sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Mothersday

 Olipas taas kiva päivä. Koko ruokapöytä täynnä hyvää ruokaa ja lähimmäiset. Mulla ei oikeestaan oo muuta kirjotettavaa, muutakun että ajoin tänään mopoautolla. Minä. Kyyllä.. Ihan vähän vaikeeta ajaa kun on tottunut vaihteisiin ja kytkimeen. 
Tuli pari sellasta paniikkijarrutusta, meinas niskat mennä sijoiltaan. 

 Päivän rytkyt oli mitä oli. Mukavat, jos ei mitään muuta. Mulla oli myös edustyskynnet oikeen, toinen käsi geelattuna mutta ei viimeisteltynä, toisessa kädessä vanhat kynnet. Sen siitä saa kun on laiska.
 Niin, ja nyt alkaa olemaan remppa valmis! Parit jutut vielä pitäis hoitaa, ja sitten alkaa sisustaminen. "Parit jutut" käsittää siis uudet sähköjohdot koko 100m2 huoneistoon ja vesipisteiden teot. Eiii paha, eihän. 
Ei mun mielessä ainakaan.
Eriparikynnet
Meissä ei siskon kanssa paljoo oo samaa näköä...
...mut tässä kuvassa yhdennäkösyys hämmensi meitä molempia.

 Mites teidän äitienpäivä meni? Millasia lahjoja annoitte? Meidän mamma sai lahjakortin kuumakivihierontaan.
Taas.

Jenny.



4 kommenttia:

  1. Mua kiinnostais tietää että ootko opiskellut kynsialaa vai ns. itseoppinut? :)

    VastaaPoista
  2. mistä toi ihana paita on? :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)