maanantai 22. huhtikuuta 2013

Toivepostaus: Rhodes

Olen luvannut tehdä postauksen meidän ulkomaanmatkasta Rhodokselle, oltiin siellä 11pv viime lokakuussa. Mä en työnarkomaanina oikeen päässyt virittymään lomafiilikseen, vaan olin jo toisen päivän aikana valmis palaamaan kotiin ja töihin. Vasta viikon jälkeen helpotti ja oikeesti sai laitettua ne kuuluisat aivot narikkaan. 
Joku halusi paljon kuvia, sitä saa mitä tilaa!;)
Oon lentopelkonen, mut silti pitää päästä istumaan ikkunapaikalle....
 Mulla oli parin kuukauden piilarikielto, no vedin kai mä ne nyt päähän sit tollee kevyesti heti yli vuorokaudeks päähän.. Lentokoneessa alko sitte sellane punotus ja tässä kuvassa muutamaa tuntia myöhemmin ne turpos ja oli ihan tollaseet vetiset kalansilmät. 
Eka ja vika alkoholijuoma mulle koko reissun aikana. Sain kolmantena päivänä antibioottikuurin....... Oisin voinu kuvitella että mun pari viikkoa sitten leikattu polvi ois tulehtunu, mut ei.. Läpsyköiden varvasosa hiersi ihan pienen rakon varpaaseen, ja BOOOOM, seuraavana päivänä koko jalka jalkapallon kokonen. 
Onneks en turhaan raahannut 4 paria korkkareita.
Näkymä meidän hotellihuoneesta
Tutustuttiin paikalliseen ruokaan yms.... Eiikun
Alotettiin loma rennosti lähtemällä seuraavana aamuna klo 8 Turkkiin shoppailureissulle. Voin kertoa, että se 18 km mitä Turkin ja Rhodoksen välillä on, oli aivan totaalista tuskaa. Mentiin sellaseella katamaraanilla. Oli muuten sitten viiminen kerta. Takasin tullessa merenkäynti oli vielä kaksinkertaistunut. Mulle tekee pahaa jo pelkästää Helsinki- Tallinna- risteily.
...Ja oli muuten eka ja vika kerta kun astun jalallanikaan Turkin puolelle. Olin kuulemma Kate Moss, supermodel, beautiful lady yms, ihan hiukan raivostuttavaa. Tossa toi tyyppi yritti mulle 1,5h ajan myydä tollasta Chinchilla-turkisliiviä, hintalapussa oli 1600e ja oisin saanu 300e. Eiks tuo silmien turvotus kerro että toi turkki ei sovi mulle?! Toi tyyppi jopa juoksi mun perään kun yritin paeta sulavasti muiden joukossa pois tuolta. Sitten kun ärähdin ja sanoin, että ei kiitos varmasti toista sataa kertaa, ni tyypin ois tehny mieli vetää mua turpaan.
 Mun käsitys taivaasta.<3
 Joo.. Turisteille kotiin viemisiä.
 No hei, oli kyse shoppailumatkasta. En kai mä ottanu sitä liian tosissani? 
Matkaoppaan ilme oli priceless. 
 Ostokset vei vaan viidestä paikasta kolme istuinta..
 Mun ekan päivän saalis......
 Hyvää alkoholitonta fruit mixiä :):):)
"Laita tollanen kukka ja poseeraa"- Ok.
Ja tutustuttiin lisää paikalliseen ruokakulttuuriin.
<3
Ihanaa kattoa tälläsiä rusketuskuvia nyt kun et erotu valkosest seinäst muute ku nenäsieraimillas.
Vaihtu kyllä korkoonit aika nopeesti tollasiin muovikellukkeisiin.
Ripsienpidennykset oli ja meni. Ja pisamat tuli :(
Kamalan kalpee.
Toikaa ei mitää muuta tehny ku litki tota viskiinsä! (Ja osti mulle yhdet korkoonit...)
Hahaha, tässä on jo vähän paine hellittäny jalassa, toi oikee jalka on siis kyseessä, kun kattoo tarkkaan tota peukkuvarpaasta seuraavaa niin se on tosta alhaalta vähän viel turvonnu.. Vai olikoha tää vasta kun huomasin sen...?
Kihlautumisen kunniaks halusin paljastaa kaikille mun todelliset lihakset.
Nää kaksi yllä olevaa kuvaa on siltä päivältä (vissiin 13.10 isäntä sano) kun SE tapahtu. Mä olin ite jollain kulahtaneella maximekolla ja isäntä puki päälleen uudet housut, kengät ja kauluspaidan ja mä sillon mietein, et mihi se on oikeen menossa. Ajattelin et se vaan halus laittaa uudet vaatteet päälleen. Sitten kun saavuttiin hotellin baari-ja allasalueelle, huomasin, et onpas kynttilöitä paljon ja siellä soi Enrique Iglesias ja kuitenkin mä vaan aloin Facebookkaamaan.. Seuraava "hetkonen" momentti oli kun huomasin rakkaan seuralaiseni kumoavan harvinaisen paljon viskipaukkuja naamaansa. Itsehän juovuin siitä hedelmädrinkistäni, joka bongattiin lastendrinkeistä. Meistä ei kumpikaan muista, mitä siinä tilanteessa oikeen tapahtu. Isäntä sano, että sillä olis tärkeetä asiaa ja mä siinä omissa ajatuksissani vaan facebookkailin ja sanoin vaan 'jaajaajaa', ja yhtäkkiä se olikin polvillaan mun edessä. Siinä sitten tajusin laittaa sen puhelimen pois viimeistään. Muistaakseni suostuin kosintaan ja sitten toi mun herkkis herkistyi ja mä istuin siinä suu auki ja hakkasin päätäni seinään mielessäni: "Mihin sä just suostuit?!" Oon ollu aika sitoutumiskammoinen joskus aikasemmin ja vannoinkin olevani ikisinkku. Ja aikoinaan kun menin poikaystäväni kotipaikkakunnalle käymään, niin olin tylysti menossa vaan sanomaan face to face (kun mies ei ymmärtänyt tekstiviestein, sähköpostein, savumerkein, facebookein, puheluin ettei kiinnosta enää!!) että tämä oli homman nimi, JÄTÄ MUT RAUHAAN!! No, emmä sitä sit koskaan sanonu.. Ja sillä reissulla ollaan vieläkin.
Mulla meni varmaan puolisen tuntia selviytyä siitä shokista, ja kyllä mä sitten tirautinkin pienet itkut. (Minähän en itke) Mulle tuli ehkä shokkina sekin, että kun tuo minun miekkoseni on just niitä junttimiehiä, jotka ei ymmärrä vihjeitä vaan on sanottava suoraan ja ei ole romanttinen oma-aloitteisesti, vaan vasta pakottamalla. Nyt se teki molemmat ihan ite.<3
 "Kuin toisilleen luodut.."
Vaikka ei siltä aina tunnukkaan. 

