tiistai 19. maaliskuuta 2013

Toivepostaus: Koti osa 2.

Hellou eevripaadi!
Tässä tulee loput meidän kotikolosta. Keittiö, mun kynsistudio ja mun vaatehuone (kirjaimellisesti huone) on esiteltävänä nyt. Tiedän et moni haluis saada postauksen mun kengistä, yritän sen saada toteutettua tulevina viikkoina, mutta lopussa kuitenkin on pari koko hyllyn kuvaa. Ei makeeta mahan täydeltä. 

Tai siis kenkiä.

 Keittiön kello on viimiset puoli vuotta näyttänyt samaa aikaa. 
 Eteinen, ja meidän vihainen pieni paskarotta, joka haukkuu joka ikistä, joka tosta ovesta kehtaa astua sisään. Sen ennätys oli 40 minuuttia putkeen. 10 minuutin jälkeen mietein jo millanen karvahattu ens talvena mulla onkaan.. Nippe the portsari. 
(Idiootti)

Kynsistudio! (Tältä se ei koskaan näytä, vaan se on totaalisen pölyn peitossa yleensä.)

 Titttidiididiiiiii! Tässä se nyt on. Minun vaatehuoneeni. 
(LUE: Isännän ex-peliluola.....)




Eli siinä se nyt sitten oli! Nyt kun kuvat on otettu, saan palauttaa kotimme normaaliin asetukseen: totaali kaaokseen. Ehkä mä joskus vielä opin siivoomisen jalon taidon. 
Niin vissiin!!!!!

Eilisen vaatetusta.

 Nyt nukkuilemaan, ja laskemaan kauhulla tunteja kun torstain tatuointiaika koittaa! Joku 36 tuntia enää. Sitten olen uhannut vanhempieni kieltoa virallisesti ensimmäisen kerran. 
....21v.


Jenny.

4 kommenttia:

  1. se on kyllä mun huone, eikä sun vaatehuone.....

    VastaaPoista
  2. Sulla on kiva kroppa :-) ja ihana blogi!

    t. uusi lukija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos mukavasta kommentista =) ja tervetuloa seurailemaan!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)