maanantai 15. huhtikuuta 2013

Shopping haul!


 Kuten eilen lupasinkin, tässä on viikonlopun Ideapark-reissun saalis. Aika kivoja juttuja löyty, jopa alennuksesta. Ja kävin Seppälässä, jossa en ikinä käy. Yllätyin positiivisesti, ja mä vielä luulin etten enää ylläty mistään. Sydäntä lämmitti kun siellä oli -70%... Oon pitäny Seppälää paikkana, johon sä menet kun haluat löytää jotain jonnekin teemajuhliin. Näköjään on vähän sisältö muuttunut.. Jos sitten noita vaatteita vois käyttää arkenakin. Mulle alennusmyynnit on heräteostosten aikaa. Isäntäkin sano et oon sellanen, et kun nään jonkun tuotteen, joka on alennuksessa, niin ostan sen alennuksen takia, vaikka käyttötarkotus huutas isoa kysymysmerkkiä. 
Itse kiellän tämän väittämän.

..Tietenkin!

Ja mikä harvinaista, kolmet istuvat housut?! Ja toi ihana korkeevyötäröinen hame.. Oon ennen ehkä kammonnut värejä, mut nyt on limee, keltasta, oranssii, pinkkii.. Oon ehkä sekoomas. Niin ja sitten on vielä ne elukkakuosit. 
Suurin pettymys reissussa oli se, etten löytänyt keltasta tai limeä bleiseriä. 
Täytynee tilata ne jostain..;)
Ihanat korvikset<3
Niin.. Ja mun vähä-älynen kamu. Itsellänihän on kaikki ok.:)
Hämmentävänä koin sen seikan myös, että mulla jäi rahaa käyttämättä. Mä en vaan löytänyt enää mitään. Vaikka seilattiin koko parkki päästä päähän moonta kertaa ja koluttiin kaikki kaupat läpi, niin ei. Ei kai väkisin sitten! Jää rahaa sitten muuhun.

Kuten siihen keltaseen bleiseriin..

Jenny.

Ps. Postausideoita otetaan edelleen vastaan.:)

15 kommenttia:

  1. moikka! mistä löysit nuo vihreät ja vaaleat housut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vihreät on VeroModasta ja vaaleat Seppälästä:)

      Poista
  2. Moikka! Olen kauan pohtinut asiaa ja nyt haluaisin vihdoinkin kysyä siitä :) melkein jokaisessa postauksessa esittelet uusia vaatteita ja ostoksiasi. Onko sinulla jokin toinen työpaikka vai tienaatko kynsien teosta niin äärettömän hyvin ? :o kyllä kelpaisi minullekkin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, piti oikeen laskea kuinka monessa postauksessa oon esitellyt mitään uutta, oliko 13-14 :D "Melkeen kaikissa"? En tee muita töitä ja mitä ihmettä, millanen luku on "äärettömän hyvin"? Säästöt on kyllä kans kiva juttu.:)

      Poista
  3. mistä leoprdi peplum, sen alapuolella olvena sinfonkipaita ja pinkit farkut ovat?
    jatkos voisit laittaa ostopaikat mukaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, yritän muistaa laittaa. Oon vaan hiiirveen huono muistamaan just ostopaikkojen nimiä mut yritetään!;D Lepardi on New yorkerista, sifonkipaita oli sitten kappahlista tai lindexistä. Pinkit fakut VeroModa:)

      Poista
  4. Sulla on tosi kiva blogi, mutta yritä käyttää tuota kursivointia vähemmän. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Käytän kuitenkin kursivointeja sun muita juttuja niin paljon kuin haluan ;)

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. oot super kaunis & mä rakastan sun vaatteita ! :-)

    VastaaPoista
  7. Ihana toi mustavalkoinen paita! :)

    VastaaPoista
  8. Luen blogias ihan mielelläni, mut vähän ärsyttää toi sun ärhäkkä vastaustyylis, ei kaikki kommentit sulle oo ilkeilyä varten? Ja vaikka oliskin ni voisit olla niiden yläpuolella.
    -Aura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielenkiintoista =) Kaikkia kun ei voi miellyttää, mutta jos joku tulee tänne vinoilemaan, niin vastaan samalla tavalla. Muutamaa pahaa kommenttia en oo edes julkassut, joihin oisin voinut vastata erittäin mielelläni, mutta annoin olla, ja olin asioiden yläpuolella:)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)