perjantai 22. maaliskuuta 2013

Still alive!


...Vaikka en eilen sitten kirjotellutkaan. Olin laiska.
Kuitenkin, nyt on nahka arkana ja kudosnestettä lilluu kaikkialla ja vähän vertakin. Eli mä selvisin! Tatuointi on paikoillaan. Olin kyllä vähän pettynyt kun en ees huutanu kertaakaan. Vähän teki ilkeetä kylkiluiden kohdalta ja varjostus... Ai että!!

Kotoa lähtiessä hymyilytti vielä.
Fiksailua. Huomaa hyytynyt hymy.

Ei irtoo hymyy enää.
(:DDDDDDDD) Tais se vähän tuntuakin..
Ja tiddidiiididiiii! Siinä se on turvonneena ja punasena ja tummana ja ärtyneenä ja kaikkea muuta ihanaa. Toi sulka sais päästää vähän väriä, jotta siit tulee sellanen kun pitikin.


"If you get a chance, take it.
If it changes your life, let it."

Jenny.

//I made it! It hurt when the needle was on my ribs and making shadows was so annoying pain:D You can see on the pics how my smile was gone pic by pic.

8 kommenttia:

  1. Tosi ihana tatuointi, just samankaltanen mitä ittelleni suunnitellu! :) kuinka paljon tollanen kustansi??

    VastaaPoista
  2. sun postaukset ei näy bloglovinin avulla:(
    luulin et ettet ois kirjottanu viikkoo, mut blo0glovin ei ilmota niist? viimesin postaus mists se on ilmottanu oli se missä esittelit ne ihanat biksut <3

    VastaaPoista
  3. Upea tatska ja kaunis sinä! :)

    VastaaPoista
  4. Kestääkö ton kivun, oon ymmärtäny et kylkeen tatuointi voi vähän nipistää ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh:D kyllähän siinä tuskahiki pukkas päälle aika kiitettävästi ja oli varsinkin kylkiluiden kohdalta aikas jäätävää, mut njääh.. kyllähän sen kestää. Tai mä ainakin kestin:D Luulin ettei se sattunu yhtää mut sit ku mulle tehtiin toi tohon hartiaan ni se ei sattunu siis ollenkaan, ni sit sain perspektiivii siihen, että kuinka paljon se kylki oikeesti sattukaan:D Ton tekstin teko ei ollu paha, mut sit ku tota sulkaa alettii värittää ni jumankaut sentää!:D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)