tiistai 4. kesäkuuta 2013

Outfit

 Mä haluan lisätunteja vuorokauteen kiitos juuri nyt. Lottovoittokin ois tervetullut. Ja kaikkee muuta. 
Stressaa.
Saatte nyt vaan tylysti eilisen asukuvat, muahaha. Anteeksi kamalasti, tänään vaan on ollut niin hysteerisen hauska (lue: nukuttuja tunteja 3) päivä, että alta pois. Joten mun on turha alkaa sepittämään mitään sen kummempia. 
Playsuit lover kuittaa!


 Monipuolinen kuvapläjäys tällä kertaa (eikun..). No can do, töitä ja stressiä liikaa! Yritän skarpata kunhan liiketila saadaan kuntoon
Toi playsuitti oli mulla ekaa kertaa päällä, ja oikeestaan se on mun ihka eka playsuit. Mä tykkään hirveesti. Rentoa mutta kuitenkin tyylikästä. 
Onko teillä jo kokemusta playsuiteista?

jenny.




8 kommenttia:

  1. Voi morje miiikä misukka, kiva blogi sulla!

    VastaaPoista
  2. uuu oot tosi kaunis :-)

    VastaaPoista
  3. Sul kyl hyvät isot tissit ja pyllyki! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No..kiitos? :D kiva että löysit jotain kommentoitavaa:D

      Poista
  4. Tää sun blogi on tosi ihana ja postailet mukavan usein! :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)