keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Paniikkimoit!

Huomenna SE tapahtuu. Verta. Itkua. Kipua. Huutoa. Eka kerta.
Niin. 
Se tatuointi.
Huomenna klo 12.00. 
Paniikki.

Ennen kun hajoon paniikkiini, ja heitän foliohatun päähän, (greyn anatomia...) aattelin tulla näyttää vähän uusia vaatteita, joita postipate tänään toimitti. Pakko olla myös vähän mielensäpahoittaja
Sain eilen tekstiviestin, jossa kerrottiin että pakettia tuodaan huomenna ja pitäisi asiakaspalveluun soittaa ja sopia sopiva ajankohta. Ennen kun ehdein sanomaan mitään, mihin aikaan olen kotona (lue: 24/7) niin tämä asiakaspalvelija tokaisee, "klo 12-17 välillä tuodaan, ootko sillon kotona?"
Just. 
Juu, olen. Mut entäs ne ihmiset jotka ei pysty päivystämään 3 tuntia kotona, millonkohan paketti tulee. Maksoin tosta tiedosta 49snt/min. 
Onneks mulla oli asiakas juuri sillon, koska muuten oisin ollut just sillon kun pate ois koputtanut oveen esimerkiksi kaupassa, tai vessassa, tai lenkillä, tai jotain. Niinkin kun on käynyt, että "mä käyn nopeeta kaupassa, ei ne sinä aikana tuu kuitenkaan".
EIPÄ.

Ah, mitä kesävaatteita. 
Sitten tää kosmetiikkalaukku olikin niin söpö juttu vähään aikaan, niin olihan se pakko ostaa<3
Ja toi paita oli kans niin söpö. Norsuineen ja kaikkinee niitteineen.
Saatoin myös ehkä vähän fiilistellä tota mun ekaa oranssia vaatetta!
Paino sanalle 'vähän'...

Huomenna palataan! Jos hyvin käy..;) 
Wish me luck!

Jenny.

//Here you can see my new clothes. I could die to have summer here right now.

4 kommenttia:

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)