keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Lettipää

 Koska olen taantunut, ja viimiseen 48 tuntiin on kuulunut 22 tuntia töitä, voitte vaan arvailla, kuinkahan "vanha" tämäkin asu on. 
Stressiä ja kiirettä pukkaa, mutta viikonloppuna saadaan julkistettua liikkeen avajaispäivä! Ellei nyt tule taas uusia muuttujia. Sinällään en yllättyis kun miehet on siellä määräilemässä. 
Pikku pikku hiljaa alkoi melkein 2 vk verillä olleet suupielet parantumaan, ja viime viikolla ne taas revähti auki. Mummu oli käynyt siivoamassa meillä (ilmeisesti liikaa aikaa...) ja järjestänyt hienosti meidän vitamiinit erikseen muista tableteista. No, siinähän mä sitten vetelin noihin suupieliin yliannostuksia jotain b12- vitamiinia. Eikä auttanu. Sain jotain silsavoidettakin. Miksi, oi miksi sen pitää olla ton nimistä?! Ja maistua ihan jäätävältä. 
Kuitenkin, tabletit auttoivat ekalla kerralla ja aloin pohtimaan siinä joku aamu, että eikös vitamiinit yleensä ole keltasia. Joo. Mummu-rakas oli laittanut "vitamiini"- kippoon kofeiinitabletteja. Ja ne on melkeen samanlaisessa purkissa. No oonkai mä sitten vetänyt kofeiinitabletteja monta päivää 3-4 kappaletta kerralla. 
Ehkäpä mun "pakko leikkiä karuselliä tuolilla" ja "nauran hermostuneesti jokaista sanaasi"- käytös johtu niistä?
Entäs se käsien tärrääminen ja tuskan hiki, pakollinen tarve naputtaa tai paukuttaa jalkaa? 
 No joo, se siitä silsatuksesta. Perus mun tuuria taas vaihteeksi, niin piti sekin jakaa teidän kanssa. Tai jos nyt vaan sanotaan niin, ettei mun elämässä oo muuta juurikaan tapahtunut sen enempää, että tää oli oikee viikon (tai kahden) kohokohta. 
Onneks pian helpottaa ja elämä jatkuu taas!

jenny.


10 kommenttia:

  1. oh, oon niin rakastunu suhun!
    sun blogista tuli oikeestaan heti mun lemppari kun aloit kirjottelee tätä!
    oot mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oho mikä kommentti! Vaude.:)
      Kiitos hirmusesti kaima;)

      Poista
  2. Pieni kehaisun sana, oot aika syötävän kaunis nainen :) Ja tätä seuraavaa kysymystä älä ota loukkauksena, kysyn sitä puhtaasti sen takia, että pidän sun tyylistä pukeutua ja mietin miten sitä suhteuttaisi omaan 42-kokoiseen vartaloon. Eli siis, minkä kokoinen olet? Pakko ei ole kertoa jos et halua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vain.:)
      Mietein tähän vastausta pitkään. Miten vastaan ja mitä vastaan.
      Mut sit mä tein selvityksen heti kun sain kommenttisi, ja tutkein vaatekaappini :D Mulla on siis kokoa M/38 kokosia vaatteita suurimmaksi osaksi, joten kai sillä koolla mennään! Tosin jos vaate on tilattu kiinasta niin se on niinkin mieltä ylentävällä koolla kun tyyliin 6xxxxxl:n vaate.:D no ei. Mutta joo, kokoa 38. Jotkut housut oli M/L.
      Mietein myöskin, miten vastaisin sulle tosta tyylijutusta. Mun mielestä jokanen nainen on kaunis, ei kauneus ole koosta kiinni ja mun mielestä jokasella ja kaikenkokosilla naisilla on oikeus pukeutua niinkuin haluaa. Koulukiusattuna kiitän niitä paskapäitä tästä itsetunnosta mikä mulla tänä päivänä on, ja olen ottanut asenteen, että mitäs sitä turhaan miettimään mitä muut ajattelee. Teit sitten mitä tahansa, tota tai tätä, sanoit sitä tai tota, näytit sit miltä tahansa niin kuitenkin joku raapii kepillä persettään siitä. Joten nykyään pukeudun juuri kun haluan. Kunhan tunnen oloni itsevarmaksi ja mukavaksi vaatteissani. :) Siihen mä kannustan muitakin, oli koko sitten nolla taikka 50.

      Poista
  3. I love your collection of shoes. I want the red one there at your back. You are incredibly beautiful.
    Keep posting.

    granton world

    VastaaPoista
  4. oon ihan rakastunu sun blogiis! sult saa nii paljo hyvii ideoit :) noi sun asukokonaisuudet o jotai niin hienoo ja tykkään iha mielettömästi siit sun kenkähyllystäs.. et varmaa huomais jos ottaisin niist muutamat?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos:)! Hahaa, joo, en varmaa huomais jos joku mun beibeist puuttuis;)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)