sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Don't worry, be stressed

 Otsikko sopii mun tämän hetkiseen elämäntilanteeseen yhtä hyvin kun nyrkki silmään. Naama on ku mulla 15-vuotiaana pientä näppyä täynnä ja oon kävelevä hetkellä millä hyvänsä räjähtävä pommi, suupielet vuotaa verta ja pää särkee 24/7. Joko kohta vois helpottaa. Koska en ees tiedä mikä loppujen lopuks niin stressaa! 
Hulluks tulos?
Käytiin kattelemassa vähän tehosteseinään tapettia, ja se onkin jokin näistä kolmesta. Isäntä kun on joku raksamies niin sano, että sen tapetin pitää olla sit tällänen ja tollanen, mut arvatkaa muistinko mä nyt sit sellasta kun kipitin intoa täynnä penkomaan tapettivalikoimaa. Sitten kun tuun kotiin viiden rullan kanssa, ja toikin määrä (Mittanauhan käyttö on yliarvostettua) on hyvin silmä-, ja käsimääräsesti määritelty, niin sitten se sekoo: "tänä päivänä tälleen kiinnitettävää tapettia on 1/300 ja sä ostit just sen." Oma on syynsä, jäi mielummin pelaamaan Wowia kun lähti mun kanssa Terrailemaan. Kumma homma.
Yläkerta
 Joo, älkää kysykö. Löydettiin tollanen miestorso liikkeen alakerrasta, ja koska mun ja Anniinan ei anneta tehdä mitään "miesten juttuja" rempassa, niin päätettiin sitten kehittää omia juttuja. Elmukelmutettiin torso ja annettii spraypullon laulaa.
:DDDD
 Jatketaan kynsikuvilla. Oon ollu ihan kamalan laiska jotenkin nyt ottamaan töistä kuvia, joten tässä on nyt vaan parit.

 Eilisen vaateuskin oli vähän sitä ja tätä. Ekat vaatteet päälle vaan kun tuli vastaan. Mä en käsitä miten mulla aina housut venuu niin paljon parin käyttökerran jälkeen. Käsketään ostaa tosi napakka koko, joo, ostettu, "venuu käytössä"- ai älä? Emmä pussihousuja kuitenkaan ostanu.
Argh.

 Nyt lähenkin tonne liiketilalle kattomaan remppamiehiä, ja pitämään jöötä että hommat hoidetaan. Oikeen hävettää tää nipotus kaikesta ja sekoominen kaikesta, mutta ei vaan voi mitään että keittää pienimmätkin jutut yli tällä hetkellä. Yleensä mun suututtamiseen tarvitaan aika paljon, joten syytettäköön stressiä.


Jenny.








7 kommenttia:

  1. En sano mitenkään loukatakseni, mutta mielestäni sinun vartaloasi ei imartele tuon malliset housut. Muuten kyllä omistat upeita vaatteita ja olet upea !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) aijaa, no, mä tykkään ja käytän kyllä ton mallisiakin housuja ihan surutta:)

      Poista
    2. Öö, jos tollaseen kommentin takana ei oo yhtään vittuilua tai yritystä loukata, niin miksi tollaseen ees kirjottaa? Ja yrittää vielä korjata sanomisensa XD

      Poista
    3. No niinno.:D Samapa tuo mitä sanoo, teen kuitenkin kuten ite haluun :)

      Poista
  2. Toi kromimies on niin magee! :D
    ja hei sulle on haaste ;) http://manniina.blogspot.fi/2013/05/haastaja.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ton toteuttaminen oli kyl sarjassamme älyvapaimmat ideat mut soo wat hiano o ;D Uu! Taidan vastaa huomenna sun ja Annin haasteisiin!

      Poista
  3. Bluehost is ultimately the best web-hosting provider for any hosting services you need.

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)