sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Weekend outfit and shopping haul

 Se olis taas viikonloppu lusittu ja ens viikolla pystyn paljastamaan jo enempi, mikä ihme mua on niin jännittänyt ja ahdistanut. Tai periaatteessa voisin jo heti läsäyttää kaiken kaikkien tietoon, mutta pidetään vielä salassa hetki ja teidät jännityksessä! Jes jes, kerrankin mulla on hyvä tuuri. Oottakaas vaan kun nyt sanon näin niin kohta onnetar huomaa erheensä ja palauttaa normi arkijärjestyksen. Sitä odotellessa on hyvä vilauttaa vaatekaapin uutukaiset!
Mä en todellakaan oo mikään kukkakuosin paras kamu, mutta tässä nyt vaan oli sitä jotain.
Ny mul on se keltanen pitkään etsitty keltanen bleiseri ;D Newlook
VeroModa, en oo tienny et tykkään neonväreistäkin.
VeroModa, takana ihana halkio.
F21
 ...Ja olihan sitä pakko heittää uus kukkakuosinen bleiseri päälle, vaikken nyt lähtenytkään juhlistamaan ässiä. Säästelen maksaa tiistaille;D 
Millaisia vappusuunnitelmia teillä on?

 Jenny.







6 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia, toi kukkableiseri on tosi nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep, tosiaan "ei niin kaveria kukkakuosin kanssa oleva" minä on ihan täysin rakastunut tohon 8)

      Poista
  2. Rakastan sua tyyliä ja vaatteita! Ihanaa ku se on jotenki nii erilainen ku muilla :) en käsitä miten voit aina onnistuu niin täydellisest kaikis kuvissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos !! ihana kommentti :) Mutta hei, kukapa niitä "toinen silmä kiinni ja toinen auki"-kuvia julkaiskaan. Tosin oon niin pipi päästäni, et oon keränny sellasii erittäin heilahtaneita, mukamas hauskoja kuvia kokonaisen kansion ja joku kerta vielä julkasen kokoelmani;DD

      Poista
  3. Ihana toi kukikas bleiseri! Mistä se on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep =) No pers sentää ku en muista nyt ihan satavarmaksi. Joko se oli F21 tai sitten ebayn ihmeellisestä maailmasta.:D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)