keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Wohoooo!

 Nyt mä sen sitten voin paljastaa mitä oon niin hehkuttanut ja salaillut: Perustin oman liiketilan! Kerron, kun remontti on valmis ja avajaiset pidetään.;)
Huh, aika sekavat fiilikset. Toisaalta innostunut ja remontin suhteen malttamaton, mutta samalla vähän jänskättää koko juttu. Jesjes!
Lopetan hehkuttamisen ennekun ees alotan. Mutta siitä voitte olla varmoja, että täällä blogin puolella tulee olemaan enempi taikka vähempi remppajuttuja! Ja mitä tää parin päivän postaustauko on tehnyt mulle?? En tie mihin tunkasen nää kaikki kuvat ja jutut.. Pakkohan se jostain alottaa, eli sunnuntain rytkyt tulee tässä.
Ja kynsisaldoa, ties miltä ajalta, oon niin sekasin etten ees tiedä oonko julkassut osan näistä jo. 
Sou vat! Tää postaus jää tälläseeks aivottomaks tyngäks, koska ymmärrettävistä syistä mun keskittyminen ei juuri nyt riitä! Hulluks täs tulee.

Jenny.

6 kommenttia:

  1. Vau, upeeta ! Paljon onnea ! :) hienot nuo sun army leggarit, mistä ne on ostettu ?

    VastaaPoista
  2. Upeita kynsiä! Oot kyl tosi taitava. :)

    VastaaPoista
  3. onnea oman liiketilan hankinnasta! onko jo nimi tiedossa? ja missä päin poria sun firma tulee olemaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu, ens viikolla julkistetaan, kun käyn sen rekisteröimässä. Kuukkarissa =)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)