sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

100 asiaa minusta


 ...Koska ajattelin toteuttaa erään(kin) lukijan toiveen, kun hän pyysi minua tekemään jonkin haasteen. En kuitenkaan löytäny mitään kivaa niin päätin tehdä tälläseen "100 asiaa minusta", jonka olen tehnyt facebookissa joskus 3 vuotta sitten. Silmiä sattu lukea sitä tekstiä.... Jos tästä tulis hieman järkevämpi. Sijotan sekaan kuvia eilisen vaatetuksesta (ostoksista postaan huomenna!), jotta ei kaikki 100 kohtaa olis niin kamalaa sanasoppaa
Teen tätä varmaan vielä huomennakin.

...ja nyt se alkaa!
1. Tän "haasteen" tekeminen on kyl yks vähä-älysempii juttui taas hetkeen
2. Olen syntynyt 3.3.1992
3. Porilainen, ja vihaan seuraavaa lausetta, jota usein kuulee ulkopaikkakunnilla: "Mikä v*ttu teitä porilaisia oikeen vaivaa". Säälittävä ulosanti!
4. Mulla on hammaslääkäri-, lintu-, kissa-, marsufobia. Hissitkin saa ylimääräsii sydämmenlyöntejä aikaseks.
5. Temperamenttinen. Kuulemma.
6. Ensimäinen kirjoittamani sana on "en hund"
7. Olen siis asunut Ruotsissa
8. Opettelin kirjoittamaan suomea 11-vuotiaana, enkä vieläkään osaa kunnolla kaikista tukiopetusvuosista huolimatta
9. Ärsyynnyn yksinkertaisista kysymyksistä
10. Opin virheistä yleensä vasta toisella kerralla
11. Olen tehnyt rakennekynsiä 3-4vuotta
12. Kynsistä ei koskaan pitänyt tulla ammatti..
13. ..Mut tässä sitä ollaan.
14. Elin n.2 vuotta kaukosuhteessa
15. Se toimi, mutta tuskin koskaan enään lähtisin sellaseeseen
16. Oon aika ennakkoluulolen jossain asioissa..
17. ..Hienointa on, kun joku/jokin kumoaa ennakkoluuloni
18. En voi sietää rasisteja tai ihmisiä, jotka eivät hyväksy homoseksuaalisuutta
19. Tai kiusaamista ylipäätään..
20. ..Terveisin koulukiusattu
21. Haluan vuorokauteen lisää tunteja
22. "Raha ei tee onnelliseksi"- on ehkä typerin sanonta ikinä. Mulle voi ylimääräset rahat antaa, niin katotaanpas kuinka paljon onnellisuuskertoimet nousee!!
23. Materiaalionnellisuus<3
24. Olen nuuka mielestäni. Moni on tästä eri mieltä.
25. Salatut elämät on mielestäni oikeasti hyvä sarja.
26. Ja Greyn Anatomia
27. Osaan kääntää sanoja mielessäni, tai, lukea takaperin ilman että näen sanan. Olipas järkevästi selitetty, mutta esimerkiksi jenny=ynnej.
28. Kävin lukion. 3 L:n ylioppilas. (lue: Lukio Lukematta Läpi)
29. Omaan hyvän ihmistuntemuksen..
30. ... Koska olen kantapääni kautta oppinut millasia ihmisiä tulee karttaa viimiseen asti..
31. ..Olenkin ylpeä siitä, miten olen onnistunut ns.karsimaan sellasia ihmisiä elämästäni
32. Yksi hyvä motto on "Älä tuhlaa energiaasi ihmisiin, jotka tuhlaavat sitä turhaan"
33. Piilokettuilu on ihan kivaa
34. Mulla on ollut kamalia identiteettikriisejä, tyylien vaihtoa ja hiusten värien vaihtoa..
35. ...Nyt kuitenkin olen ihan ok tyytyväinen!
36. En jaksa enää välittää, mitä ihmiset puhuu..
37. ...Koska aina löytyy joku idiootti, ketä et voi miellyttää
38. Olen kaikkia huumeita vastaan, ja mielestäni niiden käyttäminen on säälittävää. (Huumeet kivunlievittäjänä sairauksien hoidossa on kuitenkin ok.)
39. En ole koskaan kokeillut huumeita, enkä todellakaan aiokaan.
40. Ruoka on hyvää ja syöminen kivaa
41. Tiedän, mitä haluan "isona" tehdä. Odotan vain motivaatiota siihen lukemiseen.
42. Olen migreenikko (aurallinen), olen joutunut pari kertaa sairaalaan..
43. ...Sitä sairautta ei kelleen toivos. Onneksi ei oo ollut pitkään aikaan kohtausta. (koputtaa puuta)
44. Alkoholi on yliarvostettua
45. Iän myötä musta on tullut kamala stressaaja, stressaan jopa pienistä asioista..
46. ..Stressaantuneena oon kamala pirttihirmu..
47. ...Silti en ymmärrä ihmisiä jotka tekevät pienistä asioista isoja ongelmia
48. Vihaan suomiräppiä. Myötähäpeä sitä kohtaa on suunnatonta.
49. Kuuntelen kaikkea, mikä miellyttää korvaa
50. Jos mulle joskus tulee lapsia, niin kaksi tyttölasta kiitos..
51. ...En kuitenkaan tykkää lapsista, mutta mulla on nimet jo valmiina.
52. Kannatan eutanasiaa
53. Kannatan myös kuolemantuomiota ja "silmä silmästä"- taktiikkaa
54. Mulla on mielipide melkeen jokaseen asiaan. Jos ei löydy, aihe ei kiinnosta ei sitten yhtään
55. Oon heppatyttö! Oon harrastanut 13 vuotta ratsastusta..
56. ...Mutta oon joutunut melkeen lopettamaan, koska polvi ei kestä sitä..
57. ...Joka meni ratsastusonnettomuudessa rikki
58. Vaikka ilmaseks saisin, en ottais LV:n laukkua..
59. ...Koska mua ärsyttää kun ihmiset kysys aina "onks toi aito?"
60. On hetkiä, kun en kestä elää itseni kanssa:D
61. Pepsimaxin voittanutta ei ole
62. Teen asioita oman pääni mukaan..
63. ..Vaikka parisuhteessa pitäis kuunnella toistakin
64. Kun saan päähäni jotain, ni se on myös saatava
65. Isäntä sanookin, ettei kukaan muu mies kestäisi mua :(
66. Kun suutun, jota teen harvoin, mutta kun suutun, niin sit suututaan kunnolla.
67. Vihaan ihmisiä, jotka pitävät toisia ihmisiä huonompana
68. Itserakkaat kuuluu samaan kastiin..
69. ...Narsistit roviolle 
70. Cosmopolitan on myös yliarvostettu..
71. ...Mutta oon sen kestotilaaja
72. Eli addiktoidun helposti
73. En usko jumalaan..
74. ..Enkä voi sietää sen tyrkyttämistä..
75. ...Enkä voi käsittää miten jotkut voivat elää niin kuin jokin uskontojärjestö määrää
76. Alennusmyynneissä käy yleensä niin, että ostan jotain vain sen takia että se on alennuksessa
77. En keksi enempää
78. Okei, otan viikon päästä toisen tatuointini
79. Nimesin ala-asteella ihmisen maksan sieluksi
80. En vastaa tuntemattomiin numeroihin
81. Vihaan matikkaa
82. Rakastan elämääni
83. Ja poikaystävääni, vaikka se onkin aika perse välillä
84. Haluaisin matkustaa enemmän..
85. ..Ja mun unelmien lomakohteet on just niitä halvimpia kohteita, esim: Bora Bora ja Malediivit
86. Ei oo parempaa fiilistä, kun löydät juuri elämäntilanteesi sopivat lyriikat
87. Oon lukenut Twilightin ekan kirjan 7 tai 8 kertaa putkeen
88. "Olin vähän vakoillut ja tehnyt johtopäätöksiä"- On niin mua
89. Mun oli vaikea sopeutua joulusin siihen, ettei joulupukki tulekaan kun mun pikkuveli lopetti uskomasta siihen.
90. Ainiin, onhan mulla kaksi sisarustakin. Sisko ja veli, oon vanhin.
91. Haluiaisin kirjoittaa jotain henkilökohtaista blogiin, mutta en kuitenkaan sitten halua
92. En ymmärrä miten ihmiset roikkuvat ei toimivassa suhteessa
93. Tykkään kauhuleffoista. Ja komedioista
94. Olin 15-vuotiaana ekan kerran baarissa. Ekan kerran kysyttiin paperit just sillon, kun täysi-ikästyin
95. En voisi varmaan koskaan matkustaa Kiinaan tai Japaniin, koska ihmisten samannäkösyys ahdistaa jo pelkästään elokuvissa
96. Haluaisin voida aikamatkustaa
97. Nyt alkaa jo olla vaikeeta keksiä mitään
98. Mulla on yksi hammas liian vähän alahampaissa. Mulla oli joskus kaksoismaitohammas, rautahammas oli sitten normaali
99. Olen oikeasti selkee ihminen, vaikka tää saattokin vaikuttaa joltain ihan muulta kuin selkeeltä
100. Onneks tää on ohi. Eikä menny kun 3 tuntia.
Kengät ovat sitten rekvisiittaa. Maiharit oli niin mutaset, etten viittinyt sisällä käyttää

