perjantai 17. toukokuuta 2013

Shopping haul: NewLook

 Multa on kyselty paljon nettivaatekaupoista, mistä tilaan, hintatasoa, luotettavuutta. Oon tilannu monista eri paikoista, oon joutunu pettymään ja toisena ääripäänä rakastumaan päätä pahkaa. Joten nyt ajattelin tehdä postauksen viime tilauksesta ja tuotteista. Mikä mua viehättää nettimyymälöissä on sen helppous. Mä en tykkää sovittaa vaatteita niska limassa ja ravata eri kaupoissa. Miks kaikki vaatteet ei vois olla samassa paikassa ja sitten sais sovittaa ihan rauhassa vaihtamatta liikettä ja taas pukemalla vaatteet! 
Toinen asia mikä nettikaupoissa on plussaa, ne hinnat ja se, ettei vaatteita ole kaikilla. Varsinkin Porissa tuntuu siltä, että kun löydät jonkun kivan rätin, niin viikossa kaikilla on sama tuote päällään. 
Valkosilla Converseilla kävi esimerkiks näin.
 NewLookilta oon tilaillut viime syksystä asti muistaakseni, eikä koskaan oo ollut mitään suurempia ongelmia. Paitsi kerran kävi pieni sekaannus heillä ja lähettivät kaksi samaa tuotetta mulle vaikka takin piti olla toisen värinen. He kuitenkin korvasivat epähuomionsa mutisematta. Heillä on ihania ihania ihania laukkuja, ja koruja, ja kenkiä ja vaatteita. Eli ihan loistava paikka. Paketit tulee perille suurinpiirtein viikossa. 
Laukku- NewLook
Kengät- Nelly
 Tuotteet on mun mielestä kohtuuhintasia, koska vaikka oonkin aivan totaalisen addiktoitunut shoppailuun ja kenkiin, on mullakin rajansa mitä maksan niistä. Sillon tällön innostun ostamaan jotain rajua, niinkun toi hamonen ja nää värikkäät shortsit. Olivat kivan hintasia, niin miksei! 
 NewLookilla myydään samoja merkkejä, kun esimerkiks Nellyllä. Noiden aleet on jotain ihan hullua, tuotteista on kaikki koot loppu samantien, koska NewLookilla aleet on aleet. Oikeasti alennuksessa. 
Ja myydään muutakin kuin niitä samoja vanhoja rättejä.
Maksu tapahtuu kätevästi Paypalin kautta, vähän ehkä jopa liian helposti. 
Näin on todettava ainakin käyvän omalla kohdalla;)
Ebay
Nelly

Kivaa viikonloppua!

jenny.





21 kommenttia:

  1. NewLook on kyllä hyvä! :) itekki tilannu sieltä, eikä mitään ongelmia oo ollu :) siellä pystyy maksaan myös suoraan kortilta ettei tartte paypalia tehdä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :) Joo, paypal on vaan kätevä ettei tarvi niiden korttijuttujen kanssa tunnusten teon jälkeen sählätä.

      Poista
  2. Mistä toi ihana eka inkki peplumi on ?? Ite ainakin usein shoppailen newlookissa, eikä vielä ainakaan oo tullut tollasta kohalle :o :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon erikseen laittanu kaupan nimen alle jos se on muualta kuin newlookilta tässä postauksessa. Eli newlookista on :)

      Poista
  3. Mimmonen on new lookin palautussysteemi, onnistuuko helposti? Entä postimaksut? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunhan vie postiin vaan, ja maksaa hyvin tuntuvat postarit :D toisaalta oon palauttanut vaan kerran tuotteen. Melkeen on järkevämpää myydä tuote, jos se ei puhuta isoista summista. :) Palautus oli ok, sieltä tuli sähkäri kun tuote on saapunut heille ja rahat palautetaan:)

      Poista
  4. Entäs postimaksut heidän lähettäessään vaatteet sinulle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä sivuilla lukee joku tietty summa jonka ylittäessä postarit ilmaset

      Poista
  5. Entäs sitten vielä että onko koot ihan saman kokoset kun suomessa, tilaisin bikinit niin kannattaako ottaa isommat vai pienemmät? Kiitos kun jaksat vastailla!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään! Oon tilannu kenkiä tuolta parit, vähän erikoisin tuloksin.. Joskus 38 on pieni, ja sitten kun tilasin 39, niin liian isot. Ne koot on paljon valmistajasta kiinni! Balleriinat on olleet sopivia 38 koossa. Bikini yläosa oli mulle aika siinä ja siinä, tosin heiltä ei löytynyt mun oikeeta kokoa joten otin isoimman minkä sain.:D Alaosa oli normaali kokoinen. Vaatteista on niin kamalan vaikea sanoa, kun mulla täytyy melkeen olla aina "normi gina toppi"- kokoa isompi, jos haluan esim tilata kauluspaidan taikka jonkun peplumin. Riippuu rinnan ympäryksestä tietenkin. Housut on ollu aika samoissa mitoissa.:) Tosin mitään en voi 100% sanoa miten jollain muulla istuu niin näin mulla on mennyt:)

      Poista
  6. Miten tuolla newlookissa menee noi koot? Jos käytän ite 34-36 paitoja niin minkä noista kuuluis sitten valita :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ku seki riippuu :D ehkä ottasin isomman ni saa ainakin kavennettuu,jos sikseen on. Ei ne koot nyt niiin erikokosia kuitenkaan oo kun tääl:)

      Poista
  7. Paljonko se palautus postimaksu sitten on? Itte olisin ostamassa mekkoo, mutta aattelin tilata kolme ja palauttaa 2. Eli paljon se postimaksu sitte on ? Ja jos maksaa luottokortilla niin miten ne rahat palautetaan ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpäs osaa sanoa noista postimaksuista, et sitten kyselemään postista.:) Luottokortilla tilaamisesta en tiedä, itse käytän Paypal:)

      Poista
  8. Miten toi paypal systeemi oikeen toimii? :) en ole ennen käyttänyt tai perehtynyt asiaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mä alan sitä selittää niin mulla menee ikuisuus.:) Kannattaa perehtyä, on helppo käyttää kun oppii!

      Poista
  9. Paljon tuo palautus oli suunnilleen ja mitä palautit? Itse mietin ostavani sieltä erään kalliin mekon niin haluaisin tietää että paljon maksaa kun olen itse vähän kahden koon vaiheella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm..Taisin palauttaa pari toppia tms ja painon mukaan se vissiin menee, että makso ne jonkun 8e palauttaa.. Että nii. :D hmm..

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)