sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Midsummer!

 Toivottavasti teillä oli kiva juhannus! Tästä tuutte niin kateelliseks, koska mulla oli ihan superupeetotaalisenunohtumatonolen kipeä.
Jep. Torstaina olin Anniinalla sokeroinnissa ja kasvohoidossa ja siitä huudon määrästä ehkä lähti kurkun kipeytyminen. Perjantaina en aamulla puhunut sitten sanaakaan. On muuten ihan huippuhienoa vetää paksu kaulahuivi kaulaan tollasilla kesäilmoilla. Ihan ku ei muutenki ois tukala olla! Nappia naamaan niin rupes helpottamaan. Oltiinkin illalla mun vanhempien luona syömässä ja nää asukuvat on siis sen takia.
Fiilistelin uutta sormusta NewLookista..
..ja myöskin mun mukapitkää tukkaa. Kun pitää tukkaa 90% ajasta laineilla, unohtaa kuinka pitkältä suora tukka vaikuttaakaan
Minun kesäheila
"Poseeraa!"
"Ai näin?"
"Iskä rakasta mua"
Huh. Eilinen ja tää päivä on menny niistäessä (LUE: uidessa räkäpapereissa) ja epätoivosesti yrittäen parantua maanantaihin mennessä, jotta pääsee jo töihin. On ollu aikas jäätävää maata paikoillaan vaan. Satakuntalaiset lukevat sitten SK:n huomenna tarkkaan, siellä saattaa näkyä tästä blogista tuttuja naamoja. 
Ehkä! Ei sitä ikinä tiedä.

Kivaa uutta viikkoa,

jenny.

18 kommenttia:

  1. Miten kauan ootte seurustellu?:)

    VastaaPoista
  2. Onkohan toi mekko tarkotettu pidettäväks noin ylhäällä? Taitaa meinaa näkyä perse kun istuu. And it ain't pretty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä taidakkaan näkyä, sen verran kuitenkin näen.;) Ja hei, mä tarkistin nettisivujen mallin kuvasta, missä kohtaa mekkoa kuuluu tai ei kuulu pitää. Sentillä tai kahdella saattaa heittää, lähempää kun en pääse tarkkailemaan. Sorry :)

      Poista
  3. Kivoja kuvia, ja kiva mee raspeki päässyt kuviin :D

    VastaaPoista
  4. Oot aina niin kaunis ku poseeraat<3

    VastaaPoista
  5. Tää sun blogi on mun lemppari, ja ajattelin ihan kysyä että eikai sua haittaa jos mainitsen tän mun omassa blogissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, saa manita kunhan on postiviista;D

      Poista
    2. Voiko tästä blogista mainita mitään positiivista ?

      Poista
    3. Anonyymi-rakas. Sinun total visitit minun blogiin on vähäiset 121. Huutonaurua. Jos ei oo mitään positiivista niin mitä helvettiä sä täällä roikut ja palaat kerta toises jälkeen? :)

      Poista
    4. Joo positiivista, mä en ainakaa löydä tästä mitää negatiivista :D

      Poista
    5. Noniin kiva.:) Mä vähä mieteinki ettei kai ny kukaan niiiin negatiivista täältä löydä.. varsinkaan jos on palannut kerta toisensa jälkeen vaan 121 kertaa..;)

      Poista
  6. vaikea olla bongaamatta lehdestä ;)

    VastaaPoista
  7. Kauniisti lakatut varpaankynnet. :) ja ihana tuo sormus! ;)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)