keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Photoshoooot!

.. Eka mä valitan, ettei oo mitään postausideoita, mut nyttenkin ois +2000 kuvaa karsittavana menneiltä päiviltä, joten hyvinkin kuvatäytteisiä postauksia on tulossa. Asiaa niinkään ei. 
Tosin onko mulla sitä koskaan oikeestaan... 


 Oltiin tosiaan siis kuvailemassa ihanan Amandan kanssa (jonka blogin linkittäisin tähän mutta kun ei osaa niin ei osaa...) ja kuvia tulikin otettua reippaasi, 1300 kappaletta. Parista eri asusta.
Yritä nyt sit valita "muutama" julkistettavaks. Kyllä sai taas nauraa niitä kuvia kun on silmät puol ummessa ja monttu auki kun hullulla. Parissa kuvassa toi mun vaaleanpunainen huulipuna sai mun huulet näyttämään siltä, et alahuuli oli triplasti sen verran kun ylähuuli, jota mulla ei muutenkaan oo. 
Sellanen kiva "suuton" kuva. Tai sitten näytin Tuksulta. Tai raskaana olevalta. Tai muuten vaan ihmiseltä, jonka lääkitys on hyvin pahasti pielessä. 
Eli niistä 1300 kuvasta ehkä 80 oli ihan ok.
 Oon vähän pohtinut, mitäköhän laittasin päälle liikeen avajaisiin? Musta tää mekko vois olla aika oivallinen. Ehkä. Ellen sitten löydä jotain muuta, toista kivaa..
Niin, ja tuli mieleen, että googlettamalla löytyy tosiaan Amandan blogi: With Amanda. Kannattaa käydä kattomassa.

 Doddiin, siinä ne olikin. Oliko kuvista joku teidän lemppari? Itsehän tykkäsin kierolla huumorillani juurikin tästä kuvasta.


 jenny.

14 kommenttia:

  1. Moikka! Olis tosi kiva saada postaus siitä miten/millä sä laitat sun hiukset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heeip, voin tehdä:) Karu totuus on vaan se että näissäkin kuvissa on kaksi päivää vanhat laineet vaan..:D olleet siis kiharat joskus, mutta mä yritän kehitellä jonkun postauksen jossain vaiheessa:)

      Poista
  2. Ooks te ollu ahlströmin tiloissa kuvaamassa vai näkevätkö silmäni väärin? Terkuin ankka (; (tää on mun lemppari lempinimistä...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule ankka! Ihan oikeessa oot..:) Millai se menikää, Hello Kitty= Ankka?? Mielikuvitus kohillaa;D

      Poista
    2. Oikea kuva siis pinttynyt verkkokalvolleni... Saaks mä seuraavaksi koiran kuvia?

      Poista
  3. Vastaukset
    1. :DDD Tämän tyylisii kuvii oli siis niin paljon.... sai taas sellasta huutonaurua omalla kustannuksella vetää että oksat pois!!

      Poista
  4. En tiiä kannataako laittaa tollasta mekkoa jos ei haluu näyttää tosi isokokoselta ja raskaanaolevalta samaan aikaan.. Ei oikeen pue sua :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD voi porilaiset sentään. Katoppa tota toista kuvaa, siinä ei oo vyötä? Ja sillon mekko karkas tuulen mukana suuntaan ja toiseen, sitten kun katot muita kuvia, niin kappas, vyö ilmestynyt, jolloin mekko ei sitten enää karannutkaan ... miks ees aloin selittää? Ja hei sun mielestä ei pue mua? Ei kiinnosta. Käytän just mitä tahdon.:)

      Poista
  5. ihania kuvia! ja et todellakaan näytä siltä että olisit raskaana tai mitään, vaikka toi mekko vähän karkaakin :-) värjäätkö hiukses kotona ite vai parturissa? jos värjäät purkkiväreillä niin millä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Mä värjään kampaajalla, oon aikoinani värjännyt kyllä kotona mutta njäh, liian mukavuuden haluinen nykyään. Tosin mulla on jo puolen päätä omaa väriä jota on vaan raidotettu vaalealla ja vaaleanruskealla!

      Poista
  6. Musta oon taas ihana vaihteeksi lukea muodokkaan naisen blogia, joka osaa pukea itselleen oman kropan hyviä puolia korostavia vaatteita! Sä oot ihan mahottaman kaunis vartaloinen ja kaunis muutenkin :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)