sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Toivepostaus: Koti osa 1


 Kevätsiivous ohi, eikä mennytkään kun koko päivä. Ihana vapaapäivä oikeen.
Teen kotipostauksen kahdessa osassa.
Tässä osassa näätte olohuoneen ja makkarin.
Lempipaikkani.
Pojat ilmasivat mielipiteensä siivouksesta hyvin elein. Raukat kipittää jostain syystä aina piiloon, kun imuri käynnistyy. Ja ei, en tälläkään kerralla imuroinut, mutta mulle selvisi, että meillä on rikkaimurin ja normin imurin lisäksi vielä kolmas imuri. 

Ja että sitä säilytetään mun vaatehuoneessa...


 Ihan ite tuunasin lampun !!





Huh, että kestikin ladata. Mutta nyt mä sukellan juuri vaihdettujen lakanoiden sekaan ja kääriydyn niiden kahden peiton sisään, jonka kanssa nukun siis kesät ja talvet. Talvisin saattaa olla jopa 3 peittoa. Välillä on aika täyttä: 2 ihmistä, 2 koiraa, 4 peittoa. 
Ja isäntä nukkuu yleensä puoliksi yöpyödällään niin, että lamppu on kaatunut sen päätä vasten. Odotan sitä päivää kun se lamppu tippuu maahan. 
Sit ei oo kellään kivaa.

 Mitäs mieltä olitte?:)

Jenny.

//Here is the home post I promised. I'll introduce at this post living room and bed room. Hope you like it! Now I'm going to dive in a new sheets. Nothing wins smell of just washed sheets.

8 kommenttia:

  1. Mä oon kateellinen tosta sun kämpästä! Ei mulla muuta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaa mille mä oon kateellinen! Sille et oot siellä isossa maailmassa...

      Poista
  2. VAU! Aivan upea kämppä! Ihania kaikkia sisustusjuttuja :) Asutteko millasessa talossa, kerros, rivi, omakotitalo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitooss :) öööh, mitenköhän tää luokitellaan. Tää on tällänen iso talo jossa on 8 eri kokosta asuntoa. Rivari ehkäpä? :D

      Poista
  3. Puutalo-osake T. naapuri

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Voih, onpas tää kämppä nykyään eri näkönen:D ja sekasempi..

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)