torstai 4. huhtikuuta 2013

Royal blue and hair extensions


Apuva, mikä paniikki! Viimiset 4 päivää on painettu tukka putkella, ja oon kaivannu niitä lisätunteja vuorokauteen mut eii, ei niitä sit vaan saa. Tai joo, jos verottaa yöunista ja sit onkin koko päivän zombin näkönen. Väsyneet jutut, silmäpussit polvissa ja toinen silmä kalastaa kalaa ja toinen ampuu lintua. Vähän sellanen töttöröö, mikä maa mikä valuutta- fiilis. Syy tähän showhun on se, että mä vietän vapaan viikonlopun! Jopa tän päivän (perjantain). Hyi minua
Ja sit mä suuntaan Järvenpäähän kattoon yhtä söpöliiniä! Viikonloppu saattaa sisältää shoppailua, alkoholia ja juoruilua. Ja Cheekkii. En hirveen innoissani oo tosta vikasta ohjelmanumerosta, mut eiköhä siitä selvitä. (Korvatulppien ja ilmaisen viinan toivossa, ehkäpä.)
Enkä kyllä heittele kärrynpyöriä tosta ohjelmanro 2 myöskään. Viime sunnuntaina mulla oli naamakrapula. Pää ei särkenyt, oli vaan väsy. Ja sit mun naama sattu ihan hulluna! Ja korvat. Vähä ku ois tippunu kerrostalon katolta naamalleen maahan. Eikä muuten auttanu panadollit siihen vikaan. Ehkä sillon oli joku kallonlaajentuminen menossa että saadaan mun isoille aivoille lisää tilaa. (Tai sit olen hiljaa ja menen nukkumaan..klo 1 yöllä taas.)

Tässä olis kuvia nyt tiistailta, ja tiddididiiidiidiiii!!! Tossa on se hame nyt valmiina ja ai että! Kyllä mä niin siitä tykkään, vaikka niin monesti meinasin polttaa koko kankaan ja paiskoa ompelukoneen neuloineen ja lankoineen pitkin seiniä. Huivin teossa opein langottamisen (youtuben avulla), ja sitten kun se suju, hameen kanssa pystyin laittamaan autopilotin päälle. Ehkä siks hermot ei mennytkään...

Ja taas kun pysyisin aiheessa, niin kattokaapa minun tukkaa noissa kuvissa! Ei oo pidennyksiä kiinni. Oisitteko huomannu eron? Tiistaina kun otin kuvat olin ihan rikki kun ei ollut tukkaa päässä, ja sitä huimaa 3cm lisäpituutta. Nyt kun on pidennykset päässä, ja katon näitä kuvia, ni kysympähän vaan että MIKSI ne taas piti sinne päähän laittaa. Onneks kampaaja sano, ettei suostu enää seuraavalla kerralla niitä mulle laittamaan.
Oisko lievää addiktiota huomattavissa?


 Mitä mieltä te ootte? Vähän vierastan tota sinistä väriä, mut eiköhä se siitä kun silmä tottuu.

Jaaa sitten keskiviikkoon. Harrastettiin äitin kanssa maakuntamatkailua ja lähdettiin Raumalle tukkalääkäriin. Molempien maantienharmaat puolen metrin juurikasvut oli eeehkä pienen piilotuksen tarpeessa.
Mestari työssään!
Meikä ja foliohattu! Tältä mä siis näytän aina keskiviikkosin klo 21 kun katon Greyn Anatomiaa. Ei paljo yhteyt saada sillon.
Lopputulos ja suora tukka....

Otin asukuvat vasta kampaajan jälkeen kun aamulla lähdettiin sata lasissa ajamaan Raumalle, kun joku (mitään en myönnä) nukkui ihan inan verran vaan pommiin ja sitten piti tehdä vielä äitille kynnet. Sain ylipuhuttua sen stilettoihin. Voitte vaan kuvitella sitä kiroomisen määrää! Vaikkahan siis kynnet oli yhtä lyhyet kun aina äitin kynnet on, niin silti se vaan kitisi kun sattuu ja tökkii niillä jokapaikkaan. Toivottavasti se nyt pärjää, kun meikäläinen lähtee reilun 300km päähän. Lähdenkin tästä ettimään mun matkalaukkua, joka toivottavasti löytyy helpommin kun meidän imuri(t).

Jenny.

Ps. Hyvää viikonloppuaaaaa!! :)
Pss. Näytän suorilla hiuksilla riivatulta. Siksi mulla näkee harvon suoraa tukkaa.

8 kommenttia:

  1. Millä sä teet aina sun ihanat kiharat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noissa oman tukan kuvissa oon tehnyt tollaseet loooivat laineet ihan suoristusraudalla mutta oikeen kunnon löysät kiharat teen remingtonin jumbokihartimella:)

      Poista
  2. Hei voisitko kertoa tosta sun parturista enemmän ? Kauan oot käynyt ja millasta hintaluokkaa ? Sulla on nimittäin tosi upee tukka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käyny mitäköhä sanoisin, vuoden hänellä? Mä en ihan osaa sanoa noita hintoja kun mä saan kamualeen :) Kiitos!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos ama! Mä olin jo laittaas sulle viestii et millon kuvailee mut sit... taivaalta tulikin sit tota moskaa.:):)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)