 Jenny.


16 kommenttia:

  1. Millanen tatuointi on tulossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeestaan mulla on pari kolmekin eri vaihtoehtoa, mutta kaimma seuraavaksi tulee tohon hartiaan.:)

      Poista
  2. Kuulutko kirkkoon? :)

    VastaaPoista
  3. Miten/Millä kiharrat hiuksesi? Haluaisin just kans tollaset isot laineet!!

    VastaaPoista
  4. Tää oli kiva, kiitos:)

    VastaaPoista
  5. Onks se kiharrin sellanen superpaksu? :)

    VastaaPoista
  6. Voi Jenny rakas kun luin tän tuli nii kauhee ikövä ja kuinka samallaisia mut kuitenkin erilaisia ollaan! Ehkä siks ollaanki pysytty ystävinä 21 vuotta <3 Pian nähdään muru jos Jumala (johon mä uskon kuitenkin) suo :D
    Terveisin New York

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi New York, tule jo toukokuu<3 Ikävä, mut onneks pian nähäääään! Ps. Se laukku.. Nyt ei kyl pysty;D täytyy ottaa reissu nykii sitte laukun noutoon;D

      Poista
    2. No sehän sopii. Oon sun personal tour guide. Tunnen tän kaupungin paremmin kun itseni ja lähden tänne aina takaisin enemmän kuin mielelläni <3
      see you soon muru

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)