdet korkoonit tullut tilattua. 
Uuups.
Alennusmyynnit on oikeesti typerää ihmisten huijaamista. Tai ainakin mun, en mä teistä tiedä. Alkaa toi iso ratas niin sanotusti heittämään, kun näkee jonkun, taas vaihteeksi kivan tuotteen, ja että heeeei, alennuksessakin vielä?! 
Alennus on hirveä tärppi. Melkeen kun pakote tai velvote ostaa tuote, joka huutaa ensin alkuperäistä hintaansa ja jonka jälkeen vilauttaa sulle punaista tarralappuaan "tadaa, -50%". Ja sitten löydätkin ittes kassajonosta pari rääsyä mukamas halvemmalla ostettuna. Ja siellä kaapissa ne on odottelemassa kuukaudesta toiseen käyttöön pääsyä.
Haluaisin ottaa henkilökohtaisen tiukan keskustelun alennusmyyntien keksijän kanssa. Voisin syyttää monien eurojen hukkaamisesta häntä.
Mutta. Pakko on itseään tästä myös syyttää, kun on niin hemmetin helposti vietävissä. Okei okei, jotkut pärjää normi sinisillä ja ehkäpä mustilla farkuilla, omistaen pari neutraalin väristä toppia ja vaatekaapin kulmakiviin kulminoituu muutama kauluspaita sekä neule, mustana ja valkoisena. Hyvällä tuurilla vielä beigenä ja harmaana. Parin bleiserin kera. Jos joku haluaa pitää tyylinsä simppelinä ja maanläheisissä väreissä, niin hienoa! 
Mä en ikinä vaan osais. Mulla loppuis inspiraatio ja varmastikin mielenkiinto pukeutumiseen.
eriparitissit??
Alennusmyynnit aiheuttavat inspiraatioita. Kun tuotteen saa halvalla ja sen voi mukamas yhdistää tohon ja tähän ja vielä tohon, niin alennettu ja edullinen hinta alentaa kynnystä ostaa tuote. Edelleenkin, puhun vaan ainoastaan omasta puolesta. Ne, jotka osaa pitää päänsä kylmänä -80% alennusmyynneissä, olen ikuisesti kateellinen. Nimimerkillä "hullun kiilto silmissä hypistelemässä yhtään kivan väristä tai näköstä tuotetta, okei koko ei oo oikea, mutta sitten kaivetaan ompelukone esiin ja pyyhkäistään ruosteet ompelutaidoista veks, ja kun halvalla sai, niin ei muka haittaa jos menee vähän tolleen ja tälleen."
Yea right.
Toppi-NewLook
Hame-F21
Kengät- Zara

Ja kuten mainitsinkin, olen nyt säästölinjalla. Mietin kahdesti, taikka viidesti, tarvitsenko tuotteen tai löytyykö vaatekaappini kätköistä vastaava tuote, ja mitä mun elämä olisi ilman tätä tuotetta? Loppuisko se vai jatkuisko se? Jatkuis varmaan seuraavaan alennuslooraan saakka.. 
Oon menossa Helsinkiin katsomaan Rihannan keikkaa, joka on ärsytyskynnytystäni nostavana asiana sunnuntaina. Seuraava maanantai on tarkoitus viettää shoppaillen siskoni kanssa. Hähää, voin kuvitella teidän reaktion äskeisestä lauseesta. "Äsken toi just kirjotti säästölinjasta ja nyt on taas menossa shoppailemaan"- Totta! 
Mutta tällä kertaa mun on tarkoitus sijoittaa vaan yhteen asiaan, joka korvaakin kaikki ne rätit ginasta ja hennesiltä, itseasiassa se ei ole edes vaate. Vaan jotain muuta. Jonka sitten paljastan, jos tuotetta on jäljellä vielä silloin. 

Jee,
jenny.



9 kommenttia:

  1. JA NÄKEMÄÄN MUA MAANANTAINA !

    VastaaPoista
  2. oot aivan mielettömän kaunis ja sulla on ihana tyyli! :-)

    VastaaPoista
  3. aattelin näin kenkäholistina vinkata sulle tämmösesta: http://diamondsandlollipops.blogspot.fi/2013/07/martofchina.html kurkkaappa toi postaus nii pääset tonne kenkätaivaaseen.. oikee kultasuoni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, oon tsekkaillu noiden sivuja mutta en oikeen jaksa uskoa noiden kenkien kestävyyttä ja varsinkin kun ne tulee kiinasta niin koot on aika epävarmoja. Ja yks juttu on että en jaksa säätää tullin kanssa:D

      Poista
    2. niih katsotaan miten mun käy :) ja ei noilla hinnoilla voikkaan saada mitään kamalan laadukkaita :p

      Poista
  4. Löysin sun blogin ihan sattumalta kun selailin googlessa jotain kuvia, ja voi herranjestas kuinka upea ilmestys olet! Sinulla on aivan ihanat hiukset ja vau noi sun ripset, koko paketti on jotain niin kaunista. :) Olisimpa itsekkin kuin sinä ♥ Luin sitten vanhingossa koko blogin läpi, hupsis. Ja huomasin, että olet myös aika samanoloinen kun minä, joka on sinänsä hassua! Sain myös inspistä itselleni noista asuistasi, ihania. Sain myös suu auki ihmetellä ja ihastella noita kynsiä joita olet tehnyt. :) Voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin, mutta jos kuitenkin jätän tämän tähän. :D Kaikkea ihanaa sinulle jatkossa !

    Haleja
    - Kaisu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii mikä kommentti. Ihana! Kiitos sulle huuuurrjjasti :) Kaikkea ihanaa sinullekin!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)