perjantai 19. huhtikuuta 2013

Fridaaayyyyaaay!

Viime postauksessa kerroin, kuinka jännättää kokoajan ja ahdistaa. Tänään olin tapaamisessa, ja nyt vaan jännittää ja aivot (mitkä) käy ylikierroksilla erilaisista ideoista. Peukut pystyyn että saadaan ensviikolla positiivisia uutisia! 

Tässä päivän rytkyt joissa kävin edustamassa..

Housut- VeroModa
Kengät- UK
Laukku- MK
Paita- VeroModa
Huivi- VeroModa
Kello- MK
(Nyt muistin!!!!)





 Tossa osa viikon töistä ja niinkuin näätte stilettovallankumous tuottaa tulosta! Jeejee, halvat on huvit. Näkisittepä mun kynnet nyt. Aloin huoltaa niitä muistaakseni keskiviikkona, yhden kynnen ehden viilaamaan ja muotoilemaan uusien geelien jälkeen, muut on sellasia könttimönttejä ja vinoja kun japsujen silmät, ja mikä pahinta.. Ne on kauttaaltaan läpinäkyvät, koska en oo ehtinyt laittaa värigeelii, eikä sillä et ois mitään ideaakaan. Ehkä huomenna kun on vapaata ehtis fiksaamaan omat kynnet. Yök. Voin ottaa ennen ja jälkeen kuvat. 
Jos taas muistaisin.
"Äiti, oliko pakko laittaa nää kurapuvut?"
Nyyy mää ja isäntä lähdetää hakee leffoi ja salaattitarvikkeet, ja vietetää oikee parisuhdeilta. Meillä se tarkottaa sitä, että vuokrataan paaaaljon kauhuleffoja, joita kattellessa naisen pitäs säpsähdellä ja kiljahdella ja piiloutua miehen kainaloon. 
Totuus: Meillä istutaan toinen toisella puolella sohvaa, mä pelaan sanajahtia ja surffaan instagramissa, isäntä tuijottaa leffaa ja nukahtaa tossa noin klo 22.00 aikoihin. En huomaa sitä vasta kun se alkaa kuorsaamaan. Ja isännän (mä en käsitä miksen puhu isännästä nimellä täällä???) kuorsaus on yhtä hiljasta kun leiriytyisit moottoritien viereen. Tai nukkuisit traktorin kanssa samassa sängyssä. Sitten mä katon metrinen heppi ottassain leffan loppuun, sitten rupeen kolistelee ja astelen rappuset "loukkaantuneena" ylös, johon isäntä herää. Sit se tulee sänkyyn mun viereen, ja nukahtaa 3 sekunnin sadasosassa. Yleensä se tulee ihan kiinni vielä, heittää käden ja jalan mun yli, mitä siis vihaan yli kaiken, ja rupee kuorsaamaan niin, että kuola valuu tyynylle. Siinä mä sitten mietin, et ei hitto mä jätän ton. Viikonloppuna nukkumassa viimeistään klo 23:30. Sit mä mietin, et oisinko mielummin bilettämässä tukka putkella, irtoripset poskilla ja silmät kierossa ja harrastamassa epämääräsiä irtosuhteita tai vetämässä aamu puol viis kepappia baarin jälken.. Ni ei, en ois. 
Kyl mä tota paskarottaa niin rakastan.<3

Hyvää viikonloppua teille!
Jenny.

14 kommenttia:

  1. Meillä ihan sama juttu :D molemmat päädyt sohvasta vallattu,leffa pyörii mut molemmat sanajahtaa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah, mut eikö tärkeintä ookkin se yhdessäolo;D

      Poista
  2. Miten voit puhua sun kihlatusta noin? O.o

    VastaaPoista
  3. Hahah siis eikä kui voi ollakkaan et tä teksti oli suoraan ku omasta parisuhteesta.... Inhoon kauholeffoi ja joudun silti aina kattomaan niitä missä päät ja veri lentää ja sängyssä aina poikaystävä heittää jalat mun päälle ku joku ruumis :D..... Oon sun kans samaa mieltä , kyllä se aina baari-illat voittaa, vaikka onhan välillä kiva lähteä tyttöjen kanssa viihteellekin :)
    P.s sul on mahtava tyylitaju! Hauskaa parisuhdeiltaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! ;D joo toi jalkojen päälle heittäminen on kyl iha persuksist, ja hei samaa mieltä kyllä et välillä pieni tuulettuminen on ihan paikallaan;)

      Kiitos!!:) Toi toinen osapuoli nukahti puol kympiltä.-.-

      Poista
  4. ihanat noi vihreet kynnet:)
    ja noi aurinkolasit <3 muistaks mistä ostit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Oliskohan ne H&M miesten puolelta;D

      Poista
  5. Haha en kest sua Jenny!! Paskarotta :DDD:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meil on vähä erilaisii hellittelynimii :DDD hanipööt ei sovi oikeen meen tyyliin!:D

      Poista
  6. Erittäin hyvin sanottu toi parisuhdejuttu.....:D välillä noi ukot jurppii niin lujaa mutta ei se sinkkuelämäkäään hääviä ole :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)