Terveisin: mykkäkoululainen,

 Jenny.























































19 kommenttia:

  1. Kiitos kun teit postauksen ! Kuvia oli ilo katsella!! T:tätä postausta pyytänyt! ;)

    VastaaPoista
  2. Ihmettelen, että sun blogilla on noin vähän lukijoita :O Täähän on ihan mahtava blogi ja sä oot aivan ihana (ja kauniskin vielä!). Noh, itsekin luen anonyyminä ja uskon että moni muukin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii.. Eihän tää ookkaan ollu pystyssä kun joku 1,5kk vaan =) Joo, kyllähän noita lukijoita on ihan hirveä määrä enempi ja lukee juuri anona:) Kiitos sulle<3!

      Poista
  3. Siis toi habakuva, haha! Selailin kuvia alaspäin ja olin "heeeeeetkinen..." ja hetki meni ennenku tajusin..:D

    VastaaPoista
  4. Hiuspostausta kehiin!! Haluun nähä miten saat sun tukan aina noin nätiks :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jessöör! Voi kamala kun katoin mihin postaukseen tää kommentti tuli, et tähän matkapostaukseen jossa mun tukka on ollu meriveden ja auringon säteiden hellässä hoidossa:D

      Poista
  5. Se on kyll esim tos uudes banneris kans ihana :) ja pikemminki noit kreppauksii katoin ja ylipäätää sitä et saat sun hiuksista tosi tuuheen näköset! :) how? Help me :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ittelläni tosi paksu tukka et se tuuheus tulee osakseen siitä:) Mutta perus, vähän tupeerausta ja lakkaa. Toi kreppaus on ihan tehty niin, että oon letittäny märät hiukset erikokosiks leteiks ja avannu aamulla!

      Poista
  6. Ootte mun lemppari pari <3 t. as1

    VastaaPoista
  7. aivan ihana blogi! huikea omalaatuinen tyylitaju ja kivoja postauksia! :) Hei! olit näissä kuvissa turkin puolella käymässä? oon itse menossa just alanyaan viikoksi ja mietin että missä shoppailit siellä ja vaihdoitko euroja turkinrahaksi? olisi kiva tietää missä on parhaat vaate apajat ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitoksia kommentistasi:)! Olin todellakin vaan käymässä, 6 tunnin ajan, onneksi ;D Oltiin marmariksessa, ja eipä siellä ollut oikeen muutaku sitä feikkisettiä.:( ja joku nahkatehdas. En vaihtanut euroja ollenkaan pois.=) Alanyan ostospaikoista siis ei ole tietoakaan!

      Poista
    2. okei :) no luultavasti alanyassa aika sama tarjonta. kiitos vastauksesta! :)

      Poista
  8. Missäpäin Rhodosta olitte?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaaaa'a:D Enpä osaa muut sanoo ku et "keskustaan" oli joku 2 km ja satama oli ihan hotellin vieressä

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)