torstai 14. maaliskuuta 2013

Pussycat

Yliannostus auttoi! Elossa ollaan ja olo kohenee, jes jes. Ei enää räkäsiä maskeja, toivottavasti.. 
Niinkun eilen lupailin ottavani kuvat ton ihanan lepardipaidan kanssa, niin tossa se nyt on! Pure lovee.
Kuvat on täysin lavastettuja, en siis lähtenyt mihinkään tän näkösenä. Nimimerkillä edelleen työvaatteet päällä.
Tää kampaus saa mut aina miettimään sitä, mitä kaikkea me naiset ollaan valmiita tekemään kauneuden eteen. Esimerkiksi mulla on tennissukka päässä. Miehen tennissukka, joka on tuolla nutturan sisällä. Älkää kysykö miksei mulla ole sellasta donitsia.
...Miks muuten ei oo?


 Oon aina sanonut, että mulla on maailman huonoin tuuri. Oon myös sanonut, että en tuu koskaan hajottamaan piilolinssiä näiden mun stilettokynsien kanssa. Kunnes tänään. Piilarista pala irti ja noista kengistä vetoketju mäsäks. Olipa ne jopa toista kertaa jalassa. Ne ei oo koskaan päässyt ees julkiselle paikalle. 
Te kenkäfriikit sielunystäväni, te tiedätte miltä tää tuntuu. Mun uusien popojen kohtalo on siis suutarin käsissä. (Parempi olis saada toimiin, se ei haluu kohdata mun vihaa tai totaalista murtumista hyvin ylireagoituna ja teatraalisena "mun elämä on ohi"-moodilla varustettuna).
Tänään hajos myös kynsipora. Ihan tosta noin vaan. Aamukin alko lepposasti nukkumalla tunnin pommiin (mitä oon tehnyt vaan kahdesti lukion jälkeen??) ja sitten toi pora levis. Onneks olikin vaan kolmet huollettavat kynnet. Käsipelillä sitten ja nyt on sitten vekkiä ja punotusta ja verta tirsku meikäläisen sormista. Yksi asiakkaista sano, että pitäs olla varapora.. Mutta kun tää oli poran varapora jo?! Kuinka monta niitä pitäs oikeen olla?

Perkeleen kiinaihmeet.


 Galaxy- kynnet.
 Yllä on asiakkaan lomakynnet, joissa on liukuvärjäys! Tein ekaa kertaa sen geeleillä, yleensä tehnyt vaan glittereillä. Näiden nimi oli "Tequila Sunrise"- kynnet.
Mua ärsyttää hirveesti, miten ihmiset näkee vaivaa näistä stilettokynsistä. Aina saa kuulla jotain pientä "kieroa" kuittailua: 

"Sä et vissiin taida tehdä mitään" -Jep, en. Istun 24/7 sohvalla käsiä lepuuttaen tyynyillä.
"Mites noilla onnistuu takapuolen pyyhkiminen?" - Pitääkö tähän edes vastata?
"Ei noilla vauvoja hoideta" - Onko mulla vauva?
"Rumat korppikynnet" - Harmi kun nää on mun käsissä, eikä sun.

Miehiltä tulee ihan eri kommentit, joita en kuitenkaan julkaise. Voitte vaan arvailla, mitä, ja mihin liittyy. Niin tyypillistä. 

Mitä mieltä te olette siellä ruudun takana? :) Inhottaako vai sytyttääkö vai jotain muuta? 
Let me know!

Jenny.

//Yes, I'm feeling better so here is the pics that I promised! That shirt is pure love. That hairstyle makes me always wonder that what are we women doing for the beauty. I'm wearing a tennis sock on the top of my head in that up do. I don't really know why don't I have a donut.
I have always said that I'm having the worst luck in the world. Today I broke those shoes. So my style. And my contact lens too. And my nail drill. There you can see my works of the day. What do you think about stiletto nails? I'm hearing so much innuendos of that type of nails. So annoying! My nails, my style. Like it or not!

2 kommenttia:

  1. Mä odotan niin paljon et tekisit sun kengistä postauksen! Oon itekin kauhea kenkäfriikki ja kun sulla tuntuu olevan niin ihania kenkiä niin haluan vinkkejä mistä niitä kannattaa tilata tai ylipäätään ostaa:) Toi paita on muute ihana !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeessöör! Meikäläinen yrittää toteuttaa viikonloppuna ainakin osa 1, ei niitä kaikkia voi yhteen postaukseen laittaa;)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)