torstai 30. toukokuuta 2013

Yeah they were all yellow

 Jatketaan eilisellä taantumuksella ja tittitidiidiidiiiii- taas vaihteeksi asukuvaa viime viikonlopulta. Terassille menossa selvittelemään päätä viime viikon tapahtumista. Joskus aikasemmissa postauksissa taisin mainita miten vihaan, tai no, vierastan keltasta väriä. Nyt mulla onkin sitä sitten kokoajan päällä. Näin ne vaan muuttuu ne naisten mielipiteet! Joku pyysikin tekemään postauksen, jossa kertoisin asusteista tai vaatteista, joita oon aluks vihannu mutta kuitenkin ajan kanssa oppinu tykkäämään siitä. Oon keränny materiaalia siihen postaukseen. 
Pitää lisätä tää keltamania kanssa siihen.

 Pohdiskelin tässä, onko teillä toiveita postauksiin siinä mielessä, että haluatteko lukea tätä mun turhanpäivästä älyvapaata pohdiskelua ja kertoilua mun surkeimmasta tuurista ikinä jne? Vai haluatteko enemmän kuvia? Tai tietää minusta jotain? Kertokaa!
Ja postausideoitakin otetaan vastaan edelleen!


jenny.



12 kommenttia:

  1. oh god kuinka kaunis oot! Tuu mulle malliks joskus :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiitos:) Tottahan toki jos vaan kelpaa hah! Laita viestiä facebookissa jos ja kun kaipailet minun pärstää:D

      Poista
  2. tee postaus siitä, miten laitat hiukses tolleen miten ne on näissäkin kuvissa :) en tiedä ootko tehnyt jo sellaisen, mut mua ainakin kiinnostais ihan hirveesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo vielä toimeutunut koska ihan tosi, kaikki tulee pettymään jos teen sen, kun noi on vaan kiharrettu kihartimella:) mutta joku pv sitten!

      Poista
  3. hei hiukka oot upeus! oon kattellu sun kuvia ennen jo fb:ssä ja niitä kynsikuvia sun fb sivulla. kattelin koko sun blogin läpi, enkä ainakaan löytänyt vastauksia näihin kysymyksiin:
    Mitä teet työkses? Siis tiän, et teet kynsiä, mutta teetkö muuta?
    Mitä opiskelet/ootko jo valmistunu?

    Vastaa noihin jos ei oo liian henk.koht =)

    ja sit saako sua seurata instagramissa, minkä niminen oot siellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle:)!!
      Oon yksityisyrittäjä, en siis tee muuta.:) Lukiosta valmistunut kaksi vuotta sitten, jatko-opiskeluja sitten joskus...:D

      ja jooo, saa seurata! löytyy nimellä jenyn.:)

      Poista
  4. Käytäks itseruskettavia vai ootko kerinnyt olemaan jo auringossa? Jos käytät tee postaus niiden käytöstä kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kahdesti kokeillut tänä kesänä itseruskettavaa kun noi työajat on niin kamalan ihanat. Ei ilta seiskalta enää araa oteta:( Mutta toi mun ir-kokeilut ei oo oikeen mennyt nappiin että ihan vielä ei ainakaan multa ir-postausta oo odotettavissa! nimim.oranssivalkoset kädet, läikykäs naama ja oransseja viivoja joka paikassa:D

      Poista
  5. olisi kiva tietää mistä vaatekuvien vaatteesi ovat ostettu :)! Jos viitsisit niistä kertoa postauksissa:) upea likka olet ! Mitä liikettäolet rakentamassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, mä yritän kovin aina muistaa ne kirjottaa mut kun on tällänen lahopää...:D kyl sen sit tietää! Yritän muistaa mistä myöskin ne on ostettu. Kiitos sulle.:) Remontoidaan kauneushoitolaa!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)