keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

White n' tattoo

 Okei, antakaa anteeksi. Piti olla ahkera ja kirjoittaa AJOISSA, mutta nyt kaadan syyt bloggerin niskoille, tai siis niiden järjestelmälle, mikä ihme lie, mut eipä toiminu ku mä yritin ladata kuvia! Tai mitään. Perskele. Nyt tulee siis tällänen vähän sekanen postaus, ja muuten! Huomasitteko uuden bannerin? Yay or nay? Yes noo yees nooo? Sana on vapaa. (Tiettyihin rajoihin asti tietysti)

Ekaks tulee kuvaa viime sunnuntain "käydään ostamassa isännälle uusia vaatteita"- reissun vaatteista.. Ja mulle lätkästiin käteen "shoppailulakossa"- kyltti.. Onneks Jackn'Jonesin puolelta on helppo hipsiä VeroModan puolelle kun mies on sovituskopissa. "Huuda jos tarviit toista kokoo" jaaa meikä kipittää jo naistenvaatteiden puolella ennenkun oon ehtinyt lausettani saada sanottua loppuun. Eikä sillä, et oisin tyhjin käsin lähteny meneen.. Löyty pari paitaa ja kaulakoru. Isäntä hyppi ilosta ja oli erittäin tyytyväinen, tukien mua pienellä ivalla ja sarkasmin täydellä läsnäololla.
Miten sitä tuleekin aina vaatekaupassa mieleen kaikki ne puuttuvat vaatteet ja sen (kuvitteellisen) ostoslistan top100 mieleen, vaikka oot vannonu vaan kattelevasi. Jokanen joka on yhtä helposti vietävissä ku minä, niin tietää, että hei.. Itsensä huijaaminen on niin kovin helppoa.. 

Ei sen niin välii.
Oon toistaalta tosi huono käyttämään valkosta ja vaaleita sävyjä, en tiedä miksi, mutta nyt mä vähän repäsin ja puin oikeestaan pelkkää vaaleeta päälle! Mun mielestä ihan kivaa vaihtelua, keväistä meininkiä jos ei mitään muuta. Ja sitten noi uudet korvikset ja kaulakoru pääs käyttöön.
Asia nro 2 on siis se tatuointi! Hemmetti vieköön, oikeen ärsyttää kun menin sanomaan ettei kyljen tatuoiminen sattunut. Kyllä se vaan sattu ihan hulluna verrattuna tohon hartiaan. Tatuoija korjas vähän tota kyljen tekstiä ja sulkaa, meniköhän siihen sellaseet 4 minuuttia yhteensä niin vedet valu silmistä ja kysyin noin 73 kertaa millon olisi valmis. Kuitenkin sitä tehtiin sillon tunti 45 min eikä tehnyt noin pahaa ei ollenkaan! Hämmentävää.
Hartian tatuoiminen (mä en oikeen osaa käyttää katu-uskottavasti "hakattiin mustetta"- lausetta näiden mun pienien ja tyttömäisten kuvien perusteella) kesti joku 30 min ja tuntu ikävältä vaan tosta solisluun kohdalta. Sen jälkeen vasta tajusi että kuinka paljon se kylki oikeesti sattukaan
Hyi.
Äitin ja iskän mieliks vois seuraavaks ottaa ton seinällä olevan taulun pirun koko selän mitalle! Ai että:D
Kudosnesteiden täyteinen kuva, olkaa hyvät!

 Materialisti, tai ei, kyllä mä vaan niin tykkään tästäkin tatuoinnista. Sijaintiin sain inspiksen ylläriylläri Rihannan tatskasta, mut en mä sitten sellasta samanlaista halunnut. Eikä mulla ois ollut oikeen mitään päivämäärääkään, minkä oisin siihen rustannu. Oman syntymäpäivän tatuoiminen ois ollu mun mielestä ehkä vähän.. mielikuvituksetonta? Ei vaan napannu mua, joten halusin kuitenkin vähän samankaltasella fonttimallilla tekstin tohon. Toinen vaihtoehto olis ollu kaunokirjotuksella, mut musta toi fontti sopii tohon ja se vähän näkyykin, vaikka on piiieni.. Äiti ja iskä tykkäs taas ihan kamalasti. Poistaa mut ehkä suvusta jos ihan kettuillakseni otan kokoselän pirun. Vois tehdä ens aprillina sellaseen hennatatskan koko selkään :D Ilmeet vois olla aika priceless.
Okei, ehkä nyt on aika mennä nukkumaan. Kellokin vaan yks yöllä, ja muutaman tunnin päästä pitäs tehdä ehkä mun fiksuin tai typerin päätös tähän mennessä. Saas nähä! Jännittää ja pelottaa, edelleen.

Jenny. 
ps. Mitä mieltä olitte bannerista tai tatskasta?! :)






26 kommenttia:

  1. Banneri aivan ihana ja tatska on todella kaunis <3
    t. mä New Yorkista

    VastaaPoista
  2. Vau mikä banneri!! En oo pitkää aikaa nähny kelläkään bloggaajal noin täydellist banneria! <3 oot muutenkin tosi kaunis ja kuvauksellinen ! :) ja ihana tatuointi , oon iteki miettiny samaan paikkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos<3 Millanen tatska olis sulla tiedossa?=)

      Poista
    2. Joku teksti kans mut en oo löytäny viel sellasta joka iskis oikee kunnolla muhun! :) täytyy jatkaa etsiskelyjä :)

      Poista
    3. Kyl sen sit tietää kun sen oikeen tekstin löytää:)

      Poista
  3. Sun asukokonaisuudet ovat niin kivoja, et ooks miettiny ladata niitä lookbook.nu sivulle? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heei,pitikin oikeen miettiä kun kuulosti niin tutulta paikalta mutta siis joo! Mut löytää sieltä jo, oon vaan ollut suht passiivinen sen käytön kanssa:D

      Poista
  4. Tosi kiva tatska ja ihana toi mustavalkonen kuva! Banneri on mun mielestä kuvana tosi kiva, mut toi muokkaus (kylmät sävyt) ei oikeen iske. Mut se on vaan mun mielipide! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Mun mielestä toi kuva olis ollu mustavalkosena tai normi väreillä aika tylsä niin aattelin vähän revitellä;D

      Poista
  5. ihana toi uus banneri! ja voi en mää kestä.. meillä on kans kaverin kanssa tatska-aika varattuna kun otetaan kaveri tatskat.. sama teksti ja vieläpä sama paikka :D!! joten tosi makee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Voi, hiukan kiva idea teillä! Millanen teksti teille on tulossa? :)

      Poista
    2. semmost kaunotyyppistä mis pal kiehkuroita ja semmosia

      Poista
    3. kuulostaa kivalta! mäki haluisin jonkun kiekuravänkyräjutun jonnekin;D

      Poista
    4. :D yhden kun saa niin loppua ei oo näkyvissäkään!

      Poista
  6. onks tolla tatuoinnin tekstillä joku syvällisempikin merkitys?

    VastaaPoista
  7. Moi!:) oletpa kaunis ja aivan ihanan väristä huulipunaa alimmissa kuvissa, saako udella,että minkä merkkistä ja sävystä se on??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei:) Voi kiitos =) Tottahan toki, mulla on kahta punaa näissä: eka kerros Gosh 43 Tropical pink ja siihen päälle laitan IsaDoran 55 Chich Ceriseä.:)

      Poista
  8. Ihana tatuointi :) eksyin sun blogiin googlettamalla kylkitatuointeja, sillä oon menossa parin vk päästä ottamaan sellasta ja mua pelottaa se kipu. :-D Mulla on ennestään yläselässä ja jalkapöydässä kuva ja yläselkä ei tuntunu missään, jalkapöytä tuntu kauheelta ja nyt toi kylki mua pelottaa. :D Äää ihanaa jännitystä :D Mä niiiin kuolen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että on jäänyt sun kommenttiin vastaamatta ihan kokonaan!:( Anteeksi. Toivottavasti kuitenkin tatskaus meni hyvin.:)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)