maanantai 6. toukokuuta 2013

I would rather learn what it feels like to burn then to feel nothing at all

Uhmasin tänään onnetarta. Uskoin hetken, että nyt mulla kävis hyvä tuuri. Ehkei mitään kamalaa tapahtuis. Ehkä mä säästysin nyt harmeilta. Eli mitä mä sitten tein? 
Vedin avokkaat jalkaani. Otin kaiken sen flunssautumisen riskin koroilleni, mutta hei, kuinka upeeta oli kävellä ulkona avokkaiden kanssa pitkästä aikaa! Ja tää hehkutus kävelystä ulkona käsittää siis nousun autosta ja kävelyn maistraattiin. 
Noin 150metriä. 

Paita- Monki (?)
Housut- Seppälä
Kengät- Asos.com
Vyö- NewLook
Kello ja rannekoru- MK
 Blaah, taas pitäs olla nukkumassa, jotta huomista(kin) aamua ei tarvis alottaa panadolliannoksella ettei pää räjähtäis. Aamulla mulla oli muutaman tunnin oikea korva jotenkin lukossa niska-, ja hartiajumien takia. Oon taas nukkunu sikiöasennossa toinen käsi nilkassa ja toinen on ilmeisesti metsästänyt lintuja samalla. Muutenkin on psyyke koetuksella kun tuo minun niin kovin rakas miekkonen kuorsaa niin lujaa että seinät helisee. Esimerkiksi kuulen alakertaan olohuoneeseen telkkarin ollessa päällä sen kuorsauksen. Ai että kun se nukkuu vieressä. 
Latasin puhelimen appsin, sellanen mikä aktivoituu kun kuulee puhetta. Joo.. Oon pari yötä nyt äänittänyt sitten meidän yöllisiä keskusteluja. "PIIIP, nyt se PIIIIP turpa PIIIP kiinni, ihan oikeesti PIIP tapan sut ihan PIIP kohta" yms. Kehittävää keskustelua. Aamulla molemmat on toisilleen kärttysiä. 
Miksköhän.
Huomenna, sikälimikäli kerkeän, aion vastata pariin haasteeseen, jotka mulle on heitetty! Ja saatan kaivaa kaapistani lempparikesämekkoja, joita ei kyllä ihan vielä käytetä, mutta vois muistutella itselleen, että hei, mä omistan tälläseenkin. 
Olikin jo ikävä kaikkia niitä maximekkoja.<3


 Jenny.
 Ps. Vuotaakohan mulla nenä nyt tavallista enemmän allergioiden vai alkavan flunssan takia..



4 kommenttia:

  1. You have such beautiful hair.. I love it, its amazing <3

    Love Caro
    http://smilewitheveryheartbeat.blogspot.de/

    VastaaPoista
  2. Mistä toi laukku on ? Ihana (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ellen nyt ihan väärin muista niin NewLookilta tilattu :)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)