sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Weekend!


Miten voi olla että viikonloppu on taas ohi? Ja huomenna mulla on taas taska-aika. Tällä hetkellä paniikkisuunnittelen, että millaseen nyt haluaisinkaan. Oon hukannu mun luonnokset ja ideat mitä pitäs nahkaan laittaa.. Ehkä mä jotain keksin sitten! Kenenkään ei tarvi sitten tulla moralisoimaan, miten vaan meen ja otan mustetta nahkaani. Teen sen ite. Jos teen.
No mitäs te viikonloppuna teitte?! Me avattiin grillikausi! Siitä viimeistään tietää, et kyllähän se kesä tulee. Joskos tää kesä ois kunnon kesä. Ja sais kunnon brunan päälle. Rusketuksesta puheenollen, sain juuuuri valmiiksi kihlausmatkapostauksen, jonka julkasen joko huomenna tai tiistaina. 
Eikä mennykkää kun 3 tuntia.


 Päivän rytkyt.
Äitin koirat Lilli ja Kake
Naaaam<3
Meinasin  aamulla ottaa meikkipostaukseen kuvat, mutta...... Joo, Sokoksen kautta kotiin ja huomenna uus yritys;D
Mun kynnet. Ah.
Tittidiididiii! Toinen käsi on sentään valmis.

Joo, toi viiminen kuva oli onnistunein. Yritä siinä nyt näyttää olkapääkoristeita, korviksia ja näyttää viel ihmiseltä
Lopputulos oli tämä.
Ajattelin tehdä outfit-ispiraatiot ensiksi hameista. Oon hamstrannu viime talvesta asti mekkoja, ku mulla ei oo ollu ennen niitä. Mistä hamosesta haluiaisitte nähdä asukokonaisuuksia?! Voisin toteuttaa tulevalla viikolla:)

 Jenny.




12 kommenttia:

  1. nättinä taas :) kuinka pitkä oot?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. Mitäs mä valehtelisin?:D 167-169cm?

      Poista
  2. Kaikista haluun tietysti nähdä asukokonaisuuksia ;) mutta jos yks pitää valita ni ehdottomasti toi valkonen mis on noita kultasia niittejä :)

    VastaaPoista
  3. voi vitsit, oot aivan täydellinen! sulla on aivan ihana tyyli ja hiukset :)♥

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tee tosta mustasta mis on jotain kuvioo. Se on makee :) Ps. oot nätti :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)