maanantai 24. kesäkuuta 2013

Hippie girl.. or not

 Mä en käsitä mist näit asukuvia tulee, mutta hei, eiks se kivempi oo postaa edes jotain! Huomenna ei pitäis tulla asukuvaa, vaan kuvaa mun entisen kynsistudion valtaaman alueen uudesta ilmeestä. Niin kiva siitä tuli. Huomenna siitä sitten kuvaa. (Hyvä toistaa ittelleen tota lausetta, huomenna kuvaa plaaplaa..)
Asu on viime viikolta, ekat kuvat oli kun lähdin töihin ja loput kuvat on otettu illalla pienen asustemuutoksen kera. Kaveri toi mulle uudet maiharit ja NewLookin hiuspanta saapu samana päivänä, joten siitähän se idea sitten lähti.

 Upouudet kaverilta käyttämättä jääneet Biancon maiharit on aika love.

Olin vähän hämmentyny tästä muutaman tunnin hippihyppelystä, tää oli taas näitä kokeiluita. Miten iskee teihin?:)

jenny.


ps. Tässä tää SK:n juttu nyt sitten oli! Anniina oli eilen vähän rimpsalla ja päättää sitten soittaa mulle aamu 4:13, että hei, "ahdistelin äsken vähän jotain postinjakajaa ja vaadein saada lehden käsiini.. ja sit mä etein sitä juttua et se olis joku pieni präntti jossain.. mut sit mä tajusin että mun naama on lehden kannessa."


10 kommenttia:

  1. iha huippu hyvä toi lehtijuttu! ja ihana panta :--) -anna

    VastaaPoista
  2. Tuo Satakunnan Kansan juttu oli todella hyvä!:) Onko hoitolan facebook sivuille tai jonnekkin muualle tulossa tietoa palveluidenne hintatasosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, on! :) Kunhan saadaan koko porukka kasaan, niin sitten julkastaan fbsivuille!

      Poista
    2. Hyvä juttu! :) Ootteko tollon avajaispäivänä kokopäivän auki vai millain?

      Poista
    3. Seuraa tuolta facebookin sivustosta niin laitan sinne ajat kun tiedetään! alustavasti ollaan mietitty 12-17 :)

      Poista
  3. Aivan ihana hippityyli! <3 Mistä oot löytänyt noi ihanat vaaleat shortsit ja pakko myös udella noista kynttilänjaloista, jotka tossa lehtijutun kuvassa on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah kiitos<3 Shortsit on NewLookista ja kynttilänjalat Terrasta:)

      Poista
  4. Sulla on tajuttoman ihanat hiukset! :-)